Ik denk dat ik lekker rustig richting werk ga. Dus lekker een half uurtje te laat. Boeit toch niet.quote:
Praag is iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, ondanks de sneeuw is het weer beter in Praag dan in NL.
ach neej.. dat valt nog best meequote:Op donderdag 8 januari 2009 06:53 schreef Mjahtogh het volgende:
Ja kan je nix over zeggen natuurlijk.
Ben je niet ernstig moe ofzo? miss is een beetje slapen geen slecht idee? Als dat lukt natuurlijk!
ach.. moet toch nog zien tot hoe laat ik blijf werken vandaag.. miss dat ik daarna nog ff paar uurtjes naar bed ga ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Najah ff douchen is soms ook goed!
Dat je uberhaupt gaat werken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. moet toch nog zien tot hoe laat ik blijf werken vandaag.. miss dat ik daarna nog ff paar uurtjes naar bed ga ofzo
nou ja.. ik ga iig ff heen.. als ze me niet kunnen bieden wat ik wil.. ga ik wel gewoon weer naar huis..quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:53 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt gaat werken...
Najah miss. wel goede afleiding!
Ja zo is het. Weet niet of je een moeilijke baas hebt maar die zal er toch ook wel begrip voor hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou ja.. ik ga iig ff heen.. als ze me niet kunnen bieden wat ik wil.. ga ik wel gewoon weer naar huis..
bedoel ik heb dan iig een voorstel gedaan.. dan maar niet he
dat hoop ik wel..quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:56 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja zo is het. Weet niet of je een moeilijke baas hebt maar die zal er toch ook wel begrip voor hebben?
Ben je al op de plaats van bestemming of niet, anders moet je niet te vroeg juichenquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef Sgele het volgende:
ohja... De ns rijdt een keer op tijd! Is wel een vermelding waard vind ik
Hmm.. najah hoop voor je dat t zover niet hoeft te komen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat hoop ik wel..
en als het niet het geval is.. hebben ze pech.. dan maak ik wel vakantie dagen op..
nou ja.. zal het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel worden.. maar ja.. niets aan te doen ofzo.. iig voor vandaag en morgen zou wat te regelen moeten zijn.. en als dat niet zo is.. ga ik wel naar huis.. maakt ook niets uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:01 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Hmm.. najah hoop voor je dat t zover niet hoeft te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |