buttersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef reetveter het volgende:
Yeah het ultieme gaysong weer gevonden![]()
Hahaha, ik heb er gewoon kleurstoffen bij gegooid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Holy shit, BT hoe lang ligt dat daar al wel niet
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef reetveter het volgende:
Oja, hoe ik er op kwam
Ik zat op bangbross te kijken zag ik staan, 'what what, in the butt' Nou toen ging er een belletje rinkelen
Wie niet IQM, wie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Ik wil verkering met Krentenbol. en Breathtaking.
Allebei? Laat ook nog wat voor de rest over.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
hyper hyperquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb er gewoon kleurstoffen bij gegooid.
30 kamelen en ze zijn voor jouquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Envelop met kruimels.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Oooh Krentenbol toch![]()
[..]
En sure, PM je adres maar!
Ik heb een date met allure_quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allebei? Laat ook nog wat voor de rest over.
Ikkequote:
quote:
Ik kan ze aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allebei? Laat ook nog wat voor de rest over.
Is Stella al bezet? Of Dynd?quote:
ik hen geeneens kudo's gvd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stella kost je 50 kudo's, als je Dynd neemt krijg je er een poolboy bij.
Alles of niets he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Doe mij krentenbol maar zonder de krenten, want die lust ik niet
met de postquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaer is nog wel echt cake hoor. Maar hoe je zoiets goed kunt verzenden is de vraag
!
Doe dan alles maar! Heb toch wel genoeg ruimte in me nieuwe camperquote:
Jij bent iig te jong voor me, krentenbol weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
quote:
Mij nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een heeel oud topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of DHL pakketpost!quote:
Hoe jong is BT?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent iig te jong voor me, krentenbol weet ik nieten ik ben al voorzien.
ik had een uil, maar nu is ie doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik laat mn postduifje het wel brengen!
Toen was jij nog niet geboren.quote:
Ik lust ze ook niet, maar voor onze krentenbol maak ik gewoon een uitzonderingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |