Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijnquote:
No Shit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijn
ik denk eig dat ze er nooit komen aangezien ze op drukke punten waar maar 3 treinen per uur komen er nog 1 minder laten komen nuquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ja!! De NS komt er wel! Later...als we groot zijn
Volgens mij nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Sgele
Heb ik nog wat spannends gemist?
Mogguh WLquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
Sterkte Crazy-P !
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
gecondoleerd en Sterkte Crazy-P !
mogge WLquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!!
gecondoleerd en Sterkte Crazy-P !
como esta , senor sgele ?quote:
Doe maarquote:
of nou ja.. iig ff kijken hoe de eerste 4 uur gaan.. en dan zien we wel verderquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:59 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. das geregeld.. gewoon hele dag emailen
met muziek in.. handig die nieuwe AaiPod
Ah gelukkig heb je wat kunne regelen, goede baasquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
of nou ja.. iig ff kijken hoe de eerste 4 uur gaan.. en dan zien we wel verder
kut vergeten ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , ik ben net als kabouter plop betitelt.
muts op , rooie wangen, heb me nog niet geschoren
Dan groeit je baard wel hardquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , ik ben net als kabouter plop betitelt.
muts op , rooie wangen, heb me nog niet geschoren
Dat ziet toch niemandquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef Friday12 het volgende:
het was eerst KLB
[..]
kut vergeten ik ook niet![]()
ik sta met meer posts dan de dag ervoor 3 plekken lagerquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Dagcijfers
zie je dat ik weer in de top 10 sta
Mad ligt op mequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik sta met meer posts dan de dag ervoor 3 plekken lager
quote:
linuxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
lol
we zijn nu al sinds maandag aan een laptop bezig met het ene probleem na het andere.
niet meer kunnen opstarten ivm corrupte windows.
ERD commander deed het niet.
Windows herstel deed het niet.
Ram errors, echt alles.
nu hardeschijf in een andere laptop gepropt. gaat natuurlijk niet booten.
Linux live-cd erbij, hardeschijf gemount, externe hardeschijf erin.
en data overgezet
eindelijk van dat kutding af
compaq
Bueno! Gracias.quote:
Sony heeft precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
lol
we zijn nu al sinds maandag aan een laptop bezig met het ene probleem na het andere.
niet meer kunnen opstarten ivm corrupte windows.
ERD commander deed het niet.
Windows herstel deed het niet.
Ram errors, echt alles.
nu hardeschijf in een andere laptop gepropt. gaat natuurlijk niet booten.
Linux live-cd erbij, hardeschijf gemount, externe hardeschijf erin.
en data overgezet
eindelijk van dat kutding af
compaq
dat valt wel mee vindt ikquote:
Dat is vast een kloon van Runx ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
Iets voor p00p dit?
http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
un lado que he tardado a su madre atrozamente esta noche él va, sin embargo, muy bienquote:
Wat heb je op die foto gerookt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt wel mee vindt ik
[ afbeelding ]
ja dagggg dan krijg jij ook een baardquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat heb je op die foto gerookt?
en pass mij daar een grammetje van aub
ow nee, een snor is al genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dagggg dan krijg jij ook een baard
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh Peepz!
[..]
Dat is vast een kloon van Runx ofzo
Oh en toen ik gister in m'n auto stapte was er niks meer aan de handHij deed weer normaal, zal wel last hebben gehad van de kou ofzo
Ik zet hem nooit op de handremquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijd![]()
Gelukkig nix aan de hand. Morgen maar weer gewoon handrem
Zou ik toch maar niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijd![]()
Gelukkig nix aan de hand. Morgen maar weer gewoon handrem
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit op de handrem
Nee ik weet ook niet waarom ik dat doe, is nergens voor nodig maarja he....quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit op de handrem
alfaquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zou ik toch maar niet doen
Wen je liever aan dat je de rem en koppeling intrapt als je start
Maar goed, het is je eigen auto en risico
mijn handrem was trouwens vastgevroren terwijl ik hem niet aangetrokken had
wilde gisteren ff de auto stationair laten lopen terwijl ik olie controleerde... kreeg um nieteens aangetrokken![]()
Tja de mijne is een automaat...staat dus altijd op de "P" standquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Nee ik weet ook niet waarom ik dat doe, is nergens voor nodig maarja he....
Moet er misschien maar eens van af dat ik hem daar op zet maar das niet makkelijk he, old habbits
M'n moeder zei het al vanmorgen jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
un lado que he tardado a su madre atrozamente esta noche él va, sin embargo, muy bien
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alfa is toch een geweldige auto
Spaansquote:
niks tegen linux hequote:
ik ken geen linuxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
niks tegen linux he
ik ben thuis nu ook bezig met een migratie van 1 van m`n servers van windows server 2003 R2 naar Linux.
draait wat beter webserver, sqlserver en cronjobs
linux![]()
![]()
Hehe ja heb me vriendin ook, zet je hem ook niet zo snel op de handrem hequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja de mijne is een automaat...staat dus altijd op de "P" stand
Don't worry ik MOET ook werken vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
goodmorning... vandaag geen geen reet te doen.. heb het ineens megadruk hier...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
goodmorning... vandaag geen geen reet te doen.. heb het ineens megadruk hier...
Dat zal mijn tactiek ook zijn denk... dus voor mij geen top100 vandaag denk ik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Don't worry ik MOET ook werken vandaag...maar af en toe drop ik weer ff langes
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zal mijn tactiek ook zijn denk... dus voor mij geen top100 vandaag denk ik..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukken
Maar heb het tot nu toe wel naar me zin dus...dat is het belangrijkste denk ik
Dat WL je moeder vanavond vreselijk in al d'r gaten neemt, zodat ze de komende 3 weken niet meer kan lopenquote:
Superquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat WL je moeder vanavond vreselijk in al d'r gaten neemt, zodat ze de komende 3 weken niet meer kan lopen
Wel jammer, maarja werk is belangrijker iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaquote:
hey LL je had gister zelfs minder posts dan Mads... kom op dat kan je verbeteren vandaag...quote:
Er is hier wel msnquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wel jammer, maarja werk is belangrijker idd
msn is wel een beetje stilletjes zonder jou![]()
msn...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is hier wel msntenminste op deze pc..al zit ik daar niet altijd
dus ik zet em wel een x aan
quote:
Tuurlijk kan dat welquote:
oh haiquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh ik ga weer eens verder plannen hier...
moet een planning maken voor een zusterbedrijf omdat die planners daar er geen *peeep* van kunnen...
Don't risk your job for itquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Er is hier wel msntenminste op deze pc..al zit ik daar niet altijd
dus ik zet em wel een x aan
hfquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ga ook weer ff aan het werk
tot later
Ik welquote:
En ik ben gestegen!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Friday12 het volgende:
002. 314 Moozzie
007. 211 Ladylike
028. 135 Friday12
037. 122 WhiteLightning
039. 121 MaleDuck
056. 105 Tally
074. 089 Runx
moggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:45 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
gisteren al gepost maar hier nog een keer http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
ik gezaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik welAnders ging ik d00t van de eenzaamheid
[..]
En ik ben gestegen!!!
Morgenquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef Tally het volgende:
Ik ga ook niet proberen om me omhoog te werken hoor
goeiemorgen Runxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:45 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
gisteren al gepost maar hier nog een keer http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
komt goed het is nog vroeg hequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
nog niet vol jongens... niet gelijk verslappen als ik er even niet ben he...
moeten we wat brood op de grond gooien, dat je nu wel blijft ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
nog niet vol jongens... niet gelijk verslappen als ik er even niet ben he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |