Groot gelijk! Hoop voor je dat het goed komt! We horen/zien hiet vast wel hoe het afloopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja.. zal het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel worden.. maar ja.. niets aan te doen ofzo.. iig voor vandaag en morgen zou wat te regelen moeten zijn.. en als dat niet zo is.. ga ik wel naar huis.. maakt ook niets uit
dat gaat vast wel lukken.. dank je..quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:11 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Groot gelijk! Hoop voor je dat het goed komt! We horen/zien hiet vast wel hoe het afloopt.
Sterkte iig!
Ik zit nu achter m'n bureau op het werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je al op de plaats van bestemming of niet, anders moet je niet te vroeg juichen
Tot laterquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:13 schreef Crazy-p het volgende:
nu maar richting werk..tot zo mensen.. en als het op werk te druk is.. tot later thuis
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef Sgele het volgende:
ohja... De ns rijdt een keer op tijd! Is wel een vermelding waard vind ik
Ja zo zat ik ookquote:
ze zijn echt altijd te laat tegenwoordig net zoals de bussenquote:
Aansluitingen zijn meestal wel goed in Bredaquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn echt altijd te laat tegenwoordig net zoals de bussen![]()
als ik dan uit de trein kom moet de bus over 5 min komen hij komt meestal na 20 pas
Toen ik indertijd nog op school zat en met de bus en trein reisde had ik dat ook vaak... Ze moesten aansluiten maar ze reden altijd net voor je neus snel weg...quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze zijn echt altijd te laat tegenwoordig net zoals de bussen![]()
als ik dan uit de trein kom moet de bus over 5 min komen hij komt meestal na 20 pas
gecondoleerd en heel veel sterkte !quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef Crazy-p het volgende:
ga hier waarschijnlijk de komende tijd niet veel zijn..
schoonvader is afgelopen avond overleden.. dus zal druk bezig zijn
nee ze waren gewoon kwartier te laat alle 4 de bussen elke dag weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:28 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Toen ik indertijd nog op school zat en met de bus en trein reisde had ik dat ook vaak... Ze moesten aansluiten maar ze reden altijd net voor je neus snel weg...
Vroeger...quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:28 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Toen ik indertijd nog op school zat en met de bus en trein reisde had ik dat ook vaak... Ze moesten aansluiten maar ze reden altijd net voor je neus snel weg...
Wie niet?quote:
quote:
Meuning Rene!quote:
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 08:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gecondoleerd en heel veel sterkte !
zomaar op tijd op je werk las ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |