Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijnquote:
No Shit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijn
ik denk eig dat ze er nooit komen aangezien ze op drukke punten waar maar 3 treinen per uur komen er nog 1 minder laten komen nuquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijn
Volgens mij nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Sgele
Heb ik nog wat spannends gemist?
Mogguh WLquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
Sterkte Crazy-P !
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
gecondoleerd en Sterkte Crazy-P !
mogge WLquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
gecondoleerd en Sterkte Crazy-P !
como esta , senor sgele ?quote:
Doe maarquote:
of nou ja.. iig ff kijken hoe de eerste 4 uur gaan.. en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. das geregeld.. gewoon hele dag emailen
met muziek in.. handig die nieuwe AaiPod
Ah gelukkig heb je wat kunne regelen, goede baasquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
of nou ja.. iig ff kijken hoe de eerste 4 uur gaan.. en dan zien we wel verder
kut vergeten ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , ik ben net als kabouter plop betitelt.
muts op , rooie wangen, heb me nog niet geschoren
Dan groeit je baard wel hardquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , ik ben net als kabouter plop betitelt.
muts op , rooie wangen, heb me nog niet geschoren
Dat ziet toch niemandquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef Friday12 het volgende:
het was eerst KLB
[..]
kut vergeten ik ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |