Klacht: die verzuurde doos van 50.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef TLC het volgende:
Klerejochie van 10 bij de Rijdende Rechter,
Tot zoverre mijn klacht
Dat vroeg ik dus ook, maar ze doen verdomde recalcitrant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Wat deed dat ventje dan? Waarom zat hij daar?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef Frank-NL het volgende:
"Ik word niet serieus genomen"
Je hebt niet eens schaamhaar, duivelsjong!
Nogal jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef Mirjam het volgende:
wat ene heks, dat wijf
Rutger de 2e, van GS?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef Katana het volgende:
Het zou je zoon maar zijn zeg, mijn god.
"Ja maar die heg staat 10 cm teveel in mijn tuinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Frank-NL het volgende:
Wat een kansloos programma, met dito gasten.
Neem meteen even die aflevering met die 5 ferrari's op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh! Klinkt leuk!
Gooi 's even op YouTube/Dumpert/whatevah
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef TLC het volgende:
Ik word er zo moe van al die wannabee kidssterretjes ; echt volgens mij wilt menig ouders hun kroest echt pushen om in de belangstelling te staan, zij het door zingen of door bv dit.
Jantje Smit, je wordt bedankt.
^quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Neem meteen even die aflevering met die 5 ferrari's op.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
^[ afbeelding ]!^
Dat zou zeker fijn zijn, ja! Ik kon het toen niet zien en heb geen videorecorder, maar had dat stukje met die 5 ferrari's graag willen zien
quote:
Heeft er toevallig nog iemand zo'n foto dat die krullebol op een koffertje of krukje staat?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Heeft er toevallig nog iemand zo'n foto dat die krullebol op een koffertje of krukje staat?
Die zoek ik al dagen.
Nee, met z'n moederquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef DiabloSam het volgende:
Haha, die foto is brilliant. Het kind was echt vervelend, jammer dat ik nu moet lezen dat hij gehuild heeft samen met z'n vriendje, dat had ik echt willen zien!
quote:
Kijk pagina 2 eens doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
![]()
Maar nu is het nog steeds niet duidelijk waarom dat jochie daar nou zat.
En de rijdende rechter terugkijken op uitzending gemist gaat me echt te ver.
goed werk, etterquote:PAPENDRECHT - Margré van Wijngaarden deelt mee dat ze op 31 januari 2009 haar functie zal neerleggen als raadslid/fractievoorzitter van het Papendrechts Algemeen Belang.
quote:
Sowieso: "Van ons mag ie erin"quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:51 schreef Merkie het volgende:
Debiele ouders zeg, zijn ze boos dat die mevrouw 20 minuten met een kind praat, maar vervolgens laten ze hem wel in z'n eentje de zaak aanvechten bij De Rijdende Rechter.
Inderdaad. Irritant kind, maar die ouders zijn ook debiel dat ze hem geen draai voor z'n oren geven en zeggen dat hij uit die tent moet blijven. Zo'n kind zal altijd met iedereen in discussie blijven gaan.quote:
Wat op zich niet erg is, maar als hem dan wordt uitgelegd "nee mag niet want" dan moet ie ook gewoon zijn bek houden en doen wat hem gezegd wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Irritant kind, maar die ouders zijn ook debiel dat ze hem geen draai voor z'n oren geven en zeggen dat hij uit die tent moet blijven. Zo'n kind zal altijd met iedereen in discussie blijven gaan.
Pff.... Normaal gesproken zou je gelijk hebben, maar kom op, dat jochie probeert volwassen over te komen (o.a. door wat duurder taalgebruik voor een kind van 10, maar vooral door naar de rechter te stappen), maar als het hem uitkomt moet hij ineens weer als een kind behandeld worden natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:51 schreef ElizabethR het volgende:
Jammer dat ze dat op zo'n verbeten en zure manier moest halen tegenover een kind.
Hoe had ze het volgens jou dan op een vriendelijke manier kunnen oplossen? Dat kind kwam zelf met die rechtzaak aanzetten. Dit kereltje vráágt er gewoon om.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ja nogal, ze had het ook op een wat vriendelijker manier kunnen oplossen. Ik vond het nogal een feeks.
Bovendien dient zo'n muziektent helemaal niet van een privéstichting te zijn, maar van de gemeente.
Ik zie dat wijf ervoor aan om aan iedereen die bij haar op visite komt te vragen of ze hun schoenen willen uitdoen voor ze binnenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |