euh ja, maar ik vind het jámmer als ik die dingen niet kan doen, dus heb ik liever niet dat het sneeuwtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker niet
Leef mens! Als het land dichtgesneeuwd is, dan kun je niet veel. En geloof mij maar: de wereld vergaat er niet van hoor
Ik vind ook dat het ontzettend meevalt. Maar hey, ik zal ook wel eten als een bootwerker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, ja, dat idee krijg ik hier wel een beetje. Ik vind helemaal niet dat ik zoveel eet. Eigelijk. Ik eet echt niks tussendoor of na ofzo. Geen snoep, geen snacks, geen frisdrank. Eet ik echt veel?
Brand leren blussen? ben jij bij de brandweer dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoef geen sneeuw in Nederland. Het is dé manier om koude en natte voeten te krijgen, in een drol te stappen waar net een vers laagje overheen ligt en veroorzaakt vooral overlast. Tijd om sneeuwpoppen te bouwen is voorbij. Kijk, hadden we hier nou een grote heuvel, zou ik zeggen sneeuwwant snowboarden ... maar nu, liever niet
.
Oh ik bedenk, ik heb donderdag een brandweeroefening (leren blussen enzo) ... dat gaat spekglad worden als we een beetje te enthousiast doen. Mijn haar bevroor vanmorgen ook toen ik buiten liep
Hier nog een bootwerker, mijn lijstje van vandaag was superbraaf, meestal is het wel wat meer/zwaarder etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het ontzettend meevalt. Maar hey, ik zal ook wel eten als een bootwerker.
Maar jij sport ontzettend veel. Gezien jouw mate van activiteit vind ik dat je vaak juist behoorlijk weinig eet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hier nog een bootwerker, mijn lijstje van vandaag was superbraaf, meestal is het wel wat meer/zwaarder eten
Nee, maar ik sta wel op een lab en we moeten leren hoe we kleine brandjes (uit de hand gelopen experimenten) zelf kunnen blussen. Als er nu iets in de fik vliegt, zou ik eerst de blusser moeten lezen, snappen hoe je de pin eruit trekt en zou ik niet weten hoe je richtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Brand leren blussen? ben jij bij de brandweer dan?
Welnee, zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat pas schokkend is? Van leven ga je dood
Ik geloof dat je gewoon een beetje je best moet doen om goed voor jezelf te zorgen. Maar ik geloof ook dat het een mythe is dat alles te herleiden is naar 'eigen schuld, dikke bult, had je maar niet [insert gedrag dat iets ernstigs tot gevolg heeft volgens de huidige inzichten].
Het altijd maar zoeken naar manieren om het te voorkomen of de oorzaken, is imho niets anders dan angst en de schijnzekerheid dat jou niets ergs kan gebeuren, omdat jij* nóóit [insert gedrag of omstandiheden die iets vreselijks tot gevolg zullen hebben].
* = jij in het algemeen, niet jij in het bijzonder
plus 4 boterhammen met leverpasteiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen met leverpastei
L: 4 boterhammen met leverpastei
D: Homemade lasagna
T: bakkie fruit.
Zo, het gesnaai van gisteren weer gecompenseerd.
*mept* Waar ben jij mee bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:
Het is dat ik niet kan kotsen, maar ik ben echt misselijk genoeg om over mijn nek te gaan. Genoeg chocolade voor mij voor de komende maanden. Die reep was dan ook 300 gram, naast mijn normale eetpatroon. Wat zou ik nu graag een kokhalsreflex willen hebben.
Ik had het ook niet speciaal tegen (letterlijk en figuurlijk) jou, maar meer in het algemeen; ik wilde gewoon laten weten hoe ik denkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef SHE het volgende:
Welnee, zo bedoelde ik het helemaal niet.
Ook als je alles volgens de regeltjes doet, kun je ziek worden. Maar dat betekent nog niet dat je dan maar de kat op het spek moet binden.
Ik geloofde je echtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*mept* Waar ben jij mee bezig. En nu niet gaan miepen dat je jezelf een falerd vindt, gewoon bikkelen jongedame. Stel jezelf een doel en vecht ervoor in plaats van zo in zelfmedelijden te zwelgen
.
Helpt het?.
Ik snap het. Ik heb hetzelfde. Met 66 of meer chubby, daaronder slank. 63 - 67 zijn haast 2 maten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Yups. Met 63 pas ik hem, met 64 kan ie al niet meer dicht. Ik heb een vrij laag BMI, en íedere kilo is te zien. Als ik een kilo aankom (dus opeens weer 64 ben), is het alsof ik er 3 bij heb. Dus ik hou het wel goed bij, omdat het zo'n verschil maakt. Maar ... boven de 65 maakt het allemaal geen verschil meer. Toen ik 69 was, kon ik dezelfde broeken aan als met 65.
Ingewikkeld he.
Oh sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet speciaal tegen (letterlijk en figuurlijk) jou, maar meer in het algemeen; ik wilde gewoon laten weten hoe ik denk
Dat was cutequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*mept* Waar ben jij mee bezig. En nu niet gaan miepen dat je jezelf een falerd vindt, gewoon bikkelen jongedame. Stel jezelf een doel en vecht ervoor in plaats van zo in zelfmedelijden te zwelgen
.
Helpt het?.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:
Het is dat ik niet kan kotsen, maar ik ben echt misselijk genoeg om over mijn nek te gaan. Genoeg chocolade voor mij voor de komende maanden. Die reep was dan ook 300 gram, naast mijn normale eetpatroon. Wat zou ik nu graag een kokhalsreflex willen hebben.
* meptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef SHE het volgende:
Oh sorry
Ik zat nog in mijn discussie-modus
Zat. *burp*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
Kim, dus jij zit nu net 4 boterhammen naar binnen te werken??
Zo dik worden dat ik naar de dieetclub moetquote:
Die ranzige zure shit uit zo'n blikje, met zo'n bittere plastic nasmaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef conleche het volgende:
Moet je ongesteld worden of zo??
Leverpastei is toch niet eens lekker??
quote:
Hou je vooral niet in hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
dus ik blijf nog maar wat hier hangen want ze s slecht voor mn humeur en ik maak nare kutopmerkingen en kan me niet inhouden
het is meer dat ik dr gemeen vond tegen sanne (kijk isa zegt t zelfde maar níet gemeen) en ineens had ik er geneog van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Zo, even bijgelezen
Kwak, je zit op Fok! voor je lol he, dus als je je in de Dieetclub momenteel niet prettig voelt, gewoon wegblijven inderdaad. Dat gedoe zuigt alleen maar energie, van die verhitte discussies met mensen die je in het echt niet eens kent waarschijnlijk.
Ik ben dat venijn in dat mokkel ook zat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
oh ik ben spontaan gestopt met de pil, want ik merkte ineens dat ik er al 4 ben vergeten...en toen ineens had ik er geen zin meer in. kutpil. ben benieuwd of ik er ook gelukkiger van word.
momenteel zit ik nog in een emotionele rollercoaster, en ben ik erg bevattelijk voor de énige persoon in de dieetclub die ik daar nou níet hoopte aan te treffen bij mn comeback.... dus ik blijf nog maar wat hier hangen want ze s slecht voor mn humeur en ik maak nare kutopmerkingen en kan me niet inhouden
Wat is precies het probleem met een avondsigaret?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef k_i_m het volgende:
Het gevaar zit hem echter in het ontbreken van mijn avondsigaret. Mijn eigen rustmoment die door het ontbreken ineens voor een hongerklap zorgt. Voor de rest heb ik helemaal niet gesnaaid vandaag
.
Van met min 10 op het balkon zitten welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem met een avondsigaret?
van een sigaret per dag krijg je geen longtyfus hoor.
Maar als jij eigenlijk alleen echt je avondsigaret mist...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van met min 10 op het balkon zitten wel.
Maar één sigaret roken op een dag vind ik echt totale waanzin. Rook dan niet.
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Maar is ze hier dan weer officieel verdwenen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |