Atletisch vrouwelijk; zeker geen gratenpakhuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder goed lichaam verstaat...Dat gewicht bij die lengte, aankomen kan altijd als je maar wilt.
Je schaamt je voor je piemel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
neeee ik ben geen vrouw en ik heb gewoon een piemeltje want ik kan ook nog plassen! dus das niet goed!
Maat 16 is 44 hoor, en prima te doen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef TheGuy het volgende:
Die rechter 85? Ik denk eerder die middelste 60, die linker 65-70, en die rechter 70-75. 85 is wel erg veel
Het plaatje komt van een Engelse/Amerikaanse site en als je de gemiddelde Engelse/Amerikaanse vrouw ziet...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zogenaamde gemiddelde is eigenlijk nog best wel.. DIK.
En een enorm kakhoofdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nou sorry hoor maar die linker heeft wel een dikke reet
Als je blind bent wel ja...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef Ripley het volgende:
Die rechtse ziet er beter uit dan die linkse, maar is wel 2 maten dikker? Of is die gewoon erg lang?
Ik ben zelf een hork, dus ik ben wat milderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je blind bent wel ja...Ik vind het horken.
Tillie 4 teh win!11!111einz!!11
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Zo zie jij er ook uit over 3-5jaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Die haar 17de al een buikje en hangtieten heeft? Ik wil er niet eens over nadenken hoe die er na tien jaar uitzietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Het SoepballenMeisje is wat mij betreft ideaal qua maten
Wie is het SoepballenMeisje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Het SoepballenMeisje is wat mij betreft ideaal qua maten
Zekerste wetenquote:
Gezocht Unox-meisje in RTL Boulevardquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is het SoepballenMeisje?
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Open dit topic nog eens als je een paar keer sex hebt gehad. Dan weet je dat de linker fijner is dan de middelste.
Ok, gezellig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil toch even het volgende vermelden: als iemand die linker durft te verkiezen boven die middelste, kom ik hem/haar persoonlijk in elkaar slaan.
Die linker lijkt op mijn huisdier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind wel dat de linker de minst leuke kop heeft, maar lichamelijk gezien vind ik ze alledrie wel kunnen, hebben gewoon allemaal een andere bouw
Jij zou liever de linker doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
Lakitu![]()
. Je houdt er een apart wereldbeeld op na.
wattist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Die linker lijkt op mijn huisdier.
Heb je een varken thuis rondlopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Die linker lijkt op mijn huisdier.
Z'n balletjes dalen net in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
Lakitu![]()
. Je houdt er een apart wereldbeeld op na.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed topic!
Doe mij Tillie maar, die wordt vanzelf binnen een paar jaar Size 16.
Wel typerend dat Anna haar dikke balg verbergt.Mens Ideal is niet echt interessant, gezien het aantal Opels op de weg.
Dat was dus mijn punt, die middelste heeft gewoon een goed figuur (ik gok a 65 kilo, rekening gehouden dat ze 175/180 is) en is niet echt skinny ofzo. Mensen die denken dat dat 50 kilo is hebben echt een verkeerd beeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Als we nou eens de specificaties () van de vrouwen in de OP hadden, konden we de discussie wat interessanter maken.
Verder begrijp ik best dat smaken verschillen, maar (dikke) mensen die met het tegenwoord komen van "heb je liever een gratenpakhuis dan?" zitten onzin uit te kramen. Die middelste weegt echt geen 50 kilo hoor_! en die linker heeft een raar hoofd en staat raar op de foto. Dat sommige mensen nog standaarden danwel idealen hebben betekent nog steeds niet dat ze later een zeug als vrouw zal krijgen.
Inderdaad. Maar die mensen zijn dan zelf ook waarschijnlijk een kilo of 20 te zwaar en dus is iedereen met een 'smal' middel een anorexiapatient.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat was dus mijn punt, die middelste heeft gewoon een goed figuur (ik gok a 65 kilo, rekening gehouden dat ze 175/180 is) en is niet echt skinny ofzo. Mensen die denken dat dat 50 kilo is hebben echt een verkeerd beeld
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef alors het volgende:Volgens mij is er eerder dunne vrouwen propaganda, alleen daar ben je zo aan gewend dat je het niet meer ziet. Een ander beeld moet dan wel een enorme shock voor je zijn.
Het is idd zo dat te dikke mensen, mensen met een gezond gewicht al snel te dun noemen. Anders valt het namelijk extra op hoeveel ze zelf te dik zijn. Is een veel voorkomend iets (helaas)quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die mensen zijn dan zelf ook waarschijnlijk een kilo of 20 te zwaar en dus is iedereen met een 'smal' middel een anorexiapatient.
Daar heb ik nog niet van gehoord, hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is idd zo dat te dikke mensen, mensen met een gezond gewicht al snel te dun noemen. Anders valt het namelijk extra op hoeveel ze zelf te dik zijn. Is een veel voorkomend iets (helaas)
Als ik dit wijf het bed uit schop, dan breekt ze meerdere botten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef mirved het volgende:
BAH wat een 3 dikke wijven
[ afbeelding ]
Ik kies het lichaam van de rechter dame.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil toch even het volgende vermelden: als iemand die linker durft te verkiezen boven die middelste, kom ik hem/haar persoonlijk in elkaar slaan.
ff achteraan sluitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kies het lichaam van de rechter dame.![]()
En je bent van harte welkom om mij eens even goed in elkaar te slaan snotneus.
Dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:08 schreef Morrigan het volgende:
Die middelste vind ik toch wel het mooiste lichaam hebben. Om eerlijk te zijn vind ik volslank niet echt aantrekkelijk.
Is er dan nog wel wat van over? Van TS dan?quote:
weinig vrees ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Is er dan nog wel wat van over? Van TS dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja ik vind toch de rechtse het mooist qua lichaam
Zijn jullie nou aan het trollen of gewoon fucking lelijk? Ik snap het niet.quote:
Die ene is zelf een vrouw volgens mij en die andere tsja, wat kan ik daarvan zeggen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou aan het trollen of gewoon fucking lelijk? Ik snap het niet.
2 keer nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Vraagt de troll.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA GOEIE GRAPquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:48 schreef fathank het volgende:
Al die 15-jarige jochies die nog nooit een vrouw naakt hebben gezien.
[ afbeelding ]
Wat zou het wachtwoord zijn van studman69?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:48 schreef fathank het volgende:
Al die 15-jarige jochies die nog nooit een vrouw naakt hebben gezien.
[ afbeelding ]
Laat hem nou maar, hij vindt zichzelf kennelijk heel erg grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef seto het volgende:
Dat plaatje is niet eens van toepassing op dit topic
Ik vind van wel. Al die pubers hier die nog nooit een naakte vrouw in het echt hebben gezien roepen hier dat die vrouwen dik zijn blablablaquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef seto het volgende:
Dat plaatje is niet eens van toepassing op dit topic
quote:
Volgens die afbeelding in de OP zouden vrouwen juist voor de middelste dame kiezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die ene is zelf een vrouw volgens mij en die andere tsja, wat kan ik daarvan zeggen?Hij moet zelf weten wat hij wil denk ik dan maar.
Juist dat willen we zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef mirved het volgende:
BAH wat een 3 dikke wijven
[ afbeelding ]
Met z'n blokkendoos zul je bedoelen. Dat zal voorlopig de enige doos zijn die hij irl te zien krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Bilky het volgende:
Die wijven zijn niet dik. Sexueel gefrustreerd Lakitu? Ga op je Nintendo spelen
eerder iets van: "Het in eigen hand houden".quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Bilky het volgende:
Die wijven zijn niet dik. Sexueel gefrustreerd Lakitu? Ga op je Nintendo spelen
* OP nog eens checktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik hou daar zo van he, als er mensen op het internet zo van die opmerkingen maken over zaken waar ze geen ene fuck vanaf weten.
Sorry, ik volg je even niet. En dat ligt aan jou, niet aan mij.quote:
Dit is fout op zoveel niveaus dat ik er geen woorden voor hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef martinhols.nl het volgende:
[..]
Jij hebt het door!!
Vooral kamasutra gebruikers snappen het als standjes tegenkomt waar je een vrouw moet vastpakken..
liever wat vlees op het bot;)
Dus daarom doe je het zelf ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik hou daar zo van he, als er mensen op het internet zo van die opmerkingen maken over zaken waar ze geen ene fuck vanaf weten.
dat dus, het woord zelfreflectie zal wel niet in z'n woordenboek voor komenquote:
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Matthiasvz het volgende:
Hahaha, die vrouwen zijn echt niet dik... Misschien kan je ze omschrijven als iets steviger, voller, maar niet dik.
Ten tweede, TS, je bent 17, hoeveel vrouwen heb je nou echt gehad? 1 of 2, en dan waarschijnlijk nog 16 jarigen, en ja die zijn vaak wat slanker of "strakker". Deze vrouwen zijn allemaal 10 jaar ouder. Als jij ooit nog eens een volwassen vrouw neukt kom je er wel achter dat deze vrouwen een normaal vrouwlijk lichaam hebben.
Gast, wat een bullshit. Wat je nu eigenlijk zegt, is dat ik niks af weet van dikke vrouwen?quote:
17 en 30 cm.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
Geef eerst maar eens leeftijd en lengte, dan praten we wel verder.
Ehm? Wat doet de lengte er toe? Het gaat toch om de proporties? Ik denk dat die drie vrouwen allemaal wel geluk gehad hebben dat hun lichamen vrij goede proporties hebben. Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die met hun maat 44 veel dikker lijken dan de rechter bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
Geef eerst maar eens leeftijd en lengte, dan praten we wel verder.
Ga je dit nou serieus proberen te vergelijken met die koeien in m'n OP? Zoja, dan is het droevig met je gesteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Three women, sizes 8, 12 and 14: in an online survey, men favoured a fuller figure.
Bron: http://www.theage.com.au/(...)5/1207249548553.html
En weer is maat 12 het mooiste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Three women, sizes 8, 12 and 14: in an online survey, men favoured a fuller figure.
Dan neuk jij toch gewoon dunne vrouwen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wat een bullshit. Wat je nu eigenlijk zegt, is dat ik niks af weet van dikke vrouwen?
Ik denk dat jij je beeld van vrouwen en hun maten, lengtes en gewichten eens moet aanpassenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga je dit nou serieus proberen te vergelijken met die koeien in m'n OP? Zoja, dan is het droevig met je gesteld.
ik zou ze doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk je dan verkeerd, want die maten boeien me geen neuk. Dit topic gaat erom dat de linker nooit idealer dan de middelste kan zijn, IN MIJN PLAATJE. Kun je wel wat voorbeelden gaan aanhalen, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beeld van vrouwen en hun maten, lengtes en gewichten eens moet aanpassen. En ik wil niets vergelijken, alleen maar andere voorbeelden aanhalen.
Oh boehoehoehoehoe, heb ik nu je topic verneukt omdat ik een plaatje van andere vrouwen met (bijna) dezelfde maten heb gepost en nu blijkt dat jouw theorie niet meer op gaat. Nou ja, gelukkig ben je nog maar 17 en hoop ik voor je dat je wijsheid nog zal groeien en dat je e-penis nog wat zal krimpen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat denk je dan verkeerd, want die maten boeien me geen neuk. Dit topic gaat erom dat de linker nooit idealer dan de middelste kan zijn, IN MIJN PLAATJE. Kun je wel wat voorbeelden gaan aanhalen, maar daar gaat het niet om.
Die middelste en die rechter (beetje mollig) zien er oke uit, die linker is een beetje mager, maar ook niet ongezond.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Moraalridderquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef DSS24 het volgende:
Ook al zijn sommige vrouwen dik, het gaat vooral om het innerlijk.
Er is meer voor nodig dan een jaloers wijf om mijn topic te verneuken, dus kom niet te snel klaar op je zelfverklaarde overwinning. Kennelijk heb je wat moeite met lezen, dus ik herhaal het gewoon nog even: "Dit topic gaat erom dat de linker nooit idealer dan de middelste kan zijn, IN MIJN PLAATJE. Kun je wel wat voorbeelden gaan aanhalen, maar daar gaat het niet om."quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Oh boehoehoehoehoe, heb ik nu je topic verneukt omdat ik een plaatje van andere vrouwen met (bijna) dezelfde maten heb gepost en nu blijkt dat jouw theorie niet meer op gaat. Nou ja, gelukkig ben je nog maar 17 en hoop ik voor je dat je wijsheid nog zal groeien en dat je e-penis nog wat zal krimpen.
Dikke (wahahaha) doei.
Links is mager.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schieten we er mee op? In het hypothethische geval dat ik lelijk blijk te zijn; zou ik dan geen standaarden mogen hebben en gewoon alles met een kut neukbaar moeten vinden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:00 schreef BlueMage het volgende:
Eerst 'n foto van TS (als dat al niet eerder in dit topic gevraagd is) dan praten we verder.
Overduidelijk gay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef Lakitu het volgende:
Nu weet ik van mezelf dat ik lekker ben, dus dan zou dit topic opeens een gegronde klacht bevatten?
Waarom zou ik dan een topic over vrouwen openen, kneus?quote:
Waarom niet? Je kan prima intresse in iets hebben en walgen van iets anders en daar een topic over maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een topic over vrouwen openen, kneus?
Mijn god, die beentjes van die linker. Wat eng.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Die een na rechtse heeft tieten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Tristessa het volgende:
Speciaal voor de TS:
[ afbeelding ].
Jij niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die een na rechtse heeft tieten.
Kan me er volledig in vinden. Midden, rechts, links..quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat juist om de maten! Dat proberen ze te illustreren. Je moet ook niet letten op hun gezichten, maar op hun bouw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat denk je dan verkeerd, want die maten boeien me geen neuk. Dit topic gaat erom dat de linker nooit idealer dan de middelste kan zijn, IN MIJN PLAATJE. Kun je wel wat voorbeelden gaan aanhalen, maar daar gaat het niet om.
Hier ziet de middelste er ook weer het beste uit. Het ligt overduidelijk gewoon aan de foto, want hier ziet degene met maatje 8 er wel iets te dun uit terwijl maatje 8 op Lakitu's foto meer op de maat 12 van hier lijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben waarschijnlijk een 'volslanke' vriendin met 'vlot kapsel' die mee zit te lurken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier ziet de middelste er ook weer het beste uit. Het ligt overduidelijk gewoon aan de foto, want hier ziet degene met maatje 8 er wel iets te dun uit terwijl maatje 8 op Lakitu's foto meer op de maat 12 van hier lijkt.
wederom alle 3 goed te doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Levenservaringquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet van gehoord, hoe kom je daar zo bij?
De linker is best te slank. Haar hoofd is te groot voor haar te slanke lichaam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Tristessa het volgende:
[ afbeelding ]
Het was ook niet serieusquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moraalridder
Jij stapt ook echt niet op een vrouw dr innerlijk af
Dus dat. Proportie is ook wel belangrijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef TheGuy het volgende:
Ts je zegt dan wel dat de betekenis van het woord dik "niet dun" is maar ik vind die linker en rechter allebei niet dik. Ik vind ze ook niet dun maar zeker niet dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |