heb > hebt, bijnaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij viel dat meteen op, zonder spelfouten
dus bazen is een andere definitie voor allochtoon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen zijn overal te stoer voor![]()
Daarom doe ik altijd de hele dag zo min mogelijk
bedoelde er mee dat je dan wel heel veel tijd aan het verneuken bentquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij viel dat meteen op, zonder spelfouten
Nog doellozer dan hier postenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bedoelde er mee dat je dan wel heel veel tijd aan het verneuken bent
oohhhquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alt F4quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef Runx het volgende:
[..]
oohhh![]()
![]()
nee ctrl c, ctrl v , het hang er van af hoe goed je de toetsenbord kent
Neehoor , maar in jouw geval natuurlijk welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
dus bazen is een andere definitie voor allochtoon?
fijna avond dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluitenik wens jullie nog een prettige avond
![]()
mensen die nog moeten werken , geniet er vanuhmm werk ze
![]()
![]()
byebye![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
![]()
byebye![]()
![]()
cyaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
![]()
byebye![]()
![]()
Scherpquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
dus bazen is een andere definitie voor allochtoon?
ik moest hier best om lachen , om dat gay ding dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kne hem al best lang dus, ik vind het wel beetje eng dat die daar gaat, maar aan de andere kant is het zijn beroep. ja ik sta achter hem(nee niet op de gay manier
)
awwwquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel thuis allemala, ik blijf nog wel 2 uur werken hoor
ik rook er wel eentje op je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel thuis allemala, ik blijf nog wel 2 uur werken hoor
Ik heb nog nooit echt de behoefte gehad om iemand te waterboarden, maar dat begint nu opeens te veranderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik rook er wel eentje op je.
haha , is weer eens wat anders dan bukake hehquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt de behoefte gehad om iemand te waterboarden, maar dat begint nu opeens te veranderen
Echte bazen waterboarden alleen met bukkakequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , is weer eens wat anders dan bukake heh
ja ik moet er straks op de fiets ook nog door..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben klaar maar ik wacht nog even tot de bus komt want het is mij te koud buiten
ik heb geluk de bus stopt dichtbij mijn huis(zon 20 meterquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik moet er straks op de fiets ook nog door..
nou jij bent het laatste bij het strand geweest, dus vertelquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen waterboarden alleen met bukkake
dan kan je gewoon aan de chauffeur vragen dat ie even 20meter door moet rijdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geluk de bus stopt dichtbij mijn huis(zon 20 meter)
Lees dit artikel even door en denk daarna nog even na over je vorige reactie...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou jij bent het laatste bij het strand geweest, dus vertel
en ik wil eigenlijk ook nog ff de stad in.. nieuwe mp3 spelert halen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geluk de bus stopt dichtbij mijn huis(zon 20 meter)
zal niet werken aangezien het recht ervoor is maar aan de adnere kant van de wegquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je gewoon aan de chauffeur vragen dat ie even 20meter door moet rijden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lees dit artikel even door en denk daarna nog even na over je vorige reactie...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterboarding
Google maar naar;quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahhaha , ik moet eigelijk alles googlen wat jij zegt heh
hoezo ? http://www.vator.tv/image(...)3fec773ac911.flv.jpgquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Google maar naar;
Unox meisje
met google afbeeldingen, jeweetsch
Safesearch filter even uitzettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? http://www.vator.tv/image(...)3fec773ac911.flv.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |