ik sta met meer posts dan de dag ervoor 3 plekken lagerquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
Dagcijfers
zie je dat ik weer in de top 10 sta

Mad ligt op mequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik sta met meer posts dan de dag ervoor 3 plekken lager

quote:
linuxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
lol
we zijn nu al sinds maandag aan een laptop bezig met het ene probleem na het andere.
niet meer kunnen opstarten ivm corrupte windows.
ERD commander deed het niet.
Windows herstel deed het niet.
Ram errors, echt alles.
nu hardeschijf in een andere laptop gepropt. gaat natuurlijk niet booten.
Linux live-cd erbij, hardeschijf gemount, externe hardeschijf erin.
en data overgezet
eindelijk van dat kutding af
compaq

Bueno! Gracias.quote:

Sony heeft precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
lol
we zijn nu al sinds maandag aan een laptop bezig met het ene probleem na het andere.
niet meer kunnen opstarten ivm corrupte windows.
ERD commander deed het niet.
Windows herstel deed het niet.
Ram errors, echt alles.
nu hardeschijf in een andere laptop gepropt. gaat natuurlijk niet booten.
Linux live-cd erbij, hardeschijf gemount, externe hardeschijf erin.
en data overgezet
eindelijk van dat kutding af
compaq

dat valt wel mee vindt ikquote:

Dat is vast een kloon van Runx ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
Iets voor p00p dit?
http://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed

un lado que he tardado a su madre atrozamente esta noche él va, sin embargo, muy bienquote:

Wat heb je op die foto gerookt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt wel mee vindt ik
[ afbeelding ]

ja dagggg dan krijg jij ook een baardquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat heb je op die foto gerookt?
en pass mij daar een grammetje van aub

ow nee, een snor is al genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dagggg dan krijg jij ook een baard

Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh Peepz!
[..]
Dat is vast een kloon van Runx ofzo
Oh en toen ik gister in m'n auto stapte was er niks meer aan de handHij deed weer normaal, zal wel last hebben gehad van de kou ofzo

Ik zet hem nooit op de handremquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijd![]()
Gelukkig nix aan de hand. Morgen maar weer gewoon handrem

Zou ik toch maar niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:20 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto altijd op de handrem (waarom weet ik ook niet maja) en nu had ik hem dus in de 1e versnelling gezet omdat het zo zou gaan vriezen enzo, ik stap in vanmorgen 4:55 met me rotte kop en start gewoon als altijd![]()
Gelukkig nix aan de hand. Morgen maar weer gewoon handrem

Ik dus ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit op de handrem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |