hahaquote:
Vroeger was alles beter oudje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en terecht, dacht ik zo.
Ah, de generatie daarna dus.Die waren ook nog wel oké, maar daarna ging het bergafwaarts.
Je kan ook gewoon een vrouw het werk laten doen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggen![]()
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenWij mannen moeten presteren
. Die knul heeft de hele nacht lopen trainen met zijn rechterhand a.k.a Mark. En maak je hem er over belachelijk dat die hem nu niet meer overeind krijgt
Hij is in topconditie, alleen teleurgesteld door de cakejesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainen
impossible, als ik teveel gedronken heb en ik raak het kussen aan ben ik wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een vrouw het werk laten doen hoor.
Was allemaal een HOAX!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningen!
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawelquote:
Rechtstreeks van het vampieren forumquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA! Noorsbloed gaf hier tenminste wel altijd goede tips over tantra seks en penis oefeningen!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
impossible, als ik teveel gedronken heb en ik raak het kussen aan ben ik weg
Bier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenWij mannen moeten presteren
. Die knul heeft de hele nacht lopen trainen met zijn rechterhand a.k.a Mark. En maak je hem er over belachelijk dat die hem nu niet meer overeind krijgt
De held, waar is die tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
heb een serieuze reeks pdf'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is strafbaar he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga iemand aan de haak slaan, jawel.
Ja, en hoe is het met Mirre?quote:
Vampire freaksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Rechtstreeks van het vampieren forum_!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
nee, ik schud wel zelf mij vlees
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |