Wat een figuur inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef CG het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
'Iemand zonder pardon wegsturen, dat doe je toch niet. Dat past toch niet meer bij deze tijd? In de Tweede Wereldoorlog, toen kon dat.'
Schijnbaar gaan ze ook mensen weren uit het gastenboek.quote:[Beheerder]
Ik, als echte, beheerder van dit gastenboek, wil jullie netjes vragen weg te gaan. Wij hebben dit gastenboek van de gemeente overgenomen en helemaal opgeknapt. Het valt onder onze stichting en dus mogen wij bepalen dat jullie er niet mogen komen. Alleen wij komen hier drie keer per jaar.
Bedankt,
Beheerder
juridisch zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef t-8one het volgende:
Wat een geniaal ventje, met z'n rechtelijke besluit.
Sowieso vreemd om bij dat onbenullig geschil de Rijdende Rechter bij te halen. Hoe dat kind reageert met zijn dure woorden isquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha, zie dat arrogante kutkopje eens overgaan in een huilhoofdje. Heerlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar hier liever niet.
Ik vind dat die oudjes eigenlijk helemaal niet zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om bij dat onbenullig geschil de Rijdende Rechter bij te halen. Hoe dat kind reageert met zijn dure woorden is, maar hoe die oudjes dan reageren vind ik helemaal
.
haha, dat gastenboek is te grappigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Empje het volgende:
Geen Stijl gooit zich op moment met volle overgave op het gastenboek van Papendrecht. En beweert dat die groep bejaarden de rechtszaak had aangespannen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |