Ik had ook ooit maat 28. Ergens in de vorige eeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook maat 28
net zaterdag weer een nieuwe van only gekocht, maat 28/36
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:
@Elisa: Dankje. Typcursus op de basisschool ftw. Maar dit gaat mij niet helpen om mijn cijfers op te krikken vrees ik
. Moet maar eens écht gaan leren.
Ik heb nog steeds de hoop dat er nog wel iets vanaf kan als ik weer serieus aan sport ga doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Laureline het volgende:
En het broekprobleem van DML ken ik ook. Nog zo'n fijn voordeel van het fenomeen 'heupen'. Wil je ze nog steeds, MoBlo?
164 hele centimetersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
Hoe lang ben jij eigenlik Elisa?
Muis moet na deze week nog drie weken van maandag t/m vrijdag en daarna nog een week van maandag t/m woensdag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Moet je morgen weer muis? En bedankt voor het antwoorden op alle vragen
En jij hebt je aangemeld als haar persoonlijke secretaresse?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis moet na deze week nog drie weken van maandag t/m vrijdag en daarna nog een week van maandag t/m woensdag.
Er is hoopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de hoop dat er nog wel iets vanaf kan als ik weer serieus aan sport ga doen.
Ik wil het hele jaar natuurijs! Bij gebrek aan zou een eigen schaatsplank ook voldoen![]()
Alleen door 2 kilo af te vallen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is hoop. Ik heb ook echte heupen (was ooit nog een opmerking hier, toen ik foto plaatste, dat ik duidelijk heup had) maar ben wel van 32 naar 29 gegaan. En daarvoor maar 2 kg afgevallen. Mijn bovenbenen werden strakgetrokken, heupen steken nu zelfs uit
en opeens pastte het.
Nou ze zei 'brb' op MSN, dus ik dacht: ik geef het antwoord gewoon evenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En jij hebt je aangemeld als haar persoonlijke secretaresse?
dat heb ik dus ook altijd ( ik heb een typisch zandloper figuur )quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is hoop. Ik heb ook echte heupen (was ooit nog een opmerking hier, toen ik foto plaatste, dat ik duidelijk heup had) maar ben wel van 32 naar 29 gegaan. En daarvoor maar 2 kg afgevallen. Mijn bovenbenen werden strakgetrokken, heupen steken nu zelfs uit
en opeens pastte het.
Is goed hoor. Thanksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze zei 'brb' op MSN, dus ik dacht: ik geef het antwoord gewoon even.
Wees blij dat je zo snel antwoord krijgt![]()
.
Ik moest 15 kilo lozen voor ik een broekmaat kleiner kon hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook altijd ( ik heb een typisch zandloper figuur )
Voor mij kan 2 miezerige kilo een fucking confectie-maat schelen
Ja dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Yups. Met 63 pas ik hem, met 64 kan ie al niet meer dicht. Ik heb een vrij laag BMI, en íedere kilo is te zien. Als ik een kilo aankom (dus opeens weer 64 ben), is het alsof ik er 3 bij heb. Dus ik hou het wel goed bij, omdat het zo'n verschil maakt. Maar ... boven de 65 maakt het allemaal geen verschil meer. Toen ik 69 was, kon ik dezelfde broeken aan als met 65.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alleen door 2 kilo af te vallen?![]()
Ik ben 3,5 kilo afgevallen maar merk geen verschil
Ik!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Wie heeft ooit the Exorcist gezien?
Ik heb hem afgezet toen dat meisje op handen en voeten zo raar en heel snel de trap af kwam lopen. Echt doodeng!
Whehe ik ging een galajurk kopen, maat 36, prima allemaal, bleef mooi rond taille hangen .. moest ik voor de doorpas, het innemen enzo en was ik in de tussentijd 1,5 kg afgevallen ... zat de taille opeens rond mn navel en mocht ze hem aan beide kanten 5 cm gaan innemen om weer passend te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
yeps me, dr zijn zelfs meerdere delen vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hem afgezet toen dat meisje op handen en voeten zo raar en heel snel de trap af kwam lopen. Echt doodeng!
Die zit hier op fok!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat ie minder eng zou zijn zonder geluid dus ik heb hem geprobeerd te kijken toen ik doof was. Big mistakequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik!
2 keer, 1 keer op dvd en 1 keer in de bios. Maar ik vond hem ook afschuwelijk
.
Déjà vu nu?.
Hoe kom je hierbij trouwens? We hebben hier ook een Linda Blair-look a like.
Volgens mij komt dat ná het traplopen want ik heb dat niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond niet dat traplopen het engste gedeelte, maar het deel waarin haar hoofd 360 graden draait.
Echt, alles is eng aan die film. Brr. Ik wil hem nooit meer zien.
Ik heb ook eens een deeltje van Hellraiser halverwege afgezet en teruggebracht naar de videotheek.
Dat is een zandloper.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe ik ging een galajurk kopen, maat 36, prima allemaal, bleef mooi rond taille hangen .. moest ik voor de doorpas, het innemen enzo en was ik in de tussentijd 1,5 kg afgevallen ... zat de taille opeens rond mn navel en mocht ze hem aan beide kanten 5 cm gaan innemen om weer passend te maken.
Wanneer spreek je ook alweer van een zandloper? Ik was een cello ofzo "Slank bovenlichaam, grote borsten, taille aanwezig en brede heupen/bovenbenen"
Klikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ná het traplopen want ik heb dat niet gezien
Zo eng is 'ie ook weer niet. Komt ook omdat je hem zonder context ziet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik of zal ik niet?
OMG ik weet het niet!
Hostel 2 lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond niet dat traplopen het engste gedeelte, maar het deel waarin haar hoofd 360 graden draait.
Echt, alles is eng aan die film. Brr. Ik wil hem nooit meer zien.
Ik heb ook eens een deeltje van Hellraiser halverwege afgezet en teruggebracht naar de videotheek.
Nee, ik heb Hostel 1 gezien (met Duitssprekende Nederlanders wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hostel 2 lijkt me wel wat voor jou.
Collega van mn vorige werk is vermoord zoals in die film:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1442828.ece
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article442629.ece/
http://www.depers.nl/binn(...)or-moord-Pernis.html
Het was geen vriend van me die Björn maar 12 jaar voor moord op hem is beetje weinig zeker gezien de manier waarop ze hem geslacht hebben........
Hehe. Nou als je het in de context vd film ziet is het best heftig hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
Ja het was meer slapstickje verwacht ieder moment dat Benny Hill door het beeld komt rennen.
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hostel 2 lijkt me wel wat voor jou.
Collega van mn vorige werk is vermoord zoals in die film:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1442828.ece
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article442629.ece/
http://www.depers.nl/binn(...)or-moord-Pernis.html
Het was geen vriend van me die Björn maar 12 jaar voor moord op hem is beetje weinig zeker gezien de manier waarop ze hem geslacht hebben........
Ohquote:
Heb alleen paar fotoshots uit de film gezien en ging al over mn nekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Hostel 1 gezien (met Duitssprekende Nederlanders wtf) en ik vond dat echt een afschuwelijke film.
Voornemen: ik ga niet meer hersenloze horror kijken en als ik een film afschuwelijk vind ga ik hem ook niet uitzien.
Ja Linda Blair heeft daar geloof ik een breakdown aan overgehouden maar ik weet het precieze verhaal niet. Er is trouwens heel veel met een pop en computeranimaties gedaan, want eigenlijk was Blair genomineerd voor een Oscar, maar nadat ze erachter kwamen hoe weinig zij echt geacteerd had is die nominatie ingetrokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe. Nou als je het in de context vd film ziet is het best heftig hoor.
Ik kon alleen maar denken: welke ouder laat z'n kind nou zo'n rol spelen?.
Ach ja dit raakt me niet echt meer hoor t was zomer 2007 al hé die moord. Alleen de uitspraak slaat nergens op!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk![]()
Het is wel jouw week van het goede nieuws he?
Nog welquote:
Freddy piest in z'n broek als ie mijn Jason-masker ziet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog wel. Wacht maar tot je gaat slapen.
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door
Five, six, grab your crucifix
Seven, eight, gonna stay up late
Nine, ten, never gonna sleep again
Waarom ken ik dat soort dingen uit m'n hoofd.
http://www.the-exorcist.co.uk/articles/dispossessed.htmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja Linda Blair heeft daar geloof ik een breakdown aan overgehouden maar ik weet het precieze verhaal niet. Er is trouwens heel veel met een pop en computeranimaties gedaan, want eigenlijk was Blair genomineerd voor een Oscar, maar nadat ze erachter kwamen hoe weinig zij echt geacteerd had is die nominatie ingetrokken.
De kijker want het was vast een práchtfilmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Dem, foutmelding.
Wat ik dus vroeg aan Muis: wie won eigenlijk in Jason vs. Freddy?.
Sigme, je eet altijd heerlijk eerlijk en gezond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef sigme het volgende:
Bakje brinta
hardlopen
Bakje fruitsalade
Dubbele boterham (bakker) met kaas & rauwe ham
ram vangen
Brood (bakker) met gestoomde makreel
Avondeten: houtovengebakken eigengemaakte pizza met verse-tomatensaus, tonijn (in olie, de tonijn-in-water was op), beetje kaas, paar champions. Toe: rijstepap.
4 espresso
1 bier
Nou het idee dat iemand je kent vermoord wordt, of het nu een vriend is of niet. Dat is toch best wel heftig. Jeetje. Moord is toch heel wat anders dan met je auto verongelukken ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah het was geen vriend ofzo maar deed toen idd wel wat met me
Euh, ja, dat idee krijg ik hier wel een beetje. Ik vind helemaal niet dat ik zoveel eet. Eigelijk. Ik eet echt niks tussendoor of na ofzo. Geen snoep, geen snacks, geen frisdrank. Eet ik echt veel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Sigme, je eet altijd heerlijk eerlijk en gezond.
Maar ook als een bootwerker
Heftig was het ook wel toen ik het hoorde maar tis niet zo dat ik de weg dr van kwijt raakte ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het idee dat iemand je kent vermoord wordt, of het nu een vriend is of niet. Dat is toch best wel heftig. Jeetje. Moord is toch heel wat anders dan met je auto verongelukken ofzo.
Ja hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heftig was het ook wel toen ik het hoorde maar tis niet zo dat ik de weg dr van kwijt raakte ofzo.
Iemand DizMizLiz gezien?
Ik moet zeggen dat in de huiveringwekkende lijst dooien-die-ik-kende ik relatief vaak denk aan het werkelijk sterven van die ene die vermoord werd. Raar, want een aantal anderen stierven ook gruwelijke doden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het idee dat iemand je kent vermoord wordt, of het nu een vriend is of niet. Dat is toch best wel heftig. Jeetje. Moord is toch heel wat anders dan met je auto verongelukken ofzo.
Iemand zat op mijn computer die er niet op hoordequote:
Pfuh, ze was er net nogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K denk die dr hart heb het begeven ofzo
Ha! Goeie beslissing Neen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef neen het volgende:
[..]
Iemand zat op mijn computer die er niet op hoordeik heb hem de deur uit geschopt.
Je eet flink, maar niet overdreven. Het is vooral vaak erg rijk qua voedingswaarde en ik denk eerder dat het daarin zit ipv in de hoeveelheden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ja, dat idee krijg ik hier wel een beetje. Ik vind helemaal niet dat ik zoveel eet. Eigelijk. Ik eet echt niks tussendoor of na ofzo. Geen snoep, geen snacks, geen frisdrank. Eet ik echt veel?
Je mag mijn naam wel noemen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Je eet flink, maar niet overdreven. Het is vooral vaak erg rijk qua voedingswaarde en ik denk eerder dat het daarin zit ipv in de hoeveelheden.
Ik vind dat je moet eten, want dat is goed voor je lijf.
Het is wel een welkome afwisseling naast de treurige lijstjes van een paar dames wiens naam ik niet zal noemen.
Er is veel mis met me maar mijn hartje tikt zo als het tikken moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K denk die dr hart heb het begeven ofzo
* mspoez kijkt in adoratie op naar Neenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef neen het volgende:
[..]
En hij is meer dan 2 meter he, dus het is zeer stoer!
Jij bent de ergste, want jij moet helemaal extraspeciaalbijzonderveel voor je lijf zorgen nu.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent de ergste, want jij moet helemaal extraspeciaalbijzonderveel voor je lijf zorgen nu.
Misschien kun je via een adoptieplan naar Sigme. Ik denk dat jij daar wel van op knapt.
beter slaappatroon is goed voornemen voor 2009quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Jij bent ook vroeg Adelante!
't Is nog geen half 12 hoor.
Hihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Je eet flink, maar niet overdreven. Het is vooral vaak erg rijk qua voedingswaarde en ik denk eerder dat het daarin zit ipv in de hoeveelheden.
Het is wel een welkome afwisseling naast de treurige lijstjes van een paar dames wiens naam ik niet zal noemen.
Dat doen ze als ze kinderen hebben gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit?
Je mag wel bij komen wonen. Slaapplek zat in m'n nieuwe bedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Maar SHE, ik weet gewoon niet wat/waar ik moet veranderenen ik woon thuis en mijn ouders trekken het niet om voor mij apart boodschappen te doen. En ik heb er ook het geld niet voor om het zelf te kopen
Je wil me bekeren!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag wel bij komen wonen. Slaapplek zat in m'n nieuwe bed.
He! Ik ben erg zorgzaam voor gasten hoor! (Ze gaan gewoonlijk waggelend wegquote:
Zolang hoef je toch niet te blijven?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga tussen eind januari en half februari veel afvallen, want 1) ziekenhuisvoer2) narcose en daar zou ik best eens van kunnen gaan overgeven en 3) veel slapen en ieder uur dat ik slaap kan ik niet eten
.
Zo van, doel is mijn leven (reproductie) is behaald, ik hoef er niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze als ze kinderen hebben gekregen.
Om nagekeken te worden op straat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit?
Een dag of 3, 4 en verder thuis rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang hoef je toch niet te blijven?
Nee daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
He! Ik ben erg zorgzaam voor gasten hoor! (Ze gaan gewoonlijk waggelend weg![]()
)
Ja. En ze denken: ik heb een vent en die blijft wel bij me, dus ik hoef ik geen moeite meer te doen om er leuk uit te zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo van, doel is mijn leven (reproductie) is behaald, ik hoef er niet meeruit te zien?
en wat als ik hem sneller wil laten kloppenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is veel mis met me maar mijn hartje tikt zo als het tikken moet.
Hoewel 'm sneller laten kloppen mag ook nog, bij voorkeur door Simon Baker die langs komt ofzo
unox leverpasteiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen met leverpastei
L: 4 boterhammen met leverpastei
D: Homemade lasagna
T: bakkie fruit.
Zo, het gesnaai van gisteren weer gecompenseerd.
Heul niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze als ze kinderen hebben gekregen.
Weet ikquote:
Hmm. In jouw enorme hoeveelheid posts is jouw eten me niet speciaal opgevallen; wat mankeert eraan?quote:Het is gewoon zo dat ik me zo blah voel de laatste tijd. En ik weet ook wel dat ik iets aan mijn voedingspatroon moet veranderen maar ik weet niet wat. Daar komt nog bij dat mijn moeder meteen in de stress schiet als ik opeens radicaal anders wil eten. Die is als de dood dat ik afval.
Ja, die goudenquote:
Ze! Allemaal!quote:
Het is van alles wat en ik vind het gewoon stomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Hmm. In jouw enorme hoeveelheid posts is jouw eten me niet speciaal opgevallen; wat mankeert eraan?
Ben jij ook al ziek dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Morgen eet ik zuurkoolEet ik tenminste fatsoenlijk, voel me nu echt nog niet lekker..
Jaja. En iedere vrouw is stiekem stewardesbisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet allemáál natuurlijk. Maar veel wel.
Ja, in de nacht opeens allemaal kwaaltjes gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ook al ziek dan?. Hoe is het met je lief? Hebben jullie een leuk spelletje gedaan?
.
Ik denk niet dat je moeder in de stress schiet als je normaal gaat eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee daar doelde ik niet op
Het is gewoon zo dat ik me zo blah voel de laatste tijd. En ik weet ook wel dat ik iets aan mijn voedingspatroon moet veranderen maar ik weet niet wat. Daar komt nog bij dat mijn moeder meteen in de stress schiet als ik opeens radicaal anders wil eten. Die is als de dood dat ik afval.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jaja. En iedere vrouw is stiekem stewardesbisch.
Vis eten we sowieso bijna nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je moeder in de stress schiet als je normaal gaat eten.
Jij moet aan de dikke bammen met pindakaas, aan de bergen groenten ( vooral groene ) en aan de gevogelte en vis.
Powerfoods. Jij smoes-verzinner
Ik wilde de andere helft worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
De helft daarvan wou ik vroeger wordenToen ik nog een mini-Maria was.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vis eten we sowieso bijna nooiten boterhammen pindakaas doe ik al
!
Wie zegt over welke helft ik het had?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde de andere helft worden.
En ik ben het nog geworden ook.
Ik nam voor het gemak maar even aan dat Maarten van de mannelijke kunne isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie zegt over welke helft ik het had?*inkoppertje*
"Mamma als ik groot ben word ik lesbiessss!"
Maar twas idd stewardess![]()
Gecompenseerd zegt zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik zie ineens Tosca Niterink voorbij hollen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jaja. En iedere vrouw is stiekem stewardesbisch.
Nu is het Maarten ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik nam voor het gemak maar even aan dat Maarten van de mannelijke kunne is.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu is het Maarten ja.
In april was het Martine
Het is vast niet zo erg als 600kg chocola en twee bakken ijs, no?!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu is het Maarten ja.
In april was het Martine
Dat is wel eenzijdigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is vast niet zo erg als 600kg chocola en twee bakken ijs, no?!.
Ja, geweldig zijn zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie ineens Tosca Niterink voorbij hollen!.
.
quote:
Het is me wat zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, plan voor morgen, goed idee, dan kan ik nog een uitbrander krijgen VOOR het kwaad eventueel geschied is!![]()
Ik ga naar school en ik neem mee:
3 boterhammen kipfilet
een biologische mueslireep met noten en (naar zeggen verpakking) geen meuk toegevoegd![]()
fruit (salade of stuk)
een thermoskan thee!
En dan eet ik in de avond kerrie-ei-meukje met een heeeeleboel kerriesperziebonen!![]()
Ist wat, ist wat?
Veeeeeeeeel beter!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef Muis006 het volgende:
SHE hoe vind je dees?
Ik moet morgen weer om 12 uur bestraald dus ik doe:
O: 2 bammen pindakaas
T: 2 mandarijnen
dan bestralen
L (in de auto): 2 bammen pindakaas
T: rode paprika (die vind ik het lekkerst)
D: lasagne want dat stond op de planning
oh ik heb zó hard gehuild bij dat boek en die film!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet P.S. I love you nog steeds kijken. Dit weekend maar eens doen! Of morgen
Ik moet die dvd nog een keer bestellen, maar ik vergeet het steedsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, geweldig zijn ze![]()
Samen met Bep het Medium mijn favoriete programma's op TVWest!
We hebben ze net op een schijfje gebrand voor mijn mama, met haar keek ik vroeger altijd samen Theo en Thea op woensdagmiddag![]()
Nostalgie![]()
Okee dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Veeeeeeeeel beter!
En rode paprika knalt uit zijn voegen van de vitamine C ( meer dan in ctriusfruit )
ik heb mijn treurige ochtend volgens mij gecompenseerd met een prima middag/avondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Nu nog een hele dag braaf zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb mijn treurige ochtend volgens mij gecompenseerd met een prima middag/avond
Sterkte ende succes weer voor morgen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, ik ga er weer vandoor!
Nog even bankhangen en dan slapen. Een goed begin is het halve werk!
Tschuess
your wish is my command (zie boven)quote:
Kan, ik heb alleen geen idee wat je met die plastic kaas wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, laat ik ook eens iets gaan plannen, misschien dat ik rampen zoals vandaag kan voorkomen.
O: Bak brinta
T: Boterham 30+ kaas
L: Pak optimel drink. De hele liter, totaal 300 kcal
T: Boterham 30+ kaas
D: Geen flauw idee, maar mn broertje kiest, dus zal niet veel soeps zijn.
T: Glas verse sinaasappelsap
Zoiets gezond genoeg?
Goezzzzzzzzo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef kwakveense het volgende:
lijstje morgen:
O-cracker met rauwe ham
T- kiprolletje
L-kirpoleltjes met komkommer
T-appel
D-kiprolletjes met rode en geel paprika en een beetje koud stoofvlees met brood
(morgen naar tv opnamen van korenslag, direkt na zangles en heb geen tijd om tusendoor of erna warm te eten...)
Veel minder al! You will become a strong warrior, Maria-san.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHE, worden mijn lijstjes al minder traurig?En zo nee, wat zou jij aanraden erbij te doen?
Ik ben een eigenwijze vlegel, but I'm willing to learn
My eyesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
O- Geen
T- Japanse Mix
L- Frikandel en hamburger zonder broodje met mayo
T- 2 dropjes
D-Boerenkool met worst
Enige kaas in huis en vind het eigenlijk zelfs lekkerder dan gewone kaas. Maar kaas, omdat het alternatief jam of chocopasta of sandwichspread is. Dat vond ik nog ongezonder klinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Kan, ik heb alleen geen idee wat je met die plastic kaas wil
Waarom kaas? ivm je tolerantie of omdat je het lekker vind?
Spuug in zijn eten morgen!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest net de kerstversiering opruimen en toen zag ik heel zielig een plaksterretje van mijn plak (gel) kerstman op de grond liggen. En de kerstman was weg. Die heeft die lulhannes gewoon weggegooid. Mijn mooie gel plak kerstman met glitz0rs voor op het raam die ik vorig jaar toen ik heel zwanger was in Stockholm gekocht heb
.
Ik haat mannen. Allemaal.
Ik schijt zo op zijn hoofdkussen! Dat zal hem leren!quote:
Is de Maas al bevroren?quote:
Tja...ik vind het niet zo schokkend.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
schokkend: verband tussen nachtdiensten draaien en borstkanker
Als je voldoende slaap krijgt en een normaal ritme hanteert, zou het toch niet uit moeten maken of je overdag leeft of in de avond? Dan zouden mensen in Lapland ook vaker kanker moeten hebben, omdat het er zo vaak donker is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja...ik vind het niet zo schokkend.
Ik geloof serieus dat elke vorm van tegen je bioritme ingaan en elke vorm van stress een aanjager is voor kanker. ( en een hele rits andere aandoeningen )
Daar slapen ze ook gewoon s'nachts hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je voldoende slaap krijgt en een normaal ritme hanteert, zou het toch niet uit moeten maken of je overdag leeft of in de avond? Dan zouden mensen in Lapland ook vaker kanker moeten hebben, omdat het er zo vaak donker is?
Ze is dan ook tevreden lid van mijn sekte!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef AnneX het volgende:
Zeg SHE , heb je gevolgd wat Ophra voor inzichten heeft opgedaan het afgelopen jaar ?
Volgens mij heeft ze naar jou geluisterd !
Mogelijk straks de herhaling op rtl4.
-20? hier is het hooguit -6 ofzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met -20 zal dat niet lang duren!
In het zuidens des lands is het inmiddels -17 heur..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
-20? hier is het hooguit -6 ofzo...
hooguit...laaguit...?
Ik ook, dus laat er maar sneeuw zijn en veel vertraging op mijn trajectquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef kwakveense het volgende:
neeeee ik moet morgen vanalles met de trein doen, dus geeeeen sneeuw alsjeblieft!
Weet je wat pas schokkend is? Van leven ga je doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef SHE het volgende:
Tja...ik vind het niet zo schokkend.
Ik geloof serieus dat elke vorm van tegen je bioritme ingaan en elke vorm van stress een aanjager is voor kanker. ( en een hele rits andere aandoeningen )
Doe je het toch lekker nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef kwakveense het volgende:
neeeee ik moet morgen vanalles met de trein doen, dus geeeeen sneeuw alsjeblieft!
euh ja, maar ik vind het jámmer als ik die dingen niet kan doen, dus heb ik liever niet dat het sneeuwtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker niet
Leef mens! Als het land dichtgesneeuwd is, dan kun je niet veel. En geloof mij maar: de wereld vergaat er niet van hoor
Ik vind ook dat het ontzettend meevalt. Maar hey, ik zal ook wel eten als een bootwerker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ja, dat idee krijg ik hier wel een beetje. Ik vind helemaal niet dat ik zoveel eet. Eigelijk. Ik eet echt niks tussendoor of na ofzo. Geen snoep, geen snacks, geen frisdrank. Eet ik echt veel?
Brand leren blussen? ben jij bij de brandweer dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoef geen sneeuw in Nederland. Het is dé manier om koude en natte voeten te krijgen, in een drol te stappen waar net een vers laagje overheen ligt en veroorzaakt vooral overlast. Tijd om sneeuwpoppen te bouwen is voorbij. Kijk, hadden we hier nou een grote heuvel, zou ik zeggen sneeuwwant snowboarden ... maar nu, liever niet
.
Oh ik bedenk, ik heb donderdag een brandweeroefening (leren blussen enzo) ... dat gaat spekglad worden als we een beetje te enthousiast doen. Mijn haar bevroor vanmorgen ook toen ik buiten liep
Hier nog een bootwerker, mijn lijstje van vandaag was superbraaf, meestal is het wel wat meer/zwaarder etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het ontzettend meevalt. Maar hey, ik zal ook wel eten als een bootwerker.
Maar jij sport ontzettend veel. Gezien jouw mate van activiteit vind ik dat je vaak juist behoorlijk weinig eet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hier nog een bootwerker, mijn lijstje van vandaag was superbraaf, meestal is het wel wat meer/zwaarder eten
Nee, maar ik sta wel op een lab en we moeten leren hoe we kleine brandjes (uit de hand gelopen experimenten) zelf kunnen blussen. Als er nu iets in de fik vliegt, zou ik eerst de blusser moeten lezen, snappen hoe je de pin eruit trekt en zou ik niet weten hoe je richtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Brand leren blussen? ben jij bij de brandweer dan?
Welnee, zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat pas schokkend is? Van leven ga je dood
Ik geloof dat je gewoon een beetje je best moet doen om goed voor jezelf te zorgen. Maar ik geloof ook dat het een mythe is dat alles te herleiden is naar 'eigen schuld, dikke bult, had je maar niet [insert gedrag dat iets ernstigs tot gevolg heeft volgens de huidige inzichten].
Het altijd maar zoeken naar manieren om het te voorkomen of de oorzaken, is imho niets anders dan angst en de schijnzekerheid dat jou niets ergs kan gebeuren, omdat jij* nóóit [insert gedrag of omstandiheden die iets vreselijks tot gevolg zullen hebben].
* = jij in het algemeen, niet jij in het bijzonder
plus 4 boterhammen met leverpasteiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
*mept* Waar ben jij mee bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:
Het is dat ik niet kan kotsen, maar ik ben echt misselijk genoeg om over mijn nek te gaan. Genoeg chocolade voor mij voor de komende maanden. Die reep was dan ook 300 gram, naast mijn normale eetpatroon. Wat zou ik nu graag een kokhalsreflex willen hebben.
Ik had het ook niet speciaal tegen (letterlijk en figuurlijk) jou, maar meer in het algemeen; ik wilde gewoon laten weten hoe ik denkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef SHE het volgende:
Welnee, zo bedoelde ik het helemaal niet.
Ook als je alles volgens de regeltjes doet, kun je ziek worden. Maar dat betekent nog niet dat je dan maar de kat op het spek moet binden.
Ik geloofde je echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*mept* Waar ben jij mee bezig. En nu niet gaan miepen dat je jezelf een falerd vindt, gewoon bikkelen jongedame. Stel jezelf een doel en vecht ervoor in plaats van zo in zelfmedelijden te zwelgen
.
Helpt het?.
Ik snap het. Ik heb hetzelfde. Met 66 of meer chubby, daaronder slank. 63 - 67 zijn haast 2 maten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Yups. Met 63 pas ik hem, met 64 kan ie al niet meer dicht. Ik heb een vrij laag BMI, en íedere kilo is te zien. Als ik een kilo aankom (dus opeens weer 64 ben), is het alsof ik er 3 bij heb. Dus ik hou het wel goed bij, omdat het zo'n verschil maakt. Maar ... boven de 65 maakt het allemaal geen verschil meer. Toen ik 69 was, kon ik dezelfde broeken aan als met 65.
Ingewikkeld he.
Oh sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet speciaal tegen (letterlijk en figuurlijk) jou, maar meer in het algemeen; ik wilde gewoon laten weten hoe ik denk
Dat was cutequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*mept* Waar ben jij mee bezig. En nu niet gaan miepen dat je jezelf een falerd vindt, gewoon bikkelen jongedame. Stel jezelf een doel en vecht ervoor in plaats van zo in zelfmedelijden te zwelgen
.
Helpt het?.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:
Het is dat ik niet kan kotsen, maar ik ben echt misselijk genoeg om over mijn nek te gaan. Genoeg chocolade voor mij voor de komende maanden. Die reep was dan ook 300 gram, naast mijn normale eetpatroon. Wat zou ik nu graag een kokhalsreflex willen hebben.
* meptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef SHE het volgende:
Oh sorry
Ik zat nog in mijn discussie-modus
Zat. *burp*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
Kim, dus jij zit nu net 4 boterhammen naar binnen te werken??
Zo dik worden dat ik naar de dieetclub moetquote:
Die ranzige zure shit uit zo'n blikje, met zo'n bittere plastic nasmaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef conleche het volgende:
Moet je ongesteld worden of zo??
Leverpastei is toch niet eens lekker??
quote:
Hou je vooral niet in hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
dus ik blijf nog maar wat hier hangen want ze s slecht voor mn humeur en ik maak nare kutopmerkingen en kan me niet inhouden
het is meer dat ik dr gemeen vond tegen sanne (kijk isa zegt t zelfde maar níet gemeen) en ineens had ik er geneog van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Zo, even bijgelezen
Kwak, je zit op Fok! voor je lol he, dus als je je in de Dieetclub momenteel niet prettig voelt, gewoon wegblijven inderdaad. Dat gedoe zuigt alleen maar energie, van die verhitte discussies met mensen die je in het echt niet eens kent waarschijnlijk.
Ik ben dat venijn in dat mokkel ook zat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben spontaan gestopt met de pil, want ik merkte ineens dat ik er al 4 ben vergeten...en toen ineens had ik er geen zin meer in. kutpil. ben benieuwd of ik er ook gelukkiger van word.
momenteel zit ik nog in een emotionele rollercoaster, en ben ik erg bevattelijk voor de énige persoon in de dieetclub die ik daar nou níet hoopte aan te treffen bij mn comeback.... dus ik blijf nog maar wat hier hangen want ze s slecht voor mn humeur en ik maak nare kutopmerkingen en kan me niet inhouden
Wat is precies het probleem met een avondsigaret?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef k_i_m het volgende:
Het gevaar zit hem echter in het ontbreken van mijn avondsigaret. Mijn eigen rustmoment die door het ontbreken ineens voor een hongerklap zorgt. Voor de rest heb ik helemaal niet gesnaaid vandaag
.
Van met min 10 op het balkon zitten welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem met een avondsigaret?
van een sigaret per dag krijg je geen longtyfus hoor.
Maar als jij eigenlijk alleen echt je avondsigaret mist...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van met min 10 op het balkon zitten wel.
Maar één sigaret roken op een dag vind ik echt totale waanzin. Rook dan niet.
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Maar is ze hier dan weer officieel verdwenen?.
Ik vind het persoonlijk waanzinniger dan je 4 boterhammen met leverworst eet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van met min 10 op het balkon zitten wel.
Maar één sigaret roken op een dag vind ik echt totale waanzin. Rook dan niet.
Goedzo!! Verder weet ik hoe je je voelt hoor.. Zo voelde ik me tot gister ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloofde je echt. En je hebt gelijk
. Morgen ga ik weer lijstje posten om trots op te zijn
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk waanzinniger dan je 4 boterhammen met leverworst eet.
Als je geniet van 1 sigaretje, dan moet je dat lekker doen. Dat kan geen kwaad.
Ik begreep van haar dat ze het over 1 avondsigaret had. Ik zie echt niet in waarom je daar zo anal over moet doen. Daarmee krijg je niet meer zwart op je longen dan met een rondje wandelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg dame!! Dat jij nu niet stoppen kan met roken is tot daar aan toe, maar de Kimster hoor je een hart onder de riem te steken en haar te steunen door dik en dun. Dus nee, ook niet 1 sigaretje, want dat kan maar 1 op de triljoen mensen, 1 sigaret roken, zonder aan die andere 30 te denken.
[/streng en ontoegeeflijk]
Als ik 1 sigaret per dag zou kunnen roken, was ik ook nooit gestopt, want daar zal je idd. niet dood aan gaan. En het is supergezellig, dat kan ik me best herinneren, maar het is zo verdomde moeilijk om te stoppen en juist dat stemmetje dat dan zegt: ach weet je wat, ik neem er eentje, kan best dat is het meest rottige wat je tegen jezelf kan zeggen, want dan ben je weer terug bij af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begreep van haar dat ze het over 1 avondsigaret had. Ik zie echt niet in waarom je daar zo anal over moet doen. Daarmee krijg je niet meer zwart op je longen dan met een rondje wandelen.
Als ze het daarbij niet kan houden dan wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar dat leek me nogal voor de hand liggend.
Ik heb niet zo gereageerd omdat ik zelf rook; maar omdat ik de keuze 1 sigaret per dag tov volproppen met slecht eten, een hele duidelijke vind.
Klopt, dat is de enige die ik ECHT mis. Dat betekent niet dat dat de enige is die ik dan zou roken op een dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begreep van haar dat ze het over 1 avondsigaret had. Ik zie echt niet in waarom je daar zo anal over moet doen. Daarmee krijg je niet meer zwart op je longen dan met een rondje wandelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Merel het volgende:
Zo, ik heb vandaag niks slechts gegeten behalve de losse hapjes die je altijd in de Albert Heijn mag proevenEn ik heb 3 kwartier gebuikspieroefend. En als m'n printer zo nou eindelijk geïnstalleerd krijg kan ik morgen ook weer gaan sporten. I'm back on track
Ah ok, dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat jij ruggegraat hadquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, dat is de enige die ik ECHT mis. Dat betekent niet dat dat de enige is die ik dan zou roken op een dag.
En Co, thnx. Daarom rook ik dus ook niet die ene sigaret. Ik kan het niet, ook al dacht ik ooit van wel.
Schema uitprinten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer heel hard je printerinstallatie in verband te brengen met het feit dat je morgen weer kan gaan sporten. Maar het lukt me niet geheel en al!
Mijn ruggegraat houdt zich met hele andere dingen bezig dan rokenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah ok, dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat jij ruggegraat had
Dan moet je maar door het stof idd. En die blikjes leverpastei ook wegflikkeren
Nou kijk, ik moet morgen het contract voor m'n nieuwe baan opsturen (anders denken ze dat ik niet meer wil), en daar moet een pasfoto bij... En ik heb een redelijke pasfoto, maar ik wil 'm even photoshoppen, want dat ding moet op m'n personeelspasje en komt op intranet en dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien. Dus als ik nú het print/scan-apparaat niet aangesloten krijg, ga ik morgenmiddag thuis werken (lees: niet werken maar verder prutsen met de printer) zodat ik het alsnog allemaal gedaan krijg voordat de brievenbus geleegd wordt. Dan ben ik nog op tijd. Maar de sportschool is bij werk, dus als ik 's middags thuis ben kan ik daarna niet meer sporten. En ik weet dat het heel stom en overdreven klinkt allemaal, maar zo'n tut ben ik nou eenmaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
Ik probeer heel hard je printerinstallatie in verband te brengen met het feit dat je morgen weer kan gaan sporten. Maar het lukt me niet geheel en al!
Ik ben beresterk, maar ik kan ze ook niet. Niet eens eentjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
Ik vind het een beetje kansloos dat ik net maximaal 6 pushups kan.. op m'n knieen. En dan heb ik twee dagen knallende spierpijn. Waar zijn m'n armspieren?
.
Ik kan ze wel, maar ik vind ze ellendigquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
Ik vind het een beetje kansloos dat ik net maximaal 6 pushups kan.. op m'n knieen. En dan heb ik twee dagen knallende spierpijn. Waar zijn m'n armspieren?
.
Dat kan ik oo kwel overschrijvenquote:
Push-ups is toch vooral met je borstspieren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
.
Dat is een questie van oefenen. Als je elke avond jezelf een paar keer afzet tegen de wasbak, dan kan je zonder al te veel pijn al best wel snel push upsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
.
Ik kan er 20 zonder verzuring.:')quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
.
Hoeveel kun je er?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan ze wel, maar ik vind ze ellendig![]()
Het wordt wel steeds makkelijker, om je even een hart onder de riem te steken!
Zo heb ik ze ook leren doen vroegah; tegen de wasbakquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is een questie van oefenen. Als je elke avond jezelf een paar keer afzet tegen de wasbak, dan kan je zonder al te veel pijn al best wel snel push ups.
Elke dag, kan dat wel? Ik wissel het nu af met m'n hardloopdagen. En als het uitkomt doe ik op de pushupdag ook nog wat normale cardio. Maar kunnen mijn armborstweetik'tspiertjes elke dag wel aan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan er 20 zonder verzuring.:')
Dat waren er ooit meer, maar ik heb het al eeuwen niet gedaan en pas sinds een week weer.
Kwestie van elke dag doen; je kan er razendsnel steeds meer.
Gouden tip van mijn jiujitsu leraarquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo heb ik ze ook leren doen vroegah; tegen de wasbak
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Elke dag, kan dat wel? Ik wissel het nu af met m'n hardloopdagen. En als het uitkomt doe ik op de pushupdag ook nog wat normale cardio. Maar kunnen mijn armborstweetik'tspiertjes elke dag wel aan?.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef Merel het volgende:
Het feit da jullie niet reageren op m'n printerverhaal geeft wel aan hoe triest het is hè?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef Merel het volgende:
Het feit da jullie niet reageren op m'n printerverhaal geeft wel aan hoe triest het is hè?
In 1 minuut en dan ook nog netjes helemaal gestrekt en goed doorzakken tot paar cm boven de grond en weer op met gestrekte armen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
32. Maar ik had al m'n borst/armen getraind vandaag, dus het voelde wel al snel zuur.
Ik heb dus een foto uit een pasfotohokje waarop ik dood lijk. Echt grijs. Dus dat wil ik even aanpassenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik bedacht me dat ik zo'n geluk had met het pasfotohokje hier in de V&D, want daar word je zo overbelicht, dat sjoppen absoluut niet meer nodig is en je eruit ziet als 12.
Ik snap dat best hoor. Ik moet dit jaar weer een nieuw paspoort en ik ga gerust een ommetje maken naar de V&D!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb dus een foto uit een pasfotohokje waarop ik dood lijk. Echt grijs. Dus dat wil ik even aanpassenEn het is wel heel erg neurotisch, maar ik zie het niet zo zitten dat al die knappe mannan-in-pak daar denken "Hé, eens even op intranet bij de nieuwe medewerkers kijken... Zozo, leuk vrouwtje hoor, maar jammer dat ze al overleden is!"
Dat is natuurlijk veel minder erg dan dat ze denken ' Zozo, leuk vrouwtje hoor..wel een beetje ziek dat ze haar pasfoto geshopt heeft 'quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb dus een foto uit een pasfotohokje waarop ik dood lijk. Echt grijs. Dus dat wil ik even aanpassenEn het is wel heel erg neurotisch, maar ik zie het niet zo zitten dat al die knappe mannan-in-pak daar denken "Hé, eens even op intranet bij de nieuwe medewerkers kijken... Zozo, leuk vrouwtje hoor, maar jammer dat ze al overleden is!"
Maar dat zien ze er niet aan af natuurlijk, daar let ik dan wel weer opquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel minder erg dan dat ze denken ' Zozo, leuk vrouwtje hoor..wel een beetje ziek dat ze haar pasfoto geshopt heeft '
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:41 schreef Merel het volgende:
Ohja die had je al eens eerder geshowd, superfoto!
Muis is er één en ik word er éénquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
omfg wie is er hier nog meer een cyborg?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Je lijkt daar 16![]()
Hoe krijg je het voor elkaar !
Enneh..Comelia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |