buttersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef reetveter het volgende:
Yeah het ultieme gaysong weer gevonden![]()
Hahaha, ik heb er gewoon kleurstoffen bij gegooid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Holy shit, BT hoe lang ligt dat daar al wel niet
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Oja, hoe ik er op kwam
Ik zat op bangbross te kijken zag ik staan, 'what what, in the butt' Nou toen ging er een belletje rinkelen
Wie niet IQM, wie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Ik wil verkering met Krentenbol. en Breathtaking.
Allebei? Laat ook nog wat voor de rest over.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
hyper hyperquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb er gewoon kleurstoffen bij gegooid.
30 kamelen en ze zijn voor jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Envelop met kruimels.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Oooh Krentenbol toch![]()
[..]
En sure, PM je adres maar!
Ik heb een date met allure_quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allebei? Laat ook nog wat voor de rest over.
Ikkequote:
quote:
Ik kan ze aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allebei? Laat ook nog wat voor de rest over.
Is Stella al bezet? Of Dynd?quote:
ik hen geeneens kudo's gvd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stella kost je 50 kudo's, als je Dynd neemt krijg je er een poolboy bij.
Alles of niets he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Doe mij krentenbol maar zonder de krenten, want die lust ik niet
met de postquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaer is nog wel echt cake hoor. Maar hoe je zoiets goed kunt verzenden is de vraag
!
Doe dan alles maar! Heb toch wel genoeg ruimte in me nieuwe camperquote:
Jij bent iig te jong voor me, krentenbol weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
quote:
Mij nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een heeel oud topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of DHL pakketpost!quote:
Hoe jong is BT?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent iig te jong voor me, krentenbol weet ik nieten ik ben al voorzien.
ik had een uil, maar nu is ie doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik laat mn postduifje het wel brengen!
Toen was jij nog niet geboren.quote:
Ik lust ze ook niet, maar voor onze krentenbol maak ik gewoon een uitzonderingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
17. Toch?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lust ze ook niet, maar voor onze krentenbol maak ik gewoon een uitzonderingen zo hoort het.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen was jij nog niet geboren.
I have a date! (met Allure_)
Jammer dat ie werd gesloten door een of andere lulhannes genaamd Bupatih, ofzo.
Zulk een charismatisch optreden.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Moet die Allure_ nou écht een eigen topic?
Dit topic is meer een soort van verkapte slowchat.
Als je echt iets zinnigs te melden hebt over deze jongedame, kan dat héél goed in haar fotoboek.
Toen was ik net uit de luiersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Triangeljostiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Triangeljosti
Bupatih heb ik altijd een klootzak gevonden. Blij dat ie nu weg is.Rare naam ook, Bupatih.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is al oud. Net 2009 geworden.quote:
Het leven is één grote hoaxquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef MASD het volgende:
Klik ik op dit topic, zijn er geen buikfoto's.
Het is een ware trend geworden om mensen voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef MASD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Hoezo, waren er nog leuke usersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Zelfs toen had ik al veel fans. En waren er nog leuke users..
Toch maar eens een keer mijn duizenden adoratie topics terug zoeken!
Onee, wacht.. sorry m'n ego slaat op hol.
Wel een cake met roze sperma eropquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef MASD het volgende:
Precies zoals ik het zegquote:
Whehe, als je dan zo je fallus derin drukt komt aan de andere kant stof eruitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is al oud. Net 2009 geworden.
Geboortedatum 00-00-0000
Vroeg me al af of de views hoger zouden worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef MASD het volgende:
Dan heeft het ook weinig zin als je er niks van voelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar daar voel je niets van hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Toen was ONZ nog het bezoeken waard.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg.
Toen werden er nog hysterisch goede topics geopend door pure kwaliteits users. Leuke tijden.
Dat zie ik elke dag. De voldoening daarvan komt niet in de buurt van jouw foto's, je zou beter moeten weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel een cake met roze sperma erop! En dat is ook heel wat waard.
Nu hebben we alleen maar hoaxes en hosseltopics.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg.
Toen werden er nog hysterisch goede topics geopend door pure kwaliteits users. Leuke tijden.
En je lul is achteraf een suikerspin.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, als je dan zo je fallus derin drukt komt aan de andere kant stof eruit![]()
![]()
DDD ::
![]()
![]()
![]()
![]()
zo oudquote:
quote:
Ik begin zelf ook al oud te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier hoe jonger hoe beter was?
Bij krentenbollen wel, maar bij jou niet hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En dat BT dus een jaar of 4 te oud bevonden zou worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We kijken wel uit. Voor je het weet heb je albertoooo achter je aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbollen van 19.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bij krentenbollen wel, maar bij jou niet hoor
Uitgewoondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar daar voel je niets van hoor.
Opbokken, jij had al wat met Allure.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
* reetveter speelt zich eeeven in de picture
Dat bedoelde ik dusquote:
Welke pedo heeft nou na de aflevering zijn caravan niet opgevoerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kijken wel uit. Voor je het weet heb je albertoooo achter je aan.
Dat is niet meer te vreten jaquote:
Caravan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke pedo heeft nou na de aflevering zijn caravan niet opgevoerdDan ben je echt een mislukte pedo BobbyB
Bupatih, Croupouque, Pool, Intxaurraga, Velvet_Acid_Christ, Bioslock, Firefox, gfree, Insomaniac, Tokay. Die generatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, en kijk ons nu.. zitten we alleen maar in de sc. Wie vond jij goede users
?
Slappe gekrompen lulquote:
Is je enter toets onderhand niet eens stuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
nee, ik schud wel zelf mij vlees
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
Tsjaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zie ik elke dag. De voldoening daarvan komt niet in de buurt van jouw foto's, je zou beter moeten weten.
hee die bobquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je enter toets onderhand niet eens stuk?
Wel door BT gemaakt anders hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Schatgraver het volgende:
Toen ik de tt zag groeide er een klein stijfje daar beneden, na die cakefoto's was het weg....
wowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"HE'S HERE, SAVE YOURSELF"
Okay, dus je vond jezelf ook tofquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih, Croupouque, Pool, Intxaurraga, Velvet_Acid_Christ, Bioslock, Firefox, gfree, Insomaniac, Tokay. Die generatie.
Jij dan?
En ja, ik zit op FOK! vooral in de SC('s).![]()
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Schatgraver het volgende:
Toen ik de tt zag groeide er een klein stijfje daar beneden, na die cakefoto's was het weg....
Ja, en terecht, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dus je vond jezelf ook tof?
BrauN stond met stip op 1 natuurlijk. Verder Dirktator, Stofje, Bendeleider, Badkeukentegel, Siemen/Blight, Chriz2k & Sandstorm omdat ie zo gruwelijk irritant was! Verder kan ik niet echt meer op namen komen. Oja, en Allure_, die spande de kroon
.
hoi awquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainen
dirktator die mis ik echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dus je vond jezelf ook tof?
BrauN stond met stip op 1 natuurlijk. Verder Dirktator, Stofje, Bendeleider, Badkeukentegel, Siemen/Blight, Chriz2k & Sandstorm omdat ie zo gruwelijk irritant was! Verder kan ik niet echt meer op namen komen. Oja, en Allure_, die spande de kroon
.
Dat heb ik ook altijd. Ik moet iets altijd meteen doen of opschrijven, anders vergeet ik het gewoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
Ik ben me vergeetachtigEen kwartier geleden was ik iets aan het typen, kreeg ik een sms. Dacht ik oooooh open ik zo wel
. 2 regels verder druk ik op enter was ik het alweer vergeten
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel door BT gemaakt anders hoor!
hahaquote:
Vroeger was alles beter oudje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en terecht, dacht ik zo.
Ah, de generatie daarna dus.Die waren ook nog wel oké, maar daarna ging het bergafwaarts.
Je kan ook gewoon een vrouw het werk laten doen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggen![]()
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenWij mannen moeten presteren
. Die knul heeft de hele nacht lopen trainen met zijn rechterhand a.k.a Mark. En maak je hem er over belachelijk dat die hem nu niet meer overeind krijgt
Hij is in topconditie, alleen teleurgesteld door de cakejesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
impossible, als ik teveel gedronken heb en ik raak het kussen aan ben ik wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vrouw het werk laten doen hoor.
Was allemaal een HOAX!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningen!
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawelquote:
Rechtstreeks van het vampieren forumquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningen!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
impossible, als ik teveel gedronken heb en ik raak het kussen aan ben ik weg
Bier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenWij mannen moeten presteren
. Die knul heeft de hele nacht lopen trainen met zijn rechterhand a.k.a Mark. En maak je hem er over belachelijk dat die hem nu niet meer overeind krijgt
De held, waar is die tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
heb een serieuze reeks pdf'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is strafbaar he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawel.
Ja, en hoe is het met Mirre?quote:
Vampire freaksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Rechtstreeks van het vampieren forum_!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
quote:
Hey gers, what's up?quote:
Als in ketsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawel.
Ik heb nog fucking veelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom is m'n studiefinanciering nu alweer op, nu moet ik weer tot de 24e wachten
Waarom maak je het op danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom is m'n studiefinanciering nu alweer op, nu moet ik weer tot de 24e wachten
niksquote:
quote:
Vanwaar dan dequote:
In deze tijden van crisis is het goed veel te consumerenquote:
Ik wil ook studifiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:33 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
In deze tijden van crisis is het goed veel te consumeren
Ketsenquote:
met jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
heb al iets andersquote:
maar ik hou wel van je hoor Mivje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
met jou
dreigt dan weer de herfst
dat is minder
maar ja
ook jou soort, het bestaan
gr
Linkjes pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb een serieuze reeks pdf's
voor je
gedownload
zeg maar
HET ROOD EN WIT DAT IS DE KLEUR DER OSSENAREN! DE GROOTSTE CLUB VAN OSS HAAR NAAM IS T O P! ER IS GEEN ANDERE CLUB DIE HAAR KAN EVENAAAAREN. AL 15 JAAR DRAAIEN ZIJ REEDS AL MEE. ONZE JONGENS STEEDS VOORAAN, LATEN DE ANDEREN IN HEMPJE STAAN. ETC. ETC.quote:
Oh wat een geil zinnetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ketsen![]()
. Zoiets
.
Ik heb zo'n leuk boekje met leuke uitspraken erin. Ik zal wat typen.
De klank van een lach is als de gewelfde koepel van een gelukstempel.!!!
kan ik beter niet postenquote:
Dan zeg ik: Go Ahead Eaglesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HET ROOD EN WIT DAT IS DE KLEUR DER OSSENAREN! DE GROOTSTE CLUB VAN OSS HAAR NAAM IS T O P! ER IS GEEN ANDERE CLUB DIE HAAR KAN EVENAAAAREN. AL 15 JAAR DRAAIEN ZIJ REEDS AL MEE. ONZE JONGENS STEEDS VOORAAN, LATEN DE ANDEREN IN HEMPJE STAAN. ETC. ETC.
HET ROOOOOD EN WIIIITTTT DAT IS DE KLEUR DER OSSENAAAAAAAREN.
.
Alcohol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke in jou geval bacardi breezer?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
Het maakt me niet uit hoe ik herinnerd word, als ik de mensen maar geluk en vreugde kan schenken.
Ohh god.
Dát word mijn nieuwe ondertitel, alles waar ik voor sta in een notendop samengevatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
Het maakt me niet uit hoe ik herinnerd word, als ik de mensen maar geluk en vreugde kan schenken.
Ohh god.
Een leesbrilletje, gieter?quote:
ahhaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor Mivje.
Dat lied staat echt wel in m'n favorietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Go Ahead Eagles
Zullen wij samen keertje glaasje melk nuttigen danquote:
Haha, ja doe datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dát word mijn nieuwe ondertitel, alles waar ik voor sta in een notendop samengevat
Bami.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zullen wij samen keertje glaasje melk nuttigen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
Geluk is als een kus, je moet het delen om ervan te genieten..
Geluk is als een penis, het moet wel stijf zijn om er plezier aan te beleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
ah, ben niet de enige die niet zo'n fan is van alcohol.quote:
Hee, deze is nog best wel een beetje waarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bami.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bami.Ik vond je eindelijk een interessante usert, totdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Hoe weet je zeg maar of je geluk stijf is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geluk is als een penis, het moet wel stijf zijn om er plezier aan te beleven.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vond je eindelijk een interessante usert, totdat spoiler
Kan hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef reetveter het volgende:
Gers voelt zich echt als een kleine kenyaan waarvan het eten is afgepakt
Voor mijne dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn inbox is nog altijd ruimte voor je naaktpics hoor!
Haal je dit nu uit de bijbel of wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog steeds boos gers? Let it go.
Laten we dankbaar zijn voor de mensen die ons gelukkig maken; zij zijn de charmante tuiniers die onze ziel doen openbloeien..
Je hebt echt een penisobsessie he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne ook voor meer buikfoto's!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn inbox is nog altijd ruimte voor je naaktpics hoor!
Stijf geluk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stijf geluk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog steeds boos gers? Let it go.
Laten we dankbaar zijn voor de mensen die ons gelukkig maken; zij zijn de charmante tuiniers die onze ziel doen openbloeien..
Sorry maar je moet duidelijk nog even nadenken over de diepere achterliggende gedachte hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe weet je zeg maar of je geluk stijf is?
Vrouwen zijn als een overall. Mouwen te lang, pijpen te kort.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar je moet duidelijk nog even nadenken over de diepere achterliggende gedachte hier
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen zijn als een overall. Mouwen te lang, pijpen te kort.
Wie niet?quote:
hihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen zijn als een overall. Mouwen te lang, pijpen te kort.
Ja dat jij nou geen brandweerpaal wil hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt echt een penisobsessie he?
Wil een verstandig mens gelukkig zijn, dan moet hij zijn verstand leren relativeren.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijne ook voor meer buikfoto's!
Zo'n boekje met de titel: wees gelukkig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haal je dit nu uit de bijbel of wat?
hoax negers hebben geen etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef reetveter het volgende:
Gers voelt zich echt als een kleine kenyaan waarvan het eten is afgepakt
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n boekje met de titel: wees gelukkig!
De bijbel, wat denk je wel niet van mij.
Gekoesterd geluk is het zaad; gedeeld geluk is de bloem.
HAHAHAHA ER STAAT ZAAD![]()
![]()
!!!!
picsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
!!!!
Je hebt toch liever zaad dan een bloem of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
!!!!
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewarenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wat PM's van Bt wegflikkeren.
oja?quote:
Hij heeft nu liever pics van krentenbol. Langzaamaan verdwijn je naar de achtergrond meidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewaren
Ideaalbeeld? Fok!ker en modelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds tot dat ik een fokster vind die model is![]()
LEES DANquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit niet zo om foto's te schooien bij iedereen!
Kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Overeenkomst m'n hol, ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewaren
Ik ben voetmodelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Kut BT zeker weer doorgestuurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel BobbyB.rar maar dat is het nét niet.
Lekker de hele dag seksenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want mevrouw heeft een vriendgemeen.
Ik heb het door jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft nu liever pics van krentenbol. Langzaamaan verdwijn je naar de achtergrond meid
Het contrast tussen mij en MozourX uitgelegd in 1 zinnetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Sommigen brengen geluk waar ze maar komen; anderen waar ze gaan..
Oke, zware belediging voor al het vrouwvolk hier in SC. Je hebt nu wel een beetje afgedaan bij me damsco.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Op FOK![]()
![]()
Dat is hetzelfde als een hoogbegaafde vinden in de jostiband
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toeps is model trouwens, knap meisje. Check dr fobo maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Ik vind je nog wel leuk hoor BTquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het door jaachja, de nieuwste speeltjes zijn toch altijd het leukst? Dat zie je al bij baby's
van Daan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef gers het volgende:
fas waar haal je toch die spreuken van daan
Nee niet echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker de hele dag seksen!
Maar jij nog geen leuke jongen gespot?
Oscar Wilde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Sommigen brengen geluk waar ze maar komen; anderen waar ze gaan..
Waar zijn jouw foto's eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toeps is model trouwens, knap meisje. Check dr fobo maar
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staan er genoeg op m'n fotoboek.
Komt omdat je mij niet bent tegenkomen!quote:
In een .rarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's eigenlijk?
In ieder SC deel staat er wel 1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet echt matchen, sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Komt omdat je mij niet bent tegenkomen!
quote:
Hahaha, die is goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
We kunnen niet allemaal helden zijn. Er moeten ook mensen zijn die aan de kant zitten en applaudisseren als ze voorbijlopen..
Op vakantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
hap hapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, zware belediging voor al het vrouwvolk hier in SC. Je hebt nu wel een beetje afgedaan bij me damsco.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet echt matchen, sorry.
Nee? Met wie match ik dan wel? KOPPEL ME ALLUREquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet echt matchen, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |