Dát word mijn nieuwe ondertitel, alles waar ik voor sta in een notendop samengevatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
Het maakt me niet uit hoe ik herinnerd word, als ik de mensen maar geluk en vreugde kan schenken.
Ohh god.
Een leesbrilletje, gieter?quote:
ahhaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor Mivje.
Dat lied staat echt wel in m'n favorietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Go Ahead Eagles
Zullen wij samen keertje glaasje melk nuttigen danquote:
Haha, ja doe datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dát word mijn nieuwe ondertitel, alles waar ik voor sta in een notendop samengevat
Bami.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zullen wij samen keertje glaasje melk nuttigen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
Geluk is als een kus, je moet het delen om ervan te genieten..
Geluk is als een penis, het moet wel stijf zijn om er plezier aan te beleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
ah, ben niet de enige die niet zo'n fan is van alcohol.quote:
Hee, deze is nog best wel een beetje waarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bami.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bami.Ik vond je eindelijk een interessante usert, totdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Hoe weet je zeg maar of je geluk stijf is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geluk is als een penis, het moet wel stijf zijn om er plezier aan te beleven.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vond je eindelijk een interessante usert, totdat spoiler
Kan hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef reetveter het volgende:
Gers voelt zich echt als een kleine kenyaan waarvan het eten is afgepakt
Voor mijne dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn inbox is nog altijd ruimte voor je naaktpics hoor!
Haal je dit nu uit de bijbel of wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog steeds boos gers? Let it go.
Laten we dankbaar zijn voor de mensen die ons gelukkig maken; zij zijn de charmante tuiniers die onze ziel doen openbloeien..
Je hebt echt een penisobsessie he?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne ook voor meer buikfoto's!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn inbox is nog altijd ruimte voor je naaktpics hoor!
Stijf geluk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stijf geluk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
Ben je nog steeds boos gers? Let it go.
Laten we dankbaar zijn voor de mensen die ons gelukkig maken; zij zijn de charmante tuiniers die onze ziel doen openbloeien..
Sorry maar je moet duidelijk nog even nadenken over de diepere achterliggende gedachte hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe weet je zeg maar of je geluk stijf is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |