quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......

trap je behoorlijk door zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Heeft iemand enig idee wat het kost om een nieuw display in m'n Creative Zen X-fi 16GB te krijgen?
Ome Sm0keZ vond het afgelopen zaterdag nodig om al fietsend met 35km/h een laag ijs niet te zien, en daarna maar even op de pijnlijke manier 'af te stappen'
Natuurlijk land ik precies op m'n mp3speler, waarvan het display nu kapot is

Mja, ik had haastquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trap je behoorlijk door zeker
ik denk dat de goedkoopste oplossing is dat je er een 2de hands koopt met een defecte hdd
en daar het display uittrekt

Okay, I can explainquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Bewijs dat Mads best wel een beetje gay is:
[ afbeelding ]

kan altijd beterquote:

Lol nu weet ik hoe je heetquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef tripack het volgende:
[..]
kan altijd beter
nja ik vind het niks om hele dage thuis te zitten, zoekend naar banen en wachtend op antwoord
en bij jouw?

als jij ook voor de kerst gehoord heb dat je contract niet verlengt werd... jah dan zitten we op hetzelfde schuitje...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zit jij ook in hetzelfde scheepje?
ik heb me nog geen dag verveeld om eerlijk te zijn!
maar ik ben wel op zoek..alleen was even een lastige periode kerst en oud en nieuw enzo

nah bij mij was het half dec. maar mn contract loopt nog tot april...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:33 schreef tripack het volgende:
[..]
als jij ook voor de kerst gehoord heb dat je contract niet verlengt werd... jah dan zitten we op hetzelfde schuitje...
welk werk ambieer jij?

webdevelloper of webdesigner of interaction designerquote:

hahhahaha FAIL!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]

Dudequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Runx het volgende:
Ok dit is belangrijk, ZWeedse chicky op fokhttp://fotoboek.fok.nl/zweedsbloed
of is het nep uhmm..![]()

Gecondoleerd en ik wens jou en M. veel sterkte toe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef Crazy-p het volgende:
ga hier waarschijnlijk de komende tijd niet veel zijn..
schoonvader is afgelopen avond overleden.. dus zal druk bezig zijn

dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 01:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gecondoleerd en ik wens jou en M. veel sterkte toe.

nog wakkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 06:24 schreef Mjahtogh het volgende:
Ben je nog wakker of ben je al wakker >?

Maar toch mogguh!quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Gisteren best wel diep in het glaasje gekeken,, dus vandaag lekker halflam, halfbrak @ work.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |