Nee ik weet ook niet waarom ik dat doe, is nergens voor nodig maarja he....quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit op de handrem
alfaquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zou ik toch maar niet doen
Wen je liever aan dat je de rem en koppeling intrapt als je start
Maar goed, het is je eigen auto en risico
mijn handrem was trouwens vastgevroren terwijl ik hem niet aangetrokken had
wilde gisteren ff de auto stationair laten lopen terwijl ik olie controleerde... kreeg um nieteens aangetrokken![]()
Tja de mijne is een automaat...staat dus altijd op de "P" standquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Nee ik weet ook niet waarom ik dat doe, is nergens voor nodig maarja he....
Moet er misschien maar eens van af dat ik hem daar op zet maar das niet makkelijk he, old habbits
M'n moeder zei het al vanmorgen jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
un lado que he tardado a su madre atrozamente esta noche él va, sin embargo, muy bien
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alfa is toch een geweldige auto
Spaansquote:
niks tegen linux hequote:
ik ken geen linuxquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
niks tegen linux he
ik ben thuis nu ook bezig met een migratie van 1 van m`n servers van windows server 2003 R2 naar Linux.
draait wat beter webserver, sqlserver en cronjobs
linux![]()
![]()
Hehe ja heb me vriendin ook, zet je hem ook niet zo snel op de handrem hequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja de mijne is een automaat...staat dus altijd op de "P" stand
Don't worry ik MOET ook werken vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
goodmorning... vandaag geen geen reet te doen.. heb het ineens megadruk hier...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
goodmorning... vandaag geen geen reet te doen.. heb het ineens megadruk hier...
Dat zal mijn tactiek ook zijn denk... dus voor mij geen top100 vandaag denk ik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Don't worry ik MOET ook werken vandaag...maar af en toe drop ik weer ff langes
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zal mijn tactiek ook zijn denk... dus voor mij geen top100 vandaag denk ik..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukken
Maar heb het tot nu toe wel naar me zin dus...dat is het belangrijkste denk ik
Dat WL je moeder vanavond vreselijk in al d'r gaten neemt, zodat ze de komende 3 weken niet meer kan lopenquote:
Superquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...weet ook niet of me dat ooit zolang ik hier werk gaat lukken
Maar heb het tot nu toe wel naar me zin dus...dat is het belangrijkste denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |