He! Ik ben erg zorgzaam voor gasten hoor! (Ze gaan gewoonlijk waggelend wegquote:
Zolang hoef je toch niet te blijven?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga tussen eind januari en half februari veel afvallen, want 1) ziekenhuisvoer2) narcose en daar zou ik best eens van kunnen gaan overgeven en 3) veel slapen en ieder uur dat ik slaap kan ik niet eten
.
Zo van, doel is mijn leven (reproductie) is behaald, ik hoef er niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze als ze kinderen hebben gekregen.
Om nagekeken te worden op straat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit?
Een dag of 3, 4 en verder thuis rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zolang hoef je toch niet te blijven?
Nee daar doelde ik niet opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
He! Ik ben erg zorgzaam voor gasten hoor! (Ze gaan gewoonlijk waggelend weg![]()
)
Ja. En ze denken: ik heb een vent en die blijft wel bij me, dus ik hoef ik geen moeite meer te doen om er leuk uit te zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo van, doel is mijn leven (reproductie) is behaald, ik hoef er niet meeruit te zien?
en wat als ik hem sneller wil laten kloppenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er is veel mis met me maar mijn hartje tikt zo als het tikken moet.
Hoewel 'm sneller laten kloppen mag ook nog, bij voorkeur door Simon Baker die langs komt ofzo
unox leverpasteiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen met leverpastei
L: 4 boterhammen met leverpastei
D: Homemade lasagna
T: bakkie fruit.
Zo, het gesnaai van gisteren weer gecompenseerd.
Heul niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze als ze kinderen hebben gekregen.
Weet ikquote:
Hmm. In jouw enorme hoeveelheid posts is jouw eten me niet speciaal opgevallen; wat mankeert eraan?quote:Het is gewoon zo dat ik me zo blah voel de laatste tijd. En ik weet ook wel dat ik iets aan mijn voedingspatroon moet veranderen maar ik weet niet wat. Daar komt nog bij dat mijn moeder meteen in de stress schiet als ik opeens radicaal anders wil eten. Die is als de dood dat ik afval.
Ja, die goudenquote:
Ze! Allemaal!quote:
Het is van alles wat en ik vind het gewoon stomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Hmm. In jouw enorme hoeveelheid posts is jouw eten me niet speciaal opgevallen; wat mankeert eraan?
Ben jij ook al ziek dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Morgen eet ik zuurkoolEet ik tenminste fatsoenlijk, voel me nu echt nog niet lekker..
Jaja. En iedere vrouw is stiekem stewardesbisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet allemáál natuurlijk. Maar veel wel.
Ja, in de nacht opeens allemaal kwaaltjes gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ook al ziek dan?. Hoe is het met je lief? Hebben jullie een leuk spelletje gedaan?
.
Ik denk niet dat je moeder in de stress schiet als je normaal gaat eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee daar doelde ik niet op
Het is gewoon zo dat ik me zo blah voel de laatste tijd. En ik weet ook wel dat ik iets aan mijn voedingspatroon moet veranderen maar ik weet niet wat. Daar komt nog bij dat mijn moeder meteen in de stress schiet als ik opeens radicaal anders wil eten. Die is als de dood dat ik afval.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jaja. En iedere vrouw is stiekem stewardesbisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |