Klacht: die verzuurde doos van 50.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef TLC het volgende:
Klerejochie van 10 bij de Rijdende Rechter,
Tot zoverre mijn klacht
Dat vroeg ik dus ook, maar ze doen verdomde recalcitrant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Wat deed dat ventje dan? Waarom zat hij daar?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef Frank-NL het volgende:
"Ik word niet serieus genomen"
Je hebt niet eens schaamhaar, duivelsjong!
Nogal jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef Mirjam het volgende:
wat ene heks, dat wijf
Rutger de 2e, van GS?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef Katana het volgende:
Het zou je zoon maar zijn zeg, mijn god.
"Ja maar die heg staat 10 cm teveel in mijn tuinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Frank-NL het volgende:
Wat een kansloos programma, met dito gasten.
Neem meteen even die aflevering met die 5 ferrari's op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh! Klinkt leuk!
Gooi 's even op YouTube/Dumpert/whatevah
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef TLC het volgende:
Ik word er zo moe van al die wannabee kidssterretjes ; echt volgens mij wilt menig ouders hun kroest echt pushen om in de belangstelling te staan, zij het door zingen of door bv dit.
Jantje Smit, je wordt bedankt.
^quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Neem meteen even die aflevering met die 5 ferrari's op.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
^[ afbeelding ]!^
Dat zou zeker fijn zijn, ja! Ik kon het toen niet zien en heb geen videorecorder, maar had dat stukje met die 5 ferrari's graag willen zien
quote:
Heeft er toevallig nog iemand zo'n foto dat die krullebol op een koffertje of krukje staat?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Heeft er toevallig nog iemand zo'n foto dat die krullebol op een koffertje of krukje staat?
Die zoek ik al dagen.
Nee, met z'n moederquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef DiabloSam het volgende:
Haha, die foto is brilliant. Het kind was echt vervelend, jammer dat ik nu moet lezen dat hij gehuild heeft samen met z'n vriendje, dat had ik echt willen zien!
quote:
Kijk pagina 2 eens doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
![]()
Maar nu is het nog steeds niet duidelijk waarom dat jochie daar nou zat.
En de rijdende rechter terugkijken op uitzending gemist gaat me echt te ver.
goed werk, etterquote:PAPENDRECHT - Margré van Wijngaarden deelt mee dat ze op 31 januari 2009 haar functie zal neerleggen als raadslid/fractievoorzitter van het Papendrechts Algemeen Belang.
quote:
Sowieso: "Van ons mag ie erin"quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:51 schreef Merkie het volgende:
Debiele ouders zeg, zijn ze boos dat die mevrouw 20 minuten met een kind praat, maar vervolgens laten ze hem wel in z'n eentje de zaak aanvechten bij De Rijdende Rechter.
Inderdaad. Irritant kind, maar die ouders zijn ook debiel dat ze hem geen draai voor z'n oren geven en zeggen dat hij uit die tent moet blijven. Zo'n kind zal altijd met iedereen in discussie blijven gaan.quote:
Wat op zich niet erg is, maar als hem dan wordt uitgelegd "nee mag niet want" dan moet ie ook gewoon zijn bek houden en doen wat hem gezegd wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Irritant kind, maar die ouders zijn ook debiel dat ze hem geen draai voor z'n oren geven en zeggen dat hij uit die tent moet blijven. Zo'n kind zal altijd met iedereen in discussie blijven gaan.
Pff.... Normaal gesproken zou je gelijk hebben, maar kom op, dat jochie probeert volwassen over te komen (o.a. door wat duurder taalgebruik voor een kind van 10, maar vooral door naar de rechter te stappen), maar als het hem uitkomt moet hij ineens weer als een kind behandeld worden natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:51 schreef ElizabethR het volgende:
Jammer dat ze dat op zo'n verbeten en zure manier moest halen tegenover een kind.
Hoe had ze het volgens jou dan op een vriendelijke manier kunnen oplossen? Dat kind kwam zelf met die rechtzaak aanzetten. Dit kereltje vráágt er gewoon om.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ja nogal, ze had het ook op een wat vriendelijker manier kunnen oplossen. Ik vond het nogal een feeks.
Bovendien dient zo'n muziektent helemaal niet van een privéstichting te zijn, maar van de gemeente.
Ik zie dat wijf ervoor aan om aan iedereen die bij haar op visite komt te vragen of ze hun schoenen willen uitdoen voor ze binnenkomen.
Anders lees je even het topic door lui varken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef makkie88 het volgende:
streams?
Die ouderen waren geniaal, dat joch werd keihard uitgelachenquote:
We weten hoe hij heet en in welk zielig dorp hij woont. Adres opzoeken en allemaal een brief schrijven met een verwijzing naar dit topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:
Die ouderen waren geniaal, dat joch werd keihard uitgelachenZe hadden hem ook nog voor zijn iets te brutale smoeltje moeten slaan.
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die ouderen waren geniaal, dat joch werd keihard uitgelachenZe hadden hem ook nog voor zijn iets te brutale smoeltje moeten slaan.
Dat ie destijds 9 was (ten tijde van die discussie van 20 minuten denk ik).quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
Is ie nou 9 of 10? Er wordt in het programma telkens gezegd dat hij 10 is en zelf zegt hij tijdens de "Hoorzitting" dat hij 9 is
Bullshit, zo'n joch moet meteen maar leren dat als je een rechtzaak aan gaat spannen, je met alle daaraan verbonden aspecten/consequenties te maken krijgt. Goeie les voor hem geweest, dit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Noek het volgende:
Ja, het is een mondje. Wel één die verdomme meer manieren in zijn donder heeft dan die bejaarde bitches daar. Gadverdamme zeg.
Pieter beraadt zich echter op dit moment voor om een nieuwe zaak te starten met nieuw bewijs. Het is dusdanig ingewikkeld gezien de oude zaak niet heropend kan worden ivm met de aangegane overeenkomst tussen enerzijds de rijdende rechter, anderzijds de gedaagde. Indien nodig wordt hierover ook een zaak geopend om de overeenkomst te ontbinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n joch moet meteen maar leren dat als je een rechtzaak aan gaat spannen, je met alle daaraan verbonden aspecten/consequenties te maken krijgt. Goeie les voor hem geweest, dit.
Of moet iedereen hem maar laten winnen als hij een rechtzaak aanspant, omdat het zo'n 'zielig' kind is? Die dames hebben exact gezegd wat hem toe kwam en daar sta ik dan ook volledig achter. Die ene opa, die vond dat je dat kind niet zo hoort te behandelen, was ook snel uitgeluld trouwens
Oh, en of zo'n muziekhuis eigendom van de gemeente (publiek) of zo'n vereniging hoort te zijn is een andere discussie. Punt is dat het nu wél eigendom is van de vereniging en die willen die kinderen er niet hebben, dat is redelijk en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen. Ik wist vanaf het begin, toen ik het 'verboden toegang'-bordje zag hangen, al meteen wie er ging 'winnen'
Bullshit op je tit. Ik zou me kapot schamen als ik als volwassene me zo zou laten kennen. Bloedverziekend boos worden op zo'n blaag. Doe normaal!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n joch moet meteen maar leren dat als je een rechtzaak aan gaat spannen, je met alle daaraan verbonden aspecten/consequenties te maken krijgt. Goeie les voor hem geweest, dit.
Of moet iedereen hem maar laten winnen als hij een rechtzaak aanspant, omdat het zo'n 'zielig' kind is? Die dames hebben exact gezegd wat hem toe kwam en daar sta ik dan ook volledig achter. Die ene opa, die vond dat je dat kind niet zo hoort te behandelen, was ook snel uitgeluld trouwens
Oh, en of zo'n muziekhuis eigendom van de gemeente (publiek) of zo'n vereniging hoort te zijn is een andere discussie. Punt is dat het nu wél eigendom is van de vereniging en die willen die kinderen er niet hebben, dat is redelijk en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen. Ik wist vanaf het begin, toen ik het 'verboden toegang'-bordje zag hangen, al meteen wie er ging 'winnen'
Bullshit in je hoofd. Kinderen moeten de consequenties van hun acties inzien, dat moeten ze later ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Bullshit op je tit. Ik zou me kapot schamen als ik als volwassene me zo zou laten kennen. Bloedverziekend boos worden op zo'n blaag. Doe normaal!
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Hij praat ook echt over WO2 enzo.Piano spelen, alles.
En ook dat:quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef CG het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Iemand zonder pardon wegsturen, dat doe je toch niet. Dat past toch niet meer bij deze tijd? In de Tweede Wereldoorlog, toen kon dat.'
Bewijs? Nieuw bewijs ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Pieter beraadt zich echter op dit moment voor om een nieuwe zaak te starten met nieuw bewijs.
OP zo`n joch waarom niet leuk en aardig dure woorden smijten dan zal hij het voelen ook, kom op zeg de ouders hadden daar iets aan moeten doen maar die lieten het na.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Bullshit op je tit. Ik zou me kapot schamen als ik als volwassene me zo zou laten kennen. Bloedverziekend boos worden op zo'n blaag. Doe normaal!
Tja mee eens echt handig is het niet maar haar argumenten zijn valide en blijkbaar hebben ze slechte ervaringen met kinderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Meike26 het volgende:
Dat mens heeft echt wallen tot aan haar knieen![]()
Lekker handig zo'n verbod op een muziektent, terwijl iedereen er makkelijk bij kan. Dat die kids spelen in de muziektent moet toch gewoon kunnen. Dat ze in de bomen klimmen zou ik veel vervelender vinden.
Die was er alquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef mstr het volgende:
En de UitzendingGemist is er: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8589906&md5=3f056e9a3109a35187a3448692e98903
Spuit 11quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef mstr het volgende:
En de UitzendingGemist is er: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8589906&md5=3f056e9a3109a35187a3448692e98903
Wat een figuur inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef CG het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Iemand zonder pardon wegsturen, dat doe je toch niet. Dat past toch niet meer bij deze tijd? In de Tweede Wereldoorlog, toen kon dat.'
Schijnbaar gaan ze ook mensen weren uit het gastenboek.quote:[Beheerder]
Ik, als echte, beheerder van dit gastenboek, wil jullie netjes vragen weg te gaan. Wij hebben dit gastenboek van de gemeente overgenomen en helemaal opgeknapt. Het valt onder onze stichting en dus mogen wij bepalen dat jullie er niet mogen komen. Alleen wij komen hier drie keer per jaar.
Bedankt,
Beheerder
juridisch zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef t-8one het volgende:
Wat een geniaal ventje, met z'n rechtelijke besluit.
Sowieso vreemd om bij dat onbenullig geschil de Rijdende Rechter bij te halen. Hoe dat kind reageert met zijn dure woorden isquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha, zie dat arrogante kutkopje eens overgaan in een huilhoofdje. Heerlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar hier liever niet.
Ik vind dat die oudjes eigenlijk helemaal niet zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om bij dat onbenullig geschil de Rijdende Rechter bij te halen. Hoe dat kind reageert met zijn dure woorden is, maar hoe die oudjes dan reageren vind ik helemaal
.
haha, dat gastenboek is te grappigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Empje het volgende:
Geen Stijl gooit zich op moment met volle overgave op het gastenboek van Papendrecht. En beweert dat die groep bejaarden de rechtszaak had aangespannen...
Als je 10 jaar bent moet je je gedragen als 10 jarige. En 'kut' is geen ziekte toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
haha, dat gastenboek is te grappig![]()
![]()
![]()
Wat een heisa zeg om zo'n lelijke dorpstent![]()
Maar even serieus he, ik vind het wel onnodig dat dat jochie uitgemaakt word voor teringkind, kutkind en kankerkind, er zijn grenzen weet je. En dat meen ik serieus, tuurlijk irriteer je je mateloos, maar vergeet niet dat het ventje pas 10 is
Hou het gewoon bij een irritant pleurisjong, dat kan nog net door de beugel. Maar schelden met ernstige ziektes is een beetje overbodig, nietwaar?
Neej ok, je hebt gelijk. Kutkind is bij nader inzien volkomen terechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je 10 jaar bent moet je je gedragen als 10 jarige. En 'kut' is geen ziekte toch?![]()
http://www.dokterdokter.nl/medisch/begrippen/view/title/pleurisquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Hou het gewoon bij een irritant pleurisjong, dat kan nog net door de beugel. Maar schelden met ernstige ziektes is een beetje overbodig, nietwaar?
Dan zijn die volwassen wel echt ubersad zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Neej ok, je hebt gelijk. Kutkind is bij nader inzien volkomen terecht![]()
Ik lees trouwens op het gastenboek dat ze van plan zijn met een grote groep (volwassenen) daar bij dat pleintje te gaan voetballen. Misschien ga ik daar ook wel heen, Papendrecht is op zich niet zo heel ver
Misschien kom ik dan ook wel op PowNedMy claim for fame
![]()
Wat dacht je dat 'pleuris' was dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Mr. Visser:quote:
Dat gastenboek is nu uitgeschakeld zo te zien op de site.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef Cybey het volgende:
Wel mooi dat gastenboek. Er staan wel 10 reacties voor 06 januari erop en ik zie hier 100 pagina's met 8 comments per pagina daar. Vooruit, min die 10 die er stonden, zijn nu al 790 reacties op die uitzending.
In het begin zijn ze nog wel redelijk, maar al snel wordt het leuker
Met dat vingertjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef Biels het volgende:
Dat "zonder pardon" blijft wel grappig.
Ik gun het hemquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef DrDentz het volgende:
Pieter was er eens in de poep gevallen
Ooit gehoord van sarcasmequote:
Bestaat dat beroep? Wat voor opleiding moet je daarvoor volgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Biels het volgende:
Er is ook echt een "speeltuindeskundige"!![]()
![]()
Snel wijzig je bericht, anders krijg je weer een HBO/WO discussiequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Bestaat dat beroep? Wat voor opleiding moet je daarvoor volgen
Vrijetijdsmanagement ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Bestaat dat beroep? Wat voor opleiding moet je daarvoor volgen
Wat de fuck gast, hij stond te huilen en loopt met een paar ingefluisterde zinnetjes een politiek correcte discussie te houden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Karammel het volgende:
Wat een heerlijke uitzending. Dat ventje snapt tenminste hoe mooi het is om me dure woorden en door politiek correct te blijven een discussie aan te gaan. Die anderen laten snel hun emoties meespelen en gaan respectloos doen. Dat ventje is behoorlijk bijdehand, maar je moet hem wel meegeven dat hij volwassen blijft. Daar waar de volwassenen dat juist niet doen.
Mooie uitzending. Vanaf het begin was al duidelijk dat dat ventje juridisch gezien geen poot had om op te staan. Toch heeft hij er nog wat moois van weten te maken. Al gebruikte hij ook zat drogredenen. Ach, daar is het een kind voor.
Diep triest dat de volwassenen zich zo mee lieten slepen. Al moet ik toegeven dat die twee vrouwen op een gegeven moment wel gelijk hadden. De rest van de studio en de gedaagde waren vrij treurig. Vol emotie een punt proberen te maken tegenover een 10 jarig jochie. Ze hadden al lang moeten weten dat ze dit natuurlijk wel zouden winnen.
Ik heb wel mijn twijfels tegenover de ouders. Die hadden hun kind al lang moeten vertellen dat hij niet op die plek mag spelen. Of het verstandig was dat ze deze zaak zover hebben laten komen betwijfel ik ook. Wel is het een goede ervaring geweest voor dat kind. Hij zal er vast veel van geleerd hebben. Die komt er wel. Toch zadel je de gedaagde op met dingen waar ze helemaal geen zin in hebben. Dat hadden ze kunnen voorkomen. Al had die vrouw ook wel kunnen bedenken dat het eigenlijk helemaal nergens over ging.
Je zou haast denken dat het goed acteerwerk was van beide partijen.
Inferieure HBO. Hij benaderde het weinig wetenschappelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Op WO niveau of toch het mindere HBO
Contact is ook geblokkeertquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dat gastenboek is nu uitgeschakeld zo te zien op de site.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Biels het volgende:
[..]
En z'n rotkop![]()
"Ik ben het er strikt mee oneens"..
Dat zou het nieuws halenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Thomass het volgende:
Eigenlijk moet je die tent nu in de fik steken, kan je lachen
Heeft dat snertjong hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Z'n hyves
http://mannekepieter.hyves.nl
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=51.826794,4.685594&daddr=Papendrecht&hl=nl&geocode=%3BCQLuulysdMq3FVHfFgMdsJNHAA&mra=mi&mrsp=0&sz=18&sll=51.826807,4.685626&sspn=0.002344,0.004828&ie=UTF8&ll=51.82681,4.685621&spn=0.002344,0.006866&t=k&z=18quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Gehannes het volgende:
Kan iemand die toko op google maps vinden eigenlijk.?
Vroeg me af waar dat lelijke ding staat.
Volgens mij niet. Want die zandbak met dat grasveldje ligt er niet vlak naast.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=51.826794,4.685594&daddr=Papendrecht&hl=nl&geocode=%3BCQLuulysdMq3FVHfFgMdsJNHAA&mra=mi&mrsp=0&sz=18&sll=51.826807,4.685626&sspn=0.002344,0.004828&ie=UTF8&ll=51.82681,4.685621&spn=0.002344,0.006866&t=k&z=18
Zou dat em zijn?
Ach, het blijft een kind natuurlijk. Ik blijf erbij dat hij het goed deed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat de fuck gast, hij stond te huilen en loopt met een paar ingefluisterde zinnetjes een politiek correcte discussie te houden?
Flikker toch op.
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=kazernestraat+papendrecht&sll=51.82432,4.68304&sspn=0.001253,0.002414&ie=UTF8&ll=51.824499,4.682922&spn=0.002507,0.004828&t=h&z=18&iwloc=addrquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Gehannes het volgende:
Kan iemand die toko op google maps vinden eigenlijk.?
Vroeg me af waar dat lelijke ding staat.
Als jij het politiek correct vind om binnen 5 zinnen al een vergelijking met de 2e wereldoorlog te trekken en de woorden die hij gebruikte moeilijk vond, dan heb je absoluut gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ach, het blijft een kind natuurlijk. Ik blijf erbij dat hij het goed deed.
dat is een kerkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=51.826794,4.685594&daddr=Papendrecht&hl=nl&geocode=%3BCQLuulysdMq3FVHfFgMdsJNHAA&mra=mi&mrsp=0&sz=18&sll=51.826807,4.685626&sspn=0.002344,0.004828&ie=UTF8&ll=51.82681,4.685621&spn=0.002344,0.006866&t=k&z=18
Zou dat em zijn?
Moet die lul maar niet dagen, he. Als hij heel volwassen wel even een zaak ervan wil maken mag hij dat weten, maar dan moet hij niet zeuren als hij verliest, he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef moonmovies het volgende:
vind je het niet zielig voor dat kind? "Neuh, hij wou het zelf"
het is n kind van 10, die kan toch nog niet instaan voor de consecuenties
Dát leert ie zo welquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef moonmovies het volgende:
Hij wil toch zo volwassen overkomen, dan moet hij ook B zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef moonmovies het volgende:
Die mevrouw heeft in ieder geval groot gelijk. De grootste falers in deze situatie zijn zondermeer de ouders, wat een stelletje losers zonder ruggengraatquote:
* én andersom zijn ouders hem en zichzelfquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Tammeh het volgende:
Echt FUCKING sneu dat de ouders van dat joch hem gewoon zijn gang laten gaan, en dat hij dus zo zichzelf (en zijn ouders*) voor lul zet.
Ofnie dan? Ik kon gewoon niet wegzappen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Één van de meeste trieste uitzending die ik ooit heb gezien op tv..
We hebben in ieder geval al een kandidaat voor meest trieste tv uitzending van 2009quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Één van de meeste trieste uitzending die ik ooit heb gezien op tv..
Haha zie je het al voor je ;quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef H.Moody het volgende:
Jezus, dit kereltje is bijna erger dan Jordy van Loon.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Haha zie je het al voor je ;
Frank Visser ; "in afwachting van het vonnis over de muziektent kunt U even luisteren naar een muzikaal optreden van Jordy van Loon"
[..]
Frank Visser ; "in afwachting van het vonnis over de muziektent kunt U even luisteren naar een muzikaal optreden van Jordy van Loon"
[..]
Dan kun je ook niet veel hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Roi het volgende:wat een dwaas. Alleen al na het zien van die trailer is het bloed onder mijn nagels vandaan getrokken
..
dat zou niet eens zo`n gekke verklaring zijn, want je weet dat zo`n kind wordt afgebrand in zo`n uitzending dan wel niet zijn hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoe anders ging het vroeger. Toen kwam je op terrein wat 'verboden was voor onbevoegden' en werd je betrapt en rende je weg. Vervolgens natuurlijk een keer daarna weer terug en je wordt weer weggestuurd met nog wat woorden erachter aan gegooid door de mensen die jou betrapten. Dit spel ging net zo lang door tot je een rotschop kreeg en je zelf doorhad het toch maar niet meer te doen. En let wel, liet vaders er niet achter komen want dan was het voor 'the a-team' naar bed.
Hoe anders nu, pappa stimuleert het kutkind om maar naar de rijdende rechter te stappen in de wetenschap dat 'zoonlief' geen poot had om op te staan. Hij heeft zijn zoon bewust vol op zijn bek laten gaan. Wellicht is zijn zoon wel zo irritant in het dagelijkse leven dat pappa het zelf ook helemaal zat met hem is en dan kan ik deze actie wel weer begrijpen, immers is zoonlief weer helemaal 'back to earth' na deze uitzending.
Voor zover dat echt was, in ieder geval. Ik zag geen tranen volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHA ik had het laatste stukje nog niet gezien, heerlijk dat dat jong helemaal brak en begon te janken.
Ik zat ook te genieten, dat kind moeten ze naar Taiwan sturen en een paar maanden tennisschoenen laten maken. Kijken of hij het dan nog ergens 'strikt mee oneens' is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHA ik had het laatste stukje nog niet gezien, heerlijk dat dat jong helemaal brak en begon te janken.
Dat kind moet een kind zijn en niet alles instuderen en opzeggen, toen het hem te heet onder voeten was ging ie janken. Na de uitzending had hij niet meer zo'n grote bek met zijn grote woordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef TonyMalony het volgende:
Wat een waardeloze ouders heeft dat kind en hoe de volwassenen reageren is toch absurd. Voor zijn leeftijd verdedigt hij zich nog hartstikke prima, ik vind juist die 'volwassenen' veel triester overkomen.
Misschien is dat blaag thuis ook wel zo irritant... In dat geval geef ik die vader groot gelijk dat hij z'n handen er niet aan wil branden. Laat dat kutkind van 'm maar lekker op zijn bek gaan, dan leert hij er tenminste van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Sphere het volgende:
Ik zat mij groen en geel te ergeren aan dat kutjoch, maar nog meer aan die vader:"Ja, het is niet mijn zaak hoor"
Je bent Godvedomme zijn vader lul! Jij bent verantwoordelijk voor je kind van 10 jaar oud.
Gaat dat kuktjoch de 2e wereldoorlog dr bij halen. Hij weet helemaal niet waar hij over praat, snotjoch.
Ik heb 't net gekeken, en moet zeggen dat ik het 'm heel aardig vind doen eigenlijk. Op zich is het ook wel goed van de ouders hoor, hier leer je tenminste van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Misschien is dat blaag thuis ook wel zo irritant... In dat geval geef ik die vader groot gelijk dat hij z'n handen er niet aan wil branden. Laat dat kutkind van 'm maar lekker op zijn bek gaan, dan leert hij er tenminste van.
Even een rechtszaak aanspannen en het op 'de volwassen manier' uit willen vechten is geen spelletje ofzo. Het lijkt erop dat die Pieter er bewust voor gekozen heeft, dan moet hij dus ook gewoon de consequenties ervan ervaren. Achteraf moet hij dan ook niet gaan janken dat mensen hem niet als een kind behandeld hebben; zelf wil hij immers serieus genomen worden.
Dat plaats je nu volledig buiten de context. 't Knulletje probeerde duidelijk te maken dat fysiek bestraffen niet meer van deze tijd is. Daar ben ik 't geheel mee eens overigens. Moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik niet weet of het daadwerkelijk zo gegaan is als hij beweert, die kerel vertelde een heel ander verhaal. Anyhow.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef l3laster het volgende:
"dat deed je in WWII maar nu toch niet meer"
damn, wat heeft dat kind grote bek
Noh, mooie speeltuin jaquote:"wij proberen het dorp nog enigsinds leuk te houden"
ahh.. ze geeft dus iig toe dat het een kudt dorp is!
maar goed, ligt een mooie speeltuin naast dus een beetje overdreven is het wel....
Ik kom uit Papendrecht, maar ik ken hem niet. Wat ik wel hoorde is dat de vader van Pieter leraar is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:22 schreef nils7 het volgende:
Niemand uit Papendrecht die 'm kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |