Ik vind het persoonlijk waanzinniger dan je 4 boterhammen met leverworst eet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van met min 10 op het balkon zitten wel.
Maar één sigaret roken op een dag vind ik echt totale waanzin. Rook dan niet.
Goedzo!! Verder weet ik hoe je je voelt hoor.. Zo voelde ik me tot gister ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloofde je echt. En je hebt gelijk
. Morgen ga ik weer lijstje posten om trots op te zijn
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk waanzinniger dan je 4 boterhammen met leverworst eet.
Als je geniet van 1 sigaretje, dan moet je dat lekker doen. Dat kan geen kwaad.
Ik begreep van haar dat ze het over 1 avondsigaret had. Ik zie echt niet in waarom je daar zo anal over moet doen. Daarmee krijg je niet meer zwart op je longen dan met een rondje wandelen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg dame!! Dat jij nu niet stoppen kan met roken is tot daar aan toe, maar de Kimster hoor je een hart onder de riem te steken en haar te steunen door dik en dun. Dus nee, ook niet 1 sigaretje, want dat kan maar 1 op de triljoen mensen, 1 sigaret roken, zonder aan die andere 30 te denken.
[/streng en ontoegeeflijk]
Als ik 1 sigaret per dag zou kunnen roken, was ik ook nooit gestopt, want daar zal je idd. niet dood aan gaan. En het is supergezellig, dat kan ik me best herinneren, maar het is zo verdomde moeilijk om te stoppen en juist dat stemmetje dat dan zegt: ach weet je wat, ik neem er eentje, kan best dat is het meest rottige wat je tegen jezelf kan zeggen, want dan ben je weer terug bij af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begreep van haar dat ze het over 1 avondsigaret had. Ik zie echt niet in waarom je daar zo anal over moet doen. Daarmee krijg je niet meer zwart op je longen dan met een rondje wandelen.
Als ze het daarbij niet kan houden dan wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar dat leek me nogal voor de hand liggend.
Ik heb niet zo gereageerd omdat ik zelf rook; maar omdat ik de keuze 1 sigaret per dag tov volproppen met slecht eten, een hele duidelijke vind.
Klopt, dat is de enige die ik ECHT mis. Dat betekent niet dat dat de enige is die ik dan zou roken op een dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begreep van haar dat ze het over 1 avondsigaret had. Ik zie echt niet in waarom je daar zo anal over moet doen. Daarmee krijg je niet meer zwart op je longen dan met een rondje wandelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Merel het volgende:
Zo, ik heb vandaag niks slechts gegeten behalve de losse hapjes die je altijd in de Albert Heijn mag proevenEn ik heb 3 kwartier gebuikspieroefend. En als m'n printer zo nou eindelijk geïnstalleerd krijg kan ik morgen ook weer gaan sporten. I'm back on track
Ah ok, dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat jij ruggegraat hadquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, dat is de enige die ik ECHT mis. Dat betekent niet dat dat de enige is die ik dan zou roken op een dag.
En Co, thnx. Daarom rook ik dus ook niet die ene sigaret. Ik kan het niet, ook al dacht ik ooit van wel.
Schema uitprinten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik probeer heel hard je printerinstallatie in verband te brengen met het feit dat je morgen weer kan gaan sporten. Maar het lukt me niet geheel en al!
Mijn ruggegraat houdt zich met hele andere dingen bezig dan rokenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah ok, dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat jij ruggegraat had
Dan moet je maar door het stof idd. En die blikjes leverpastei ook wegflikkeren
Nou kijk, ik moet morgen het contract voor m'n nieuwe baan opsturen (anders denken ze dat ik niet meer wil), en daar moet een pasfoto bij... En ik heb een redelijke pasfoto, maar ik wil 'm even photoshoppen, want dat ding moet op m'n personeelspasje en komt op intranet en dan wil ik er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien. Dus als ik nú het print/scan-apparaat niet aangesloten krijg, ga ik morgenmiddag thuis werken (lees: niet werken maar verder prutsen met de printer) zodat ik het alsnog allemaal gedaan krijg voordat de brievenbus geleegd wordt. Dan ben ik nog op tijd. Maar de sportschool is bij werk, dus als ik 's middags thuis ben kan ik daarna niet meer sporten. En ik weet dat het heel stom en overdreven klinkt allemaal, maar zo'n tut ben ik nou eenmaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
Ik probeer heel hard je printerinstallatie in verband te brengen met het feit dat je morgen weer kan gaan sporten. Maar het lukt me niet geheel en al!
Ik ben beresterk, maar ik kan ze ook niet. Niet eens eentjequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
Ik vind het een beetje kansloos dat ik net maximaal 6 pushups kan.. op m'n knieen. En dan heb ik twee dagen knallende spierpijn. Waar zijn m'n armspieren?
.
Ik kan ze wel, maar ik vind ze ellendigquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
Ik vind het een beetje kansloos dat ik net maximaal 6 pushups kan.. op m'n knieen. En dan heb ik twee dagen knallende spierpijn. Waar zijn m'n armspieren?
.
Dat kan ik oo kwel overschrijvenquote:
Push-ups is toch vooral met je borstspieren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
.
Dat is een questie van oefenen. Als je elke avond jezelf een paar keer afzet tegen de wasbak, dan kan je zonder al te veel pijn al best wel snel push upsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
.
Ik kan er 20 zonder verzuring.:')quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen jullie pushups?
.
Hoeveel kun je er?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan ze wel, maar ik vind ze ellendig![]()
Het wordt wel steeds makkelijker, om je even een hart onder de riem te steken!
Zo heb ik ze ook leren doen vroegah; tegen de wasbakquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is een questie van oefenen. Als je elke avond jezelf een paar keer afzet tegen de wasbak, dan kan je zonder al te veel pijn al best wel snel push ups.
Elke dag, kan dat wel? Ik wissel het nu af met m'n hardloopdagen. En als het uitkomt doe ik op de pushupdag ook nog wat normale cardio. Maar kunnen mijn armborstweetik'tspiertjes elke dag wel aan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan er 20 zonder verzuring.:')
Dat waren er ooit meer, maar ik heb het al eeuwen niet gedaan en pas sinds een week weer.
Kwestie van elke dag doen; je kan er razendsnel steeds meer.
Gouden tip van mijn jiujitsu leraarquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo heb ik ze ook leren doen vroegah; tegen de wasbak
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Elke dag, kan dat wel? Ik wissel het nu af met m'n hardloopdagen. En als het uitkomt doe ik op de pushupdag ook nog wat normale cardio. Maar kunnen mijn armborstweetik'tspiertjes elke dag wel aan?.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef Merel het volgende:
Het feit da jullie niet reageren op m'n printerverhaal geeft wel aan hoe triest het is hè?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef Merel het volgende:
Het feit da jullie niet reageren op m'n printerverhaal geeft wel aan hoe triest het is hè?
In 1 minuut en dan ook nog netjes helemaal gestrekt en goed doorzakken tot paar cm boven de grond en weer op met gestrekte armen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
32. Maar ik had al m'n borst/armen getraind vandaag, dus het voelde wel al snel zuur.
Ik heb dus een foto uit een pasfotohokje waarop ik dood lijk. Echt grijs. Dus dat wil ik even aanpassenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik bedacht me dat ik zo'n geluk had met het pasfotohokje hier in de V&D, want daar word je zo overbelicht, dat sjoppen absoluut niet meer nodig is en je eruit ziet als 12.
Ik snap dat best hoor. Ik moet dit jaar weer een nieuw paspoort en ik ga gerust een ommetje maken naar de V&D!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb dus een foto uit een pasfotohokje waarop ik dood lijk. Echt grijs. Dus dat wil ik even aanpassenEn het is wel heel erg neurotisch, maar ik zie het niet zo zitten dat al die knappe mannan-in-pak daar denken "Hé, eens even op intranet bij de nieuwe medewerkers kijken... Zozo, leuk vrouwtje hoor, maar jammer dat ze al overleden is!"
Dat is natuurlijk veel minder erg dan dat ze denken ' Zozo, leuk vrouwtje hoor..wel een beetje ziek dat ze haar pasfoto geshopt heeft 'quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb dus een foto uit een pasfotohokje waarop ik dood lijk. Echt grijs. Dus dat wil ik even aanpassenEn het is wel heel erg neurotisch, maar ik zie het niet zo zitten dat al die knappe mannan-in-pak daar denken "Hé, eens even op intranet bij de nieuwe medewerkers kijken... Zozo, leuk vrouwtje hoor, maar jammer dat ze al overleden is!"
Maar dat zien ze er niet aan af natuurlijk, daar let ik dan wel weer opquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel minder erg dan dat ze denken ' Zozo, leuk vrouwtje hoor..wel een beetje ziek dat ze haar pasfoto geshopt heeft '
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:41 schreef Merel het volgende:
Ohja die had je al eens eerder geshowd, superfoto!
Muis is er één en ik word er éénquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
omfg wie is er hier nog meer een cyborg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |