Is je enter toets onderhand niet eens stuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
nee, ik schud wel zelf mij vlees
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef MiVer het volgende:
best wel opwindend hier
de cake foto ook
nee, ik schud wel zelf mij vlees
maar, pfff
lijkt wel voorjaar
jippie
gr
Tsjaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zie ik elke dag. De voldoening daarvan komt niet in de buurt van jouw foto's, je zou beter moeten weten.
hee die bobquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je enter toets onderhand niet eens stuk?
Wel door BT gemaakt anders hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Schatgraver het volgende:
Toen ik de tt zag groeide er een klein stijfje daar beneden, na die cakefoto's was het weg....
wowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"HE'S HERE, SAVE YOURSELF"
Okay, dus je vond jezelf ook tofquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih, Croupouque, Pool, Intxaurraga, Velvet_Acid_Christ, Bioslock, Firefox, gfree, Insomaniac, Tokay. Die generatie.
Jij dan?
En ja, ik zit op FOK! vooral in de SC('s).![]()
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Schatgraver het volgende:
Toen ik de tt zag groeide er een klein stijfje daar beneden, na die cakefoto's was het weg....
Ja, en terecht, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dus je vond jezelf ook tof?
BrauN stond met stip op 1 natuurlijk. Verder Dirktator, Stofje, Bendeleider, Badkeukentegel, Siemen/Blight, Chriz2k & Sandstorm omdat ie zo gruwelijk irritant was! Verder kan ik niet echt meer op namen komen. Oja, en Allure_, die spande de kroon
.
hoi awquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainen
dirktator die mis ik echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dus je vond jezelf ook tof?
BrauN stond met stip op 1 natuurlijk. Verder Dirktator, Stofje, Bendeleider, Badkeukentegel, Siemen/Blight, Chriz2k & Sandstorm omdat ie zo gruwelijk irritant was! Verder kan ik niet echt meer op namen komen. Oja, en Allure_, die spande de kroon
.
Dat heb ik ook altijd. Ik moet iets altijd meteen doen of opschrijven, anders vergeet ik het gewoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
Ik ben me vergeetachtigEen kwartier geleden was ik iets aan het typen, kreeg ik een sms. Dacht ik oooooh open ik zo wel
. 2 regels verder druk ik op enter was ik het alweer vergeten
Jij kan na een X aantal bier gewoon op je rug liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als 'ie daar al van weg gaat mag je 'm wel eens wat meer trainen
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel door BT gemaakt anders hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |