quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bami.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bami.Ik vond je eindelijk een interessante usert, totdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Hoe weet je zeg maar of je geluk stijf is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geluk is als een penis, het moet wel stijf zijn om er plezier aan te beleven.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vond je eindelijk een interessante usert, totdat spoiler
Kan hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef reetveter het volgende:
Gers voelt zich echt als een kleine kenyaan waarvan het eten is afgepakt
Voor mijne dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn inbox is nog altijd ruimte voor je naaktpics hoor!
Haal je dit nu uit de bijbel of wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog steeds boos gers? Let it go.
Laten we dankbaar zijn voor de mensen die ons gelukkig maken; zij zijn de charmante tuiniers die onze ziel doen openbloeien..
Je hebt echt een penisobsessie he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne ook voor meer buikfoto's!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn inbox is nog altijd ruimte voor je naaktpics hoor!
Stijf geluk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stijf geluk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog steeds boos gers? Let it go.
Laten we dankbaar zijn voor de mensen die ons gelukkig maken; zij zijn de charmante tuiniers die onze ziel doen openbloeien..
Sorry maar je moet duidelijk nog even nadenken over de diepere achterliggende gedachte hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe weet je zeg maar of je geluk stijf is?
Vrouwen zijn als een overall. Mouwen te lang, pijpen te kort.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar je moet duidelijk nog even nadenken over de diepere achterliggende gedachte hier
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen zijn als een overall. Mouwen te lang, pijpen te kort.
Wie niet?quote:
hihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen zijn als een overall. Mouwen te lang, pijpen te kort.
Ja dat jij nou geen brandweerpaal wil hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt echt een penisobsessie he?
Wil een verstandig mens gelukkig zijn, dan moet hij zijn verstand leren relativeren.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijne ook voor meer buikfoto's!
Zo'n boekje met de titel: wees gelukkig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haal je dit nu uit de bijbel of wat?
hoax negers hebben geen etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef reetveter het volgende:
Gers voelt zich echt als een kleine kenyaan waarvan het eten is afgepakt
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n boekje met de titel: wees gelukkig!
De bijbel, wat denk je wel niet van mij.
Gekoesterd geluk is het zaad; gedeeld geluk is de bloem.
HAHAHAHA ER STAAT ZAAD![]()
![]()
!!!!
picsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
!!!!
Je hebt toch liever zaad dan een bloem of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
!!!!
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewarenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik zal wat PM's van Bt wegflikkeren.
oja?quote:
Hij heeft nu liever pics van krentenbol. Langzaamaan verdwijn je naar de achtergrond meidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewaren
Ideaalbeeld? Fok!ker en modelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds tot dat ik een fokster vind die model is![]()
LEES DANquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit niet zo om foto's te schooien bij iedereen!
Kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Overeenkomst m'n hol, ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewaren
Ik ben voetmodelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Kut BT zeker weer doorgestuurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel BobbyB.rar maar dat is het nét niet.
Lekker de hele dag seksenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want mevrouw heeft een vriendgemeen.
Ik heb het door jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft nu liever pics van krentenbol. Langzaamaan verdwijn je naar de achtergrond meid
Het contrast tussen mij en MozourX uitgelegd in 1 zinnetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Sommigen brengen geluk waar ze maar komen; anderen waar ze gaan..
Oke, zware belediging voor al het vrouwvolk hier in SC. Je hebt nu wel een beetje afgedaan bij me damsco.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Op FOK![]()
![]()
Dat is hetzelfde als een hoogbegaafde vinden in de jostiband
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toeps is model trouwens, knap meisje. Check dr fobo maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Ik vind je nog wel leuk hoor BTquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het door jaachja, de nieuwste speeltjes zijn toch altijd het leukst? Dat zie je al bij baby's
van Daan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef gers het volgende:
fas waar haal je toch die spreuken van daan
Nee niet echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker de hele dag seksen!
Maar jij nog geen leuke jongen gespot?
Oscar Wilde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Sommigen brengen geluk waar ze maar komen; anderen waar ze gaan..
Waar zijn jouw foto's eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toeps is model trouwens, knap meisje. Check dr fobo maar
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staan er genoeg op m'n fotoboek.
Komt omdat je mij niet bent tegenkomen!quote:
In een .rarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar zijn jouw foto's eigenlijk?
In ieder SC deel staat er wel 1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet echt matchen, sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Komt omdat je mij niet bent tegenkomen!
quote:
Hahaha, die is goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
We kunnen niet allemaal helden zijn. Er moeten ook mensen zijn die aan de kant zitten en applaudisseren als ze voorbijlopen..
Op vakantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
hap hapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, zware belediging voor al het vrouwvolk hier in SC. Je hebt nu wel een beetje afgedaan bij me damsco.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet echt matchen, sorry.
Nee? Met wie match ik dan wel? KOPPEL ME ALLUREquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet echt matchen, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |