Anders lees je even het topic door lui varken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef makkie88 het volgende:
streams?
Die ouderen waren geniaal, dat joch werd keihard uitgelachenquote:
We weten hoe hij heet en in welk zielig dorp hij woont. Adres opzoeken en allemaal een brief schrijven met een verwijzing naar dit topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:
Die ouderen waren geniaal, dat joch werd keihard uitgelachenZe hadden hem ook nog voor zijn iets te brutale smoeltje moeten slaan.
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die ouderen waren geniaal, dat joch werd keihard uitgelachenZe hadden hem ook nog voor zijn iets te brutale smoeltje moeten slaan.
Dat ie destijds 9 was (ten tijde van die discussie van 20 minuten denk ik).quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Cybey het volgende:
Is ie nou 9 of 10? Er wordt in het programma telkens gezegd dat hij 10 is en zelf zegt hij tijdens de "Hoorzitting" dat hij 9 is
Bullshit, zo'n joch moet meteen maar leren dat als je een rechtzaak aan gaat spannen, je met alle daaraan verbonden aspecten/consequenties te maken krijgt. Goeie les voor hem geweest, dit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Noek het volgende:
Ja, het is een mondje. Wel één die verdomme meer manieren in zijn donder heeft dan die bejaarde bitches daar. Gadverdamme zeg.
Pieter beraadt zich echter op dit moment voor om een nieuwe zaak te starten met nieuw bewijs. Het is dusdanig ingewikkeld gezien de oude zaak niet heropend kan worden ivm met de aangegane overeenkomst tussen enerzijds de rijdende rechter, anderzijds de gedaagde. Indien nodig wordt hierover ook een zaak geopend om de overeenkomst te ontbinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n joch moet meteen maar leren dat als je een rechtzaak aan gaat spannen, je met alle daaraan verbonden aspecten/consequenties te maken krijgt. Goeie les voor hem geweest, dit.
Of moet iedereen hem maar laten winnen als hij een rechtzaak aanspant, omdat het zo'n 'zielig' kind is? Die dames hebben exact gezegd wat hem toe kwam en daar sta ik dan ook volledig achter. Die ene opa, die vond dat je dat kind niet zo hoort te behandelen, was ook snel uitgeluld trouwens
Oh, en of zo'n muziekhuis eigendom van de gemeente (publiek) of zo'n vereniging hoort te zijn is een andere discussie. Punt is dat het nu wél eigendom is van de vereniging en die willen die kinderen er niet hebben, dat is redelijk en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen. Ik wist vanaf het begin, toen ik het 'verboden toegang'-bordje zag hangen, al meteen wie er ging 'winnen'
Bullshit op je tit. Ik zou me kapot schamen als ik als volwassene me zo zou laten kennen. Bloedverziekend boos worden op zo'n blaag. Doe normaal!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n joch moet meteen maar leren dat als je een rechtzaak aan gaat spannen, je met alle daaraan verbonden aspecten/consequenties te maken krijgt. Goeie les voor hem geweest, dit.
Of moet iedereen hem maar laten winnen als hij een rechtzaak aanspant, omdat het zo'n 'zielig' kind is? Die dames hebben exact gezegd wat hem toe kwam en daar sta ik dan ook volledig achter. Die ene opa, die vond dat je dat kind niet zo hoort te behandelen, was ook snel uitgeluld trouwens
Oh, en of zo'n muziekhuis eigendom van de gemeente (publiek) of zo'n vereniging hoort te zijn is een andere discussie. Punt is dat het nu wél eigendom is van de vereniging en die willen die kinderen er niet hebben, dat is redelijk en daar heeft iedereen zich maar bij neer te leggen. Ik wist vanaf het begin, toen ik het 'verboden toegang'-bordje zag hangen, al meteen wie er ging 'winnen'
Bullshit in je hoofd. Kinderen moeten de consequenties van hun acties inzien, dat moeten ze later ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Bullshit op je tit. Ik zou me kapot schamen als ik als volwassene me zo zou laten kennen. Bloedverziekend boos worden op zo'n blaag. Doe normaal!
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Hij praat ook echt over WO2 enzo.Piano spelen, alles.
En ook dat:quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef CG het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Iemand zonder pardon wegsturen, dat doe je toch niet. Dat past toch niet meer bij deze tijd? In de Tweede Wereldoorlog, toen kon dat.'
Bewijs? Nieuw bewijs ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Pieter beraadt zich echter op dit moment voor om een nieuwe zaak te starten met nieuw bewijs.
OP zo`n joch waarom niet leuk en aardig dure woorden smijten dan zal hij het voelen ook, kom op zeg de ouders hadden daar iets aan moeten doen maar die lieten het na.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Bullshit op je tit. Ik zou me kapot schamen als ik als volwassene me zo zou laten kennen. Bloedverziekend boos worden op zo'n blaag. Doe normaal!
Tja mee eens echt handig is het niet maar haar argumenten zijn valide en blijkbaar hebben ze slechte ervaringen met kinderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Meike26 het volgende:
Dat mens heeft echt wallen tot aan haar knieen![]()
Lekker handig zo'n verbod op een muziektent, terwijl iedereen er makkelijk bij kan. Dat die kids spelen in de muziektent moet toch gewoon kunnen. Dat ze in de bomen klimmen zou ik veel vervelender vinden.
Die was er alquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef mstr het volgende:
En de UitzendingGemist is er: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8589906&md5=3f056e9a3109a35187a3448692e98903
Spuit 11quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef mstr het volgende:
En de UitzendingGemist is er: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8589906&md5=3f056e9a3109a35187a3448692e98903
Wat een figuur inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef CG het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Iemand zonder pardon wegsturen, dat doe je toch niet. Dat past toch niet meer bij deze tijd? In de Tweede Wereldoorlog, toen kon dat.'
Schijnbaar gaan ze ook mensen weren uit het gastenboek.quote:[Beheerder]
Ik, als echte, beheerder van dit gastenboek, wil jullie netjes vragen weg te gaan. Wij hebben dit gastenboek van de gemeente overgenomen en helemaal opgeknapt. Het valt onder onze stichting en dus mogen wij bepalen dat jullie er niet mogen komen. Alleen wij komen hier drie keer per jaar.
Bedankt,
Beheerder
juridisch zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef t-8one het volgende:
Wat een geniaal ventje, met z'n rechtelijke besluit.
Sowieso vreemd om bij dat onbenullig geschil de Rijdende Rechter bij te halen. Hoe dat kind reageert met zijn dure woorden isquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha, zie dat arrogante kutkopje eens overgaan in een huilhoofdje. Heerlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar hier liever niet.
Ik vind dat die oudjes eigenlijk helemaal niet zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om bij dat onbenullig geschil de Rijdende Rechter bij te halen. Hoe dat kind reageert met zijn dure woorden is, maar hoe die oudjes dan reageren vind ik helemaal
.
haha, dat gastenboek is te grappigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Empje het volgende:
Geen Stijl gooit zich op moment met volle overgave op het gastenboek van Papendrecht. En beweert dat die groep bejaarden de rechtszaak had aangespannen...
Als je 10 jaar bent moet je je gedragen als 10 jarige. En 'kut' is geen ziekte toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
haha, dat gastenboek is te grappig![]()
![]()
![]()
Wat een heisa zeg om zo'n lelijke dorpstent![]()
Maar even serieus he, ik vind het wel onnodig dat dat jochie uitgemaakt word voor teringkind, kutkind en kankerkind, er zijn grenzen weet je. En dat meen ik serieus, tuurlijk irriteer je je mateloos, maar vergeet niet dat het ventje pas 10 is
Hou het gewoon bij een irritant pleurisjong, dat kan nog net door de beugel. Maar schelden met ernstige ziektes is een beetje overbodig, nietwaar?
Neej ok, je hebt gelijk. Kutkind is bij nader inzien volkomen terechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je 10 jaar bent moet je je gedragen als 10 jarige. En 'kut' is geen ziekte toch?![]()
http://www.dokterdokter.nl/medisch/begrippen/view/title/pleurisquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Hou het gewoon bij een irritant pleurisjong, dat kan nog net door de beugel. Maar schelden met ernstige ziektes is een beetje overbodig, nietwaar?
Dan zijn die volwassen wel echt ubersad zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Neej ok, je hebt gelijk. Kutkind is bij nader inzien volkomen terecht![]()
Ik lees trouwens op het gastenboek dat ze van plan zijn met een grote groep (volwassenen) daar bij dat pleintje te gaan voetballen. Misschien ga ik daar ook wel heen, Papendrecht is op zich niet zo heel ver
Misschien kom ik dan ook wel op PowNedMy claim for fame
![]()
Wat dacht je dat 'pleuris' was dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Mr. Visser:quote:
Dat gastenboek is nu uitgeschakeld zo te zien op de site.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef Cybey het volgende:
Wel mooi dat gastenboek. Er staan wel 10 reacties voor 06 januari erop en ik zie hier 100 pagina's met 8 comments per pagina daar. Vooruit, min die 10 die er stonden, zijn nu al 790 reacties op die uitzending.
In het begin zijn ze nog wel redelijk, maar al snel wordt het leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |