aha lekker hoarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
Zooo nog effiesen dan nog 1 dagje en dan heb ik weekend
Natuurlijk welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver! dat gaat zomaar niet
goede combinatiequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
Nog fucking lang en moet vet veel doen en heb totaal geen zin![]()
medelij met je jongenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
Dude wrm heb je eigenlijk een nieuwe...userdingetje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Moozzie het volgende:
Omdat ik die andere irritant vondquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude wrm heb je eigenlijk een nieuwe...userdingetje?zo raar..denk iedere x wie the fuck is dat
tja je weet maar nooit wat er kan gebeuren, als je op weg naar de plee gaatquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef Runx het volgende:
[..]
tja je weet maar nooit wat er kan gebeuren, als je op weg naar de plee gaat
klopt, ik ben ook schattigquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is van die reclame![]()
Vet schattig
ja want mijn mama had het x keer over de pipi monsterquote:
Goed jeweettochquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat ik die andere irritant vond
En deze is best wel leuk![]()
Hoe is het eigenlijk met dudette?
Neej niet de pipi monsterquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ja want mijn mama had het x keer over de pipi monster
quote:
jullie hebben de zelfde gedachtenquote:
Neej niet echtquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben de zelfde gedachtenwooow ..:')
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben de zelfde gedachtenwooow ..
Welke bedoel je nouquote:
Jawelquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehmm...
[..]
[..]
Nope blijkbaar niet
Dude wtfquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou
GMTA Great Minds Think Alike
GMTA Georgia Motor Trucking Association
GMTA German Medical Technology Alliance
GMTA Georgia Music Teachers Association
GMTA Greenfield Montague Transportation Area
GMTA Green Mountain Transit Agency (Vermont)
GMTA Guam Mass Transit Authority
GMTA Gainesville Music Teachers Association
GMTA Gloucester Music Teachers Association
GMTA Goals-Means Task Analysis
GMTA Greater Madison Tennis Association (Wisconsin)
GMTA Greenwich Musical Theatre Academy (UK)
GMTA Genetically Modified Total Annihilation (game)
GMTA General Motors Technical Academy
GMTA Grand Manan Tourism Association
GMTA Group Mortgage Term Assurance
GMTA Greater Metropolitan Toronto Area
GMTA Graduate Merit Tuition Awards
Ja onwijsquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal
Ik hoef nog maar 134 minuten te werken
Zijn jullie niet stuk voor stuk gegantisch jaloers op me?
Goatse Met Twogirlsonecup Activiteitenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawelik dacht ook "dude doe normaal"
ja stiekem wel, maar ik ben te stoer om dat toe te gevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal
Ik hoef nog maar 134 minuten te werken
Zijn jullie niet stuk voor stuk gegantisch jaloers op me?
hoop voor je dat je dat niet getyped heb mannetjequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou
volgens mij viel dat meteen op, zonder spelfoutenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoop voor je dat je dat niet getyped heb mannetje
Echte bazen zijn overal te stoer voorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja stiekem wel, maar ik ben te stoer om dat toe te geven
heb > hebt, bijnaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij viel dat meteen op, zonder spelfouten
dus bazen is een andere definitie voor allochtoon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen zijn overal te stoer voor![]()
Daarom doe ik altijd de hele dag zo min mogelijk
bedoelde er mee dat je dan wel heel veel tijd aan het verneuken bentquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij viel dat meteen op, zonder spelfouten
Nog doellozer dan hier postenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bedoelde er mee dat je dan wel heel veel tijd aan het verneuken bent
oohhhquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alt F4quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef Runx het volgende:
[..]
oohhh![]()
![]()
nee ctrl c, ctrl v , het hang er van af hoe goed je de toetsenbord kent
Neehoor , maar in jouw geval natuurlijk welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
dus bazen is een andere definitie voor allochtoon?
fijna avond dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluitenik wens jullie nog een prettige avond
![]()
mensen die nog moeten werken , geniet er vanuhmm werk ze
![]()
![]()
byebye![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
![]()
byebye![]()
![]()
cyaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
![]()
byebye![]()
![]()
Scherpquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
dus bazen is een andere definitie voor allochtoon?
ik moest hier best om lachen , om dat gay ding dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kne hem al best lang dus, ik vind het wel beetje eng dat die daar gaat, maar aan de andere kant is het zijn beroep. ja ik sta achter hem(nee niet op de gay manier
)
awwwquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel thuis allemala, ik blijf nog wel 2 uur werken hoor
ik rook er wel eentje op je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel thuis allemala, ik blijf nog wel 2 uur werken hoor
Ik heb nog nooit echt de behoefte gehad om iemand te waterboarden, maar dat begint nu opeens te veranderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik rook er wel eentje op je.
haha , is weer eens wat anders dan bukake hehquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt de behoefte gehad om iemand te waterboarden, maar dat begint nu opeens te veranderen
Echte bazen waterboarden alleen met bukkakequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , is weer eens wat anders dan bukake heh
ja ik moet er straks op de fiets ook nog door..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben klaar maar ik wacht nog even tot de bus komt want het is mij te koud buiten
ik heb geluk de bus stopt dichtbij mijn huis(zon 20 meterquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik moet er straks op de fiets ook nog door..
nou jij bent het laatste bij het strand geweest, dus vertelquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen waterboarden alleen met bukkake
dan kan je gewoon aan de chauffeur vragen dat ie even 20meter door moet rijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geluk de bus stopt dichtbij mijn huis(zon 20 meter)
Lees dit artikel even door en denk daarna nog even na over je vorige reactie...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou jij bent het laatste bij het strand geweest, dus vertel
en ik wil eigenlijk ook nog ff de stad in.. nieuwe mp3 spelert halen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geluk de bus stopt dichtbij mijn huis(zon 20 meter)
zal niet werken aangezien het recht ervoor is maar aan de adnere kant van de wegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je gewoon aan de chauffeur vragen dat ie even 20meter door moet rijden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lees dit artikel even door en denk daarna nog even na over je vorige reactie...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterboarding
Google maar naar;quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahhaha , ik moet eigelijk alles googlen wat jij zegt heh
hoezo ? http://www.vator.tv/image(...)3fec773ac911.flv.jpgquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Google maar naar;
Unox meisje
met google afbeeldingen, jeweetsch
Safesearch filter even uitzettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? http://www.vator.tv/image(...)3fec773ac911.flv.jpg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
trap je behoorlijk door zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Heeft iemand enig idee wat het kost om een nieuw display in m'n Creative Zen X-fi 16GB te krijgen?
Ome Sm0keZ vond het afgelopen zaterdag nodig om al fietsend met 35km/h een laag ijs niet te zien, en daarna maar even op de pijnlijke manier 'af te stappen'
Natuurlijk land ik precies op m'n mp3speler, waarvan het display nu kapot is
Mja, ik had haastquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trap je behoorlijk door zeker
ik denk dat de goedkoopste oplossing is dat je er een 2de hands koopt met een defecte hdd
en daar het display uittrekt
Okay, I can explainquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Bewijs dat Mads best wel een beetje gay is:
[ afbeelding ]
kan altijd beterquote:
Lol nu weet ik hoe je heetquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef tripack het volgende:
[..]
kan altijd beter
nja ik vind het niks om hele dage thuis te zitten, zoekend naar banen en wachtend op antwoord
en bij jouw?
als jij ook voor de kerst gehoord heb dat je contract niet verlengt werd... jah dan zitten we op hetzelfde schuitje...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zit jij ook in hetzelfde scheepje?
ik heb me nog geen dag verveeld om eerlijk te zijn!
maar ik ben wel op zoek..alleen was even een lastige periode kerst en oud en nieuw enzo
nah bij mij was het half dec. maar mn contract loopt nog tot april...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:33 schreef tripack het volgende:
[..]
als jij ook voor de kerst gehoord heb dat je contract niet verlengt werd... jah dan zitten we op hetzelfde schuitje...
welk werk ambieer jij?
webdevelloper of webdesigner of interaction designerquote:
hahhahaha FAIL!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Runx het volgende:
Ok dit is belangrijk, ZWeedse chicky op fokhttp://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
of is het nep uhmm..![]()
Gecondoleerd en ik wens jou en M. veel sterkte toe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef Crazy-p het volgende:
ga hier waarschijnlijk de komende tijd niet veel zijn..
schoonvader is afgelopen avond overleden.. dus zal druk bezig zijn
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 01:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gecondoleerd en ik wens jou en M. veel sterkte toe.
nog wakkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 06:24 schreef Mjahtogh het volgende:
Ben je nog wakker of ben je al wakker >?
Maar toch mogguh!quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Gisteren best wel diep in het glaasje gekeken,, dus vandaag lekker halflam, halfbrak @ work.
Ik denk dat ik lekker rustig richting werk ga. Dus lekker een half uurtje te laat. Boeit toch niet.quote:
Praag is iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, ondanks de sneeuw is het weer beter in Praag dan in NL.
ach neej.. dat valt nog best meequote:Op donderdag 8 januari 2009 06:53 schreef Mjahtogh het volgende:
Ja kan je nix over zeggen natuurlijk.
Ben je niet ernstig moe ofzo? miss is een beetje slapen geen slecht idee? Als dat lukt natuurlijk!
ach.. moet toch nog zien tot hoe laat ik blijf werken vandaag.. miss dat ik daarna nog ff paar uurtjes naar bed ga ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Najah ff douchen is soms ook goed!
Dat je uberhaupt gaat werken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. moet toch nog zien tot hoe laat ik blijf werken vandaag.. miss dat ik daarna nog ff paar uurtjes naar bed ga ofzo
nou ja.. ik ga iig ff heen.. als ze me niet kunnen bieden wat ik wil.. ga ik wel gewoon weer naar huis..quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:53 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt gaat werken...
Najah miss. wel goede afleiding!
Ja zo is het. Weet niet of je een moeilijke baas hebt maar die zal er toch ook wel begrip voor hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja.. ik ga iig ff heen.. als ze me niet kunnen bieden wat ik wil.. ga ik wel gewoon weer naar huis..
bedoel ik heb dan iig een voorstel gedaan.. dan maar niet he
dat hoop ik wel..quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:56 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja zo is het. Weet niet of je een moeilijke baas hebt maar die zal er toch ook wel begrip voor hebben?
Ben je al op de plaats van bestemming of niet, anders moet je niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef Sgele het volgende:
ohja... De ns rijdt een keer op tijd! Is wel een vermelding waard vind ik
Hmm.. najah hoop voor je dat t zover niet hoeft te komen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat hoop ik wel..
en als het niet het geval is.. hebben ze pech.. dan maak ik wel vakantie dagen op..
nou ja.. zal het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel worden.. maar ja.. niets aan te doen ofzo.. iig voor vandaag en morgen zou wat te regelen moeten zijn.. en als dat niet zo is.. ga ik wel naar huis.. maakt ook niets uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:01 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hmm.. najah hoop voor je dat t zover niet hoeft te komen!
Groot gelijk! Hoop voor je dat het goed komt! We horen/zien hiet vast wel hoe het afloopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja.. zal het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel worden.. maar ja.. niets aan te doen ofzo.. iig voor vandaag en morgen zou wat te regelen moeten zijn.. en als dat niet zo is.. ga ik wel naar huis.. maakt ook niets uit
dat gaat vast wel lukken.. dank je..quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:11 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Groot gelijk! Hoop voor je dat het goed komt! We horen/zien hiet vast wel hoe het afloopt.
Sterkte iig!
Ik zit nu achter m'n bureau op het werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je al op de plaats van bestemming of niet, anders moet je niet te vroeg juichen
Tot laterquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:13 schreef Crazy-p het volgende:
nu maar richting werk..tot zo mensen.. en als het op werk te druk is.. tot later thuis
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef Sgele het volgende:
ohja... De ns rijdt een keer op tijd! Is wel een vermelding waard vind ik
Ja zo zat ik ookquote:
ze zijn echt altijd te laat tegenwoordig net zoals de bussenquote:
Aansluitingen zijn meestal wel goed in Bredaquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn echt altijd te laat tegenwoordig net zoals de bussen![]()
als ik dan uit de trein kom moet de bus over 5 min komen hij komt meestal na 20 pas
Toen ik indertijd nog op school zat en met de bus en trein reisde had ik dat ook vaak... Ze moesten aansluiten maar ze reden altijd net voor je neus snel weg...quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn echt altijd te laat tegenwoordig net zoals de bussen![]()
als ik dan uit de trein kom moet de bus over 5 min komen hij komt meestal na 20 pas
gecondoleerd en heel veel sterkte !quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef Crazy-p het volgende:
ga hier waarschijnlijk de komende tijd niet veel zijn..
schoonvader is afgelopen avond overleden.. dus zal druk bezig zijn
nee ze waren gewoon kwartier te laat alle 4 de bussen elke dag weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:28 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Toen ik indertijd nog op school zat en met de bus en trein reisde had ik dat ook vaak... Ze moesten aansluiten maar ze reden altijd net voor je neus snel weg...
Vroeger...quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:28 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Toen ik indertijd nog op school zat en met de bus en trein reisde had ik dat ook vaak... Ze moesten aansluiten maar ze reden altijd net voor je neus snel weg...
Wie niet?quote:
quote:
Meuning Rene!quote:
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gecondoleerd en heel veel sterkte !
zomaar op tijd op je werk las ikquote:
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijnquote:
No Shit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijn
ik denk eig dat ze er nooit komen aangezien ze op drukke punten waar maar 3 treinen per uur komen er nog 1 minder laten komen nuquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijn
Volgens mij nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Sgele
Heb ik nog wat spannends gemist?
Mogguh WLquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
Sterkte Crazy-P !
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
gecondoleerd en Sterkte Crazy-P !
mogge WLquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
gecondoleerd en Sterkte Crazy-P !
como esta , senor sgele ?quote:
Doe maarquote:
of nou ja.. iig ff kijken hoe de eerste 4 uur gaan.. en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. das geregeld.. gewoon hele dag emailen
met muziek in.. handig die nieuwe AaiPod
Ah gelukkig heb je wat kunne regelen, goede baasquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
of nou ja.. iig ff kijken hoe de eerste 4 uur gaan.. en dan zien we wel verder
kut vergeten ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , ik ben net als kabouter plop betitelt.
muts op , rooie wangen, heb me nog niet geschoren
Dan groeit je baard wel hardquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , ik ben net als kabouter plop betitelt.
muts op , rooie wangen, heb me nog niet geschoren
Dat ziet toch niemandquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef Friday12 het volgende:
het was eerst KLB
[..]
kut vergeten ik ook niet![]()
ik sta met meer posts dan de dag ervoor 3 plekken lagerquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Dagcijfers
zie je dat ik weer in de top 10 sta
Mad ligt op mequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik sta met meer posts dan de dag ervoor 3 plekken lager
quote:
linuxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
lol
we zijn nu al sinds maandag aan een laptop bezig met het ene probleem na het andere.
niet meer kunnen opstarten ivm corrupte windows.
ERD commander deed het niet.
Windows herstel deed het niet.
Ram errors, echt alles.
nu hardeschijf in een andere laptop gepropt. gaat natuurlijk niet booten.
Linux live-cd erbij, hardeschijf gemount, externe hardeschijf erin.
en data overgezet
eindelijk van dat kutding af
compaq
Bueno! Gracias.quote:
Sony heeft precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
lol
we zijn nu al sinds maandag aan een laptop bezig met het ene probleem na het andere.
niet meer kunnen opstarten ivm corrupte windows.
ERD commander deed het niet.
Windows herstel deed het niet.
Ram errors, echt alles.
nu hardeschijf in een andere laptop gepropt. gaat natuurlijk niet booten.
Linux live-cd erbij, hardeschijf gemount, externe hardeschijf erin.
en data overgezet
eindelijk van dat kutding af
compaq
dat valt wel mee vindt ikquote:
Dat is vast een kloon van Runx ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
Iets voor p00p dit?
http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
un lado que he tardado a su madre atrozamente esta noche él va, sin embargo, muy bienquote:
Wat heb je op die foto gerookt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt wel mee vindt ik
[ afbeelding ]
ja dagggg dan krijg jij ook een baardquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat heb je op die foto gerookt?
en pass mij daar een grammetje van aub
ow nee, een snor is al genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dagggg dan krijg jij ook een baard
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh Peepz!
[..]
Dat is vast een kloon van Runx ofzo
Oh en toen ik gister in m'n auto stapte was er niks meer aan de handHij deed weer normaal, zal wel last hebben gehad van de kou ofzo
Ik zet hem nooit op de handremquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijd![]()
Gelukkig nix aan de hand. Morgen maar weer gewoon handrem
Zou ik toch maar niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijd![]()
Gelukkig nix aan de hand. Morgen maar weer gewoon handrem
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit op de handrem
Nee ik weet ook niet waarom ik dat doe, is nergens voor nodig maarja he....quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit op de handrem
alfaquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zou ik toch maar niet doen
Wen je liever aan dat je de rem en koppeling intrapt als je start
Maar goed, het is je eigen auto en risico
mijn handrem was trouwens vastgevroren terwijl ik hem niet aangetrokken had
wilde gisteren ff de auto stationair laten lopen terwijl ik olie controleerde... kreeg um nieteens aangetrokken![]()
Tja de mijne is een automaat...staat dus altijd op de "P" standquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Nee ik weet ook niet waarom ik dat doe, is nergens voor nodig maarja he....
Moet er misschien maar eens van af dat ik hem daar op zet maar das niet makkelijk he, old habbits
M'n moeder zei het al vanmorgen jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
un lado que he tardado a su madre atrozamente esta noche él va, sin embargo, muy bien
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alfa is toch een geweldige auto
Spaansquote:
niks tegen linux hequote:
ik ken geen linuxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
niks tegen linux he
ik ben thuis nu ook bezig met een migratie van 1 van m`n servers van windows server 2003 R2 naar Linux.
draait wat beter webserver, sqlserver en cronjobs
linux![]()
![]()
Hehe ja heb me vriendin ook, zet je hem ook niet zo snel op de handrem hequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja de mijne is een automaat...staat dus altijd op de "P" stand
Don't worry ik MOET ook werken vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
goodmorning... vandaag geen geen reet te doen.. heb het ineens megadruk hier...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
goodmorning... vandaag geen geen reet te doen.. heb het ineens megadruk hier...
Dat zal mijn tactiek ook zijn denk... dus voor mij geen top100 vandaag denk ik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Don't worry ik MOET ook werken vandaag...maar af en toe drop ik weer ff langes
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zal mijn tactiek ook zijn denk... dus voor mij geen top100 vandaag denk ik..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukken
Maar heb het tot nu toe wel naar me zin dus...dat is het belangrijkste denk ik
Dat WL je moeder vanavond vreselijk in al d'r gaten neemt, zodat ze de komende 3 weken niet meer kan lopenquote:
Superquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat WL je moeder vanavond vreselijk in al d'r gaten neemt, zodat ze de komende 3 weken niet meer kan lopen
Wel jammer, maarja werk is belangrijker iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaquote:
hey LL je had gister zelfs minder posts dan Mads... kom op dat kan je verbeteren vandaag...quote:
Er is hier wel msnquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wel jammer, maarja werk is belangrijker idd
msn is wel een beetje stilletjes zonder jou![]()
msn...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is hier wel msntenminste op deze pc..al zit ik daar niet altijd
dus ik zet em wel een x aan
quote:
Tuurlijk kan dat welquote:
oh haiquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh ik ga weer eens verder plannen hier...
moet een planning maken voor een zusterbedrijf omdat die planners daar er geen *peeep* van kunnen...
Don't risk your job for itquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is hier wel msntenminste op deze pc..al zit ik daar niet altijd
dus ik zet em wel een x aan
hfquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ga ook weer ff aan het werk
tot later
Ik welquote:
En ik ben gestegen!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Friday12 het volgende:
002. 314 Moozzie
007. 211 Ladylike
028. 135 Friday12
037. 122 WhiteLightning
039. 121 MaleDuck
056. 105 Tally
074. 089 Runx
moggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:45 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
gisteren al gepost maar hier nog een keer http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
ik gezaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik welAnders ging ik d00t van de eenzaamheid
[..]
En ik ben gestegen!!!
Morgenquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef Tally het volgende:
Ik ga ook niet proberen om me omhoog te werken hoor
goeiemorgen Runxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:45 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
gisteren al gepost maar hier nog een keer http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
komt goed het is nog vroeg hequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
nog niet vol jongens... niet gelijk verslappen als ik er even niet ben he...
moeten we wat brood op de grond gooien, dat je nu wel blijft ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
nog niet vol jongens... niet gelijk verslappen als ik er even niet ben he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |