Spuug in zijn eten morgen!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest net de kerstversiering opruimen en toen zag ik heel zielig een plaksterretje van mijn plak (gel) kerstman op de grond liggen. En de kerstman was weg. Die heeft die lulhannes gewoon weggegooid. Mijn mooie gel plak kerstman met glitz0rs voor op het raam die ik vorig jaar toen ik heel zwanger was in Stockholm gekocht heb
.
Ik haat mannen. Allemaal.
Ik schijt zo op zijn hoofdkussen! Dat zal hem leren!quote:
Is de Maas al bevroren?quote:
Tja...ik vind het niet zo schokkend.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
schokkend: verband tussen nachtdiensten draaien en borstkanker
Als je voldoende slaap krijgt en een normaal ritme hanteert, zou het toch niet uit moeten maken of je overdag leeft of in de avond? Dan zouden mensen in Lapland ook vaker kanker moeten hebben, omdat het er zo vaak donker is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja...ik vind het niet zo schokkend.
Ik geloof serieus dat elke vorm van tegen je bioritme ingaan en elke vorm van stress een aanjager is voor kanker. ( en een hele rits andere aandoeningen )
Daar slapen ze ook gewoon s'nachts hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je voldoende slaap krijgt en een normaal ritme hanteert, zou het toch niet uit moeten maken of je overdag leeft of in de avond? Dan zouden mensen in Lapland ook vaker kanker moeten hebben, omdat het er zo vaak donker is?
Ze is dan ook tevreden lid van mijn sekte!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef AnneX het volgende:
Zeg SHE , heb je gevolgd wat Ophra voor inzichten heeft opgedaan het afgelopen jaar ?
Volgens mij heeft ze naar jou geluisterd !
Mogelijk straks de herhaling op rtl4.
-20? hier is het hooguit -6 ofzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met -20 zal dat niet lang duren!
In het zuidens des lands is het inmiddels -17 heur..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
-20? hier is het hooguit -6 ofzo...
hooguit...laaguit...?
Ik ook, dus laat er maar sneeuw zijn en veel vertraging op mijn trajectquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef kwakveense het volgende:
neeeee ik moet morgen vanalles met de trein doen, dus geeeeen sneeuw alsjeblieft!
Weet je wat pas schokkend is? Van leven ga je doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef SHE het volgende:
Tja...ik vind het niet zo schokkend.
Ik geloof serieus dat elke vorm van tegen je bioritme ingaan en elke vorm van stress een aanjager is voor kanker. ( en een hele rits andere aandoeningen )
Doe je het toch lekker nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef kwakveense het volgende:
neeeee ik moet morgen vanalles met de trein doen, dus geeeeen sneeuw alsjeblieft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |