* én andersom zijn ouders hem en zichzelfquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Tammeh het volgende:
Echt FUCKING sneu dat de ouders van dat joch hem gewoon zijn gang laten gaan, en dat hij dus zo zichzelf (en zijn ouders*) voor lul zet.
Ofnie dan? Ik kon gewoon niet wegzappen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Één van de meeste trieste uitzending die ik ooit heb gezien op tv..
We hebben in ieder geval al een kandidaat voor meest trieste tv uitzending van 2009quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Één van de meeste trieste uitzending die ik ooit heb gezien op tv..
Haha zie je het al voor je ;quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef H.Moody het volgende:
Jezus, dit kereltje is bijna erger dan Jordy van Loon.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Haha zie je het al voor je ;
Frank Visser ; "in afwachting van het vonnis over de muziektent kunt U even luisteren naar een muzikaal optreden van Jordy van Loon"
[..]
Frank Visser ; "in afwachting van het vonnis over de muziektent kunt U even luisteren naar een muzikaal optreden van Jordy van Loon"
[..]
Dan kun je ook niet veel hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Roi het volgende:wat een dwaas. Alleen al na het zien van die trailer is het bloed onder mijn nagels vandaan getrokken
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |