Ik had ook ooit maat 28. Ergens in de vorige eeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook maat 28
net zaterdag weer een nieuwe van only gekocht, maat 28/36
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:
@Elisa: Dankje. Typcursus op de basisschool ftw. Maar dit gaat mij niet helpen om mijn cijfers op te krikken vrees ik
. Moet maar eens écht gaan leren.
Ik heb nog steeds de hoop dat er nog wel iets vanaf kan als ik weer serieus aan sport ga doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Laureline het volgende:
En het broekprobleem van DML ken ik ook. Nog zo'n fijn voordeel van het fenomeen 'heupen'. Wil je ze nog steeds, MoBlo?
164 hele centimetersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
Hoe lang ben jij eigenlik Elisa?
Muis moet na deze week nog drie weken van maandag t/m vrijdag en daarna nog een week van maandag t/m woensdag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Moet je morgen weer muis? En bedankt voor het antwoorden op alle vragen
En jij hebt je aangemeld als haar persoonlijke secretaresse?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis moet na deze week nog drie weken van maandag t/m vrijdag en daarna nog een week van maandag t/m woensdag.
Er is hoopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de hoop dat er nog wel iets vanaf kan als ik weer serieus aan sport ga doen.
Ik wil het hele jaar natuurijs! Bij gebrek aan zou een eigen schaatsplank ook voldoen![]()
Alleen door 2 kilo af te vallen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is hoop. Ik heb ook echte heupen (was ooit nog een opmerking hier, toen ik foto plaatste, dat ik duidelijk heup had) maar ben wel van 32 naar 29 gegaan. En daarvoor maar 2 kg afgevallen. Mijn bovenbenen werden strakgetrokken, heupen steken nu zelfs uit
en opeens pastte het.
Nou ze zei 'brb' op MSN, dus ik dacht: ik geef het antwoord gewoon evenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En jij hebt je aangemeld als haar persoonlijke secretaresse?
dat heb ik dus ook altijd ( ik heb een typisch zandloper figuur )quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is hoop. Ik heb ook echte heupen (was ooit nog een opmerking hier, toen ik foto plaatste, dat ik duidelijk heup had) maar ben wel van 32 naar 29 gegaan. En daarvoor maar 2 kg afgevallen. Mijn bovenbenen werden strakgetrokken, heupen steken nu zelfs uit
en opeens pastte het.
Is goed hoor. Thanksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ze zei 'brb' op MSN, dus ik dacht: ik geef het antwoord gewoon even.
Wees blij dat je zo snel antwoord krijgt![]()
.
Ik moest 15 kilo lozen voor ik een broekmaat kleiner kon hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook altijd ( ik heb een typisch zandloper figuur )
Voor mij kan 2 miezerige kilo een fucking confectie-maat schelen
Ja dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Yups. Met 63 pas ik hem, met 64 kan ie al niet meer dicht. Ik heb een vrij laag BMI, en íedere kilo is te zien. Als ik een kilo aankom (dus opeens weer 64 ben), is het alsof ik er 3 bij heb. Dus ik hou het wel goed bij, omdat het zo'n verschil maakt. Maar ... boven de 65 maakt het allemaal geen verschil meer. Toen ik 69 was, kon ik dezelfde broeken aan als met 65.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alleen door 2 kilo af te vallen?![]()
Ik ben 3,5 kilo afgevallen maar merk geen verschil
Ik!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Wie heeft ooit the Exorcist gezien?
Ik heb hem afgezet toen dat meisje op handen en voeten zo raar en heel snel de trap af kwam lopen. Echt doodeng!
Whehe ik ging een galajurk kopen, maat 36, prima allemaal, bleef mooi rond taille hangen .. moest ik voor de doorpas, het innemen enzo en was ik in de tussentijd 1,5 kg afgevallen ... zat de taille opeens rond mn navel en mocht ze hem aan beide kanten 5 cm gaan innemen om weer passend te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef SHE het volgende:
[..]
yeps me, dr zijn zelfs meerdere delen vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hem afgezet toen dat meisje op handen en voeten zo raar en heel snel de trap af kwam lopen. Echt doodeng!
Die zit hier op fok!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat ie minder eng zou zijn zonder geluid dus ik heb hem geprobeerd te kijken toen ik doof was. Big mistakequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik!
2 keer, 1 keer op dvd en 1 keer in de bios. Maar ik vond hem ook afschuwelijk
.
Déjŕ vu nu?.
Hoe kom je hierbij trouwens? We hebben hier ook een Linda Blair-look a like.
Volgens mij komt dat ná het traplopen want ik heb dat niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond niet dat traplopen het engste gedeelte, maar het deel waarin haar hoofd 360 graden draait.
Echt, alles is eng aan die film. Brr. Ik wil hem nooit meer zien.
Ik heb ook eens een deeltje van Hellraiser halverwege afgezet en teruggebracht naar de videotheek.
Dat is een zandloper.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe ik ging een galajurk kopen, maat 36, prima allemaal, bleef mooi rond taille hangen .. moest ik voor de doorpas, het innemen enzo en was ik in de tussentijd 1,5 kg afgevallen ... zat de taille opeens rond mn navel en mocht ze hem aan beide kanten 5 cm gaan innemen om weer passend te maken.
Wanneer spreek je ook alweer van een zandloper? Ik was een cello ofzo "Slank bovenlichaam, grote borsten, taille aanwezig en brede heupen/bovenbenen"
Klikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ná het traplopen want ik heb dat niet gezien
Zo eng is 'ie ook weer niet. Komt ook omdat je hem zonder context ziet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik of zal ik niet?
OMG ik weet het niet!
Hostel 2 lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond niet dat traplopen het engste gedeelte, maar het deel waarin haar hoofd 360 graden draait.
Echt, alles is eng aan die film. Brr. Ik wil hem nooit meer zien.
Ik heb ook eens een deeltje van Hellraiser halverwege afgezet en teruggebracht naar de videotheek.
Nee, ik heb Hostel 1 gezien (met Duitssprekende Nederlanders wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hostel 2 lijkt me wel wat voor jou.
Collega van mn vorige werk is vermoord zoals in die film:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1442828.ece
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article442629.ece/
http://www.depers.nl/binn(...)or-moord-Pernis.html
Het was geen vriend van me die Björn maar 12 jaar voor moord op hem is beetje weinig zeker gezien de manier waarop ze hem geslacht hebben........
Hehe. Nou als je het in de context vd film ziet is het best heftig hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
Ja het was meer slapstickje verwacht ieder moment dat Benny Hill door het beeld komt rennen.
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hostel 2 lijkt me wel wat voor jou.
Collega van mn vorige werk is vermoord zoals in die film:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1442828.ece
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article442629.ece/
http://www.depers.nl/binn(...)or-moord-Pernis.html
Het was geen vriend van me die Björn maar 12 jaar voor moord op hem is beetje weinig zeker gezien de manier waarop ze hem geslacht hebben........
Ohquote:
Heb alleen paar fotoshots uit de film gezien en ging al over mn nekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Hostel 1 gezien (met Duitssprekende Nederlanders wtf) en ik vond dat echt een afschuwelijke film.
Voornemen: ik ga niet meer hersenloze horror kijken en als ik een film afschuwelijk vind ga ik hem ook niet uitzien.
Ja Linda Blair heeft daar geloof ik een breakdown aan overgehouden maar ik weet het precieze verhaal niet. Er is trouwens heel veel met een pop en computeranimaties gedaan, want eigenlijk was Blair genomineerd voor een Oscar, maar nadat ze erachter kwamen hoe weinig zij echt geacteerd had is die nominatie ingetrokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe. Nou als je het in de context vd film ziet is het best heftig hoor.
Ik kon alleen maar denken: welke ouder laat z'n kind nou zo'n rol spelen?.
Ach ja dit raakt me niet echt meer hoor t was zomer 2007 al hé die moord. Alleen de uitspraak slaat nergens op!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk![]()
Het is wel jouw week van het goede nieuws he?
Nog welquote:
Freddy piest in z'n broek als ie mijn Jason-masker ziet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog wel. Wacht maar tot je gaat slapen.
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door
Five, six, grab your crucifix
Seven, eight, gonna stay up late
Nine, ten, never gonna sleep again
Waarom ken ik dat soort dingen uit m'n hoofd.
http://www.the-exorcist.co.uk/articles/dispossessed.htmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja Linda Blair heeft daar geloof ik een breakdown aan overgehouden maar ik weet het precieze verhaal niet. Er is trouwens heel veel met een pop en computeranimaties gedaan, want eigenlijk was Blair genomineerd voor een Oscar, maar nadat ze erachter kwamen hoe weinig zij echt geacteerd had is die nominatie ingetrokken.
De kijker want het was vast een práchtfilmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Dem, foutmelding.
Wat ik dus vroeg aan Muis: wie won eigenlijk in Jason vs. Freddy?.
Sigme, je eet altijd heerlijk eerlijk en gezond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef sigme het volgende:
Bakje brinta
hardlopen
Bakje fruitsalade
Dubbele boterham (bakker) met kaas & rauwe ham
ram vangen
Brood (bakker) met gestoomde makreel
Avondeten: houtovengebakken eigengemaakte pizza met verse-tomatensaus, tonijn (in olie, de tonijn-in-water was op), beetje kaas, paar champions. Toe: rijstepap.
4 espresso
1 bier
Nou het idee dat iemand je kent vermoord wordt, of het nu een vriend is of niet. Dat is toch best wel heftig. Jeetje. Moord is toch heel wat anders dan met je auto verongelukken ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah het was geen vriend ofzo maar deed toen idd wel wat met me
Euh, ja, dat idee krijg ik hier wel een beetje. Ik vind helemaal niet dat ik zoveel eet. Eigelijk. Ik eet echt niks tussendoor of na ofzo. Geen snoep, geen snacks, geen frisdrank. Eet ik echt veel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Sigme, je eet altijd heerlijk eerlijk en gezond.
Maar ook als een bootwerker
Heftig was het ook wel toen ik het hoorde maar tis niet zo dat ik de weg dr van kwijt raakte ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het idee dat iemand je kent vermoord wordt, of het nu een vriend is of niet. Dat is toch best wel heftig. Jeetje. Moord is toch heel wat anders dan met je auto verongelukken ofzo.
Ja hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heftig was het ook wel toen ik het hoorde maar tis niet zo dat ik de weg dr van kwijt raakte ofzo.
Iemand DizMizLiz gezien?
Ik moet zeggen dat in de huiveringwekkende lijst dooien-die-ik-kende ik relatief vaak denk aan het werkelijk sterven van die ene die vermoord werd. Raar, want een aantal anderen stierven ook gruwelijke doden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het idee dat iemand je kent vermoord wordt, of het nu een vriend is of niet. Dat is toch best wel heftig. Jeetje. Moord is toch heel wat anders dan met je auto verongelukken ofzo.
Iemand zat op mijn computer die er niet op hoordequote:
Pfuh, ze was er net nogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K denk die dr hart heb het begeven ofzo
Ha! Goeie beslissing Neen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef neen het volgende:
[..]
Iemand zat op mijn computer die er niet op hoordeik heb hem de deur uit geschopt.
Je eet flink, maar niet overdreven. Het is vooral vaak erg rijk qua voedingswaarde en ik denk eerder dat het daarin zit ipv in de hoeveelheden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ja, dat idee krijg ik hier wel een beetje. Ik vind helemaal niet dat ik zoveel eet. Eigelijk. Ik eet echt niks tussendoor of na ofzo. Geen snoep, geen snacks, geen frisdrank. Eet ik echt veel?
Je mag mijn naam wel noemen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Je eet flink, maar niet overdreven. Het is vooral vaak erg rijk qua voedingswaarde en ik denk eerder dat het daarin zit ipv in de hoeveelheden.
Ik vind dat je moet eten, want dat is goed voor je lijf.
Het is wel een welkome afwisseling naast de treurige lijstjes van een paar dames wiens naam ik niet zal noemen.
Er is veel mis met me maar mijn hartje tikt zo als het tikken moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K denk die dr hart heb het begeven ofzo
* mspoez kijkt in adoratie op naar Neenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef neen het volgende:
[..]
En hij is meer dan 2 meter he, dus het is zeer stoer!
Jij bent de ergste, want jij moet helemaal extraspeciaalbijzonderveel voor je lijf zorgen nu.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent de ergste, want jij moet helemaal extraspeciaalbijzonderveel voor je lijf zorgen nu.
Misschien kun je via een adoptieplan naar Sigme. Ik denk dat jij daar wel van op knapt.
beter slaappatroon is goed voornemen voor 2009quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Muis006 het volgende:
Jij bent ook vroeg Adelante!
't Is nog geen half 12 hoor.
Hihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Je eet flink, maar niet overdreven. Het is vooral vaak erg rijk qua voedingswaarde en ik denk eerder dat het daarin zit ipv in de hoeveelheden.
Ik vind dat je moet eten, want dat is goed voor je lijf.
Het is wel een welkome afwisseling naast de treurige lijstjes van een paar dames wiens naam ik niet zal noemen.
Dat doen ze als ze kinderen hebben gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doen vrouwen dit?
Je mag wel bij komen wonen. Slaapplek zat in m'n nieuwe bedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Maar SHE, ik weet gewoon niet wat/waar ik moet veranderenen ik woon thuis en mijn ouders trekken het niet om voor mij apart boodschappen te doen. En ik heb er ook het geld niet voor om het zelf te kopen
Je wil me bekeren!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag wel bij komen wonen. Slaapplek zat in m'n nieuwe bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |