Die middelste zal niet meer dan 50 kilo wegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die linker tussen de 55 en 60 kilo? Ik denk dat die middelste nog 60+ weegt.
Misschien is ze wel 2 meter lang, dan is dat heel goed mogelijk. Je kunt het onmogelijk schatten zonder die kennis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schatten is zeker niet jouw sterkste kant?
ja maar TS moet even duidelijk maken dat hij alleen voor de echte babes gaat zoals in de blaadjes de bedoeling is. anders vinden zijn vriendjes hem stomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef griekjeee het volgende:
En bovendien wat een ophef allemaalDe ene vind dik mooi, de ander dun, en weer een ander iets ertussenin.
Care
Ze zien er vrij lang uit. 175 ofzo? Nee ik denk dat het erg naiëf is om te denken dat één van hun onder de 60 weegt dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schatten is zeker niet jouw sterkste kant?
Keep dreamingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die middelste zal niet meer dan 50 kilo wegen.
Een vriendin van mij is 178 en weegt 50 kg; die heeft ongeveer dezelfde lichaamsbouw (strak en slank).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zien er vrij lang uit. 175 ofzo? Nee ik denk dat het erg naiëf is om te denken dat één van hun onder de 60 weegt dan.
Als ik ga voor de babes zoals de bedoeling van dit blaadje is (pic komt uit een tijdschrijft), zou ik voor de linker moeten gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Laton het volgende:
[..]
ja maar TS moet even duidelijk maken dat hij alleen voor de echte babes gaat zoals in de blaadjes de bedoeling is. anders vinden zijn vriendjes hem stom
Ben je stiekem een vrouw in een mannenlichaam?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef henkde_j het volgende:
75kg 65kg 85kg
Doe mij die middelste maar (lichaam)
Zoiets schat ik dus ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef henkde_j het volgende:
75kg 65kg 85kg
Doe mij die middelste maar (lichaam)
Een vriendin van mij is 1.83 m en weegt 65 kilo, dus als ik haar met die middelste vergelijk, kom ik toch echt niet boven de 60 kilo. Oke, misschien < 65. Maar dat is alsnog niet bepaald dik ofzo, als we ervan uitgaan dat ze 1.75m lang is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zien er vrij lang uit. 175 ofzo? Nee ik denk dat het erg naiëf is om te denken dat één van hun onder de 60 weegt dan.
Dat is eerder uitgemergeld dan strak en slank. Ik vind het niet eens meer onder dun vallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is 178 en weegt 50 kg; die heeft ongeveer dezelfde lichaamsbouw (strak en slank).
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is eerder uitgemergeld dan strak en slank. Ik vind het niet eens meer onder dun vallen.
Tsja ik vind haar niet erg dun er uit zien, gewoon slank. En daarbij is de ene 65 kilo de andere niet, dus het kan best zijn dat je vriendin wat meer 'chunky' is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is 1.83 m en weegt 65 kilo, dus als ik haar met die middelste vergelijk, kom ik toch echt niet boven de 60 kilo. Oke, misschien < 65. Maar dat is alsnog niet bepaald dik ofzo, als we ervan uitgaan dat ze 1.75m lang is.
Mmm ja, misschien heb je gelijk. Maar meer dan 65 zal het ook niet zijn denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tsja ik vind haar niet erg dun er uit zien, gewoon slank. En daarbij is de ene 65 kilo de andere niet, dus het kan best zijn dat je vriendin wat meer 'chunky' is.
Maar met haar bouw denk ik iig zelf wel aan een gewicht van 65.
Ze eet wat ze wil, heeft een goed lichaam en komt gewoon niets aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is eerder uitgemergeld dan strak en slank. Ik vind het niet eens meer onder dun vallen.
Je bent een vrouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik zou geen van alle doen!? en ik ben geen homo ?!! rara hoe kan dat nou!?
Dat denk ik op zich ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ja, misschien heb je gelijk. Maar meer dan 65 zal het ook niet zijn denk ik.
Het is maar net wat je onder goed lichaam verstaat...Dat gewicht bij die lengte, aankomen kan altijd als je maar wilt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze eet wat ze wil, heeft een goed lichaam en komt gewoon niets aan.
neeee ik ben geen vrouw en ik heb gewoon een piemeltje want ik kan ook nog plassen! dus das niet goed!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Harmonie het volgende:
[..]
Je bent een vrouw?
of...
Je piemel is weg?
Ik vind ze alledrie wel lekker. Maargoed, dat ben ik dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom net het volgende tegen op het net:
[ afbeelding ]
Ik ga niet eens proberen uit te leggen waarom dit mij boos maakt, daar is het te droevig voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |