oja?quote:
Hij heeft nu liever pics van krentenbol. Langzaamaan verdwijn je naar de achtergrond meidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewaren
Ideaalbeeld? Fok!ker en modelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds tot dat ik een fokster vind die model is![]()
LEES DANquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit niet zo om foto's te schooien bij iedereen!
Kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Overeenkomst m'n hol, ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een overeenkomst hadden dat jij ze zou bewaren
Ik ben voetmodelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Kut BT zeker weer doorgestuurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
Ik heb wel BobbyB.rar maar dat is het nét niet.
Lekker de hele dag seksenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want mevrouw heeft een vriendgemeen.
Ik heb het door jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft nu liever pics van krentenbol. Langzaamaan verdwijn je naar de achtergrond meid
Het contrast tussen mij en MozourX uitgelegd in 1 zinnetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
Sommigen brengen geluk waar ze maar komen; anderen waar ze gaan..
Oke, zware belediging voor al het vrouwvolk hier in SC. Je hebt nu wel een beetje afgedaan bij me damsco.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Op FOK![]()
![]()
Dat is hetzelfde als een hoogbegaafde vinden in de jostiband
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |