Is je enter toets onderhand niet eens stuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
nee, ik schud wel zelf mij vlees
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
Tsjaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zie ik elke dag. De voldoening daarvan komt niet in de buurt van jouw foto's, je zou beter moeten weten.
hee die bobquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je enter toets onderhand niet eens stuk?
Wel door BT gemaakt anders hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Schatgraver het volgende:
Toen ik de tt zag groeide er een klein stijfje daar beneden, na die cakefoto's was het weg....
wowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"HE'S HERE, SAVE YOURSELF"
Okay, dus je vond jezelf ook tofquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih, Croupouque, Pool, Intxaurraga, Velvet_Acid_Christ, Bioslock, Firefox, gfree, Insomaniac, Tokay. Die generatie.
Jij dan?
En ja, ik zit op FOK! vooral in de SC('s).![]()
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Schatgraver het volgende:
Toen ik de tt zag groeide er een klein stijfje daar beneden, na die cakefoto's was het weg....
Ja, en terecht, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dus je vond jezelf ook tof?
BrauN stond met stip op 1 natuurlijk. Verder Dirktator, Stofje, Bendeleider, Badkeukentegel, Siemen/Blight, Chriz2k & Sandstorm omdat ie zo gruwelijk irritant was! Verder kan ik niet echt meer op namen komen. Oja, en Allure_, die spande de kroon
.
hoi awquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainen
dirktator die mis ik echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dus je vond jezelf ook tof?
BrauN stond met stip op 1 natuurlijk. Verder Dirktator, Stofje, Bendeleider, Badkeukentegel, Siemen/Blight, Chriz2k & Sandstorm omdat ie zo gruwelijk irritant was! Verder kan ik niet echt meer op namen komen. Oja, en Allure_, die spande de kroon
.
Dat heb ik ook altijd. Ik moet iets altijd meteen doen of opschrijven, anders vergeet ik het gewoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
Ik ben me vergeetachtigEen kwartier geleden was ik iets aan het typen, kreeg ik een sms. Dacht ik oooooh open ik zo wel
. 2 regels verder druk ik op enter was ik het alweer vergeten
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel door BT gemaakt anders hoor!
hahaquote:
Vroeger was alles beter oudje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en terecht, dacht ik zo.
Ah, de generatie daarna dus.Die waren ook nog wel oké, maar daarna ging het bergafwaarts.
Je kan ook gewoon een vrouw het werk laten doen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggen![]()
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenWij mannen moeten presteren
. Die knul heeft de hele nacht lopen trainen met zijn rechterhand a.k.a Mark. En maak je hem er over belachelijk dat die hem nu niet meer overeind krijgt
Hij is in topconditie, alleen teleurgesteld door de cakejesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
impossible, als ik teveel gedronken heb en ik raak het kussen aan ben ik wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vrouw het werk laten doen hoor.
Was allemaal een HOAX!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningen!
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawelquote:
Rechtstreeks van het vampieren forumquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningen!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
impossible, als ik teveel gedronken heb en ik raak het kussen aan ben ik weg
Bier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenWij mannen moeten presteren
. Die knul heeft de hele nacht lopen trainen met zijn rechterhand a.k.a Mark. En maak je hem er over belachelijk dat die hem nu niet meer overeind krijgt
De held, waar is die tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
heb een serieuze reeks pdf'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is strafbaar he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawel.
Ja, en hoe is het met Mirre?quote:
Vampire freaksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Rechtstreeks van het vampieren forum_!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
quote:
Hey gers, what's up?quote:
Als in ketsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawel.
Ik heb nog fucking veelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom is m'n studiefinanciering nu alweer op, nu moet ik weer tot de 24e wachten
Waarom maak je het op danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom is m'n studiefinanciering nu alweer op, nu moet ik weer tot de 24e wachten
niksquote:
quote:
Vanwaar dan dequote:
In deze tijden van crisis is het goed veel te consumerenquote:
Ik wil ook studifiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:33 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
In deze tijden van crisis is het goed veel te consumeren
Ketsenquote:
met jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
heb al iets andersquote:
maar ik hou wel van je hoor Mivje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
met jou
dreigt dan weer de herfst
dat is minder
maar ja
ook jou soort, het bestaan
gr
Linkjes pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb een serieuze reeks pdf's
voor je
gedownload
zeg maar
HET ROOD EN WIT DAT IS DE KLEUR DER OSSENAREN! DE GROOTSTE CLUB VAN OSS HAAR NAAM IS T O P! ER IS GEEN ANDERE CLUB DIE HAAR KAN EVENAAAAREN. AL 15 JAAR DRAAIEN ZIJ REEDS AL MEE. ONZE JONGENS STEEDS VOORAAN, LATEN DE ANDEREN IN HEMPJE STAAN. ETC. ETC.quote:
Oh wat een geil zinnetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ketsen![]()
. Zoiets
.
Ik heb zo'n leuk boekje met leuke uitspraken erin. Ik zal wat typen.
De klank van een lach is als de gewelfde koepel van een gelukstempel.!!!
kan ik beter niet postenquote:
Dan zeg ik: Go Ahead Eaglesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HET ROOD EN WIT DAT IS DE KLEUR DER OSSENAREN! DE GROOTSTE CLUB VAN OSS HAAR NAAM IS T O P! ER IS GEEN ANDERE CLUB DIE HAAR KAN EVENAAAAREN. AL 15 JAAR DRAAIEN ZIJ REEDS AL MEE. ONZE JONGENS STEEDS VOORAAN, LATEN DE ANDEREN IN HEMPJE STAAN. ETC. ETC.
HET ROOOOOD EN WIIIITTTT DAT IS DE KLEUR DER OSSENAAAAAAAREN.
.
Alcohol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke in jou geval bacardi breezer?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
Het maakt me niet uit hoe ik herinnerd word, als ik de mensen maar geluk en vreugde kan schenken.
Ohh god.
Dát word mijn nieuwe ondertitel, alles waar ik voor sta in een notendop samengevatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Fascination het volgende:
Het maakt me niet uit hoe ik herinnerd word, als ik de mensen maar geluk en vreugde kan schenken.
Ohh god.
Een leesbrilletje, gieter?quote:
ahhaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor Mivje.
Dat lied staat echt wel in m'n favorietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Go Ahead Eagles
Zullen wij samen keertje glaasje melk nuttigen danquote:
Haha, ja doe datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dát word mijn nieuwe ondertitel, alles waar ik voor sta in een notendop samengevat
Bami.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zullen wij samen keertje glaasje melk nuttigen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
Geluk is als een kus, je moet het delen om ervan te genieten..
Geluk is als een penis, het moet wel stijf zijn om er plezier aan te beleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
ah, ben niet de enige die niet zo'n fan is van alcohol.quote:
Hee, deze is nog best wel een beetje waarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |