De linker is het lekkerst, daarna die rechter en de middelste mag ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil toch even het volgende vermelden: als iemand die linker durft te verkiezen boven die middelste, kom ik hem/haar persoonlijk in elkaar slaan.
quote:
Linker en rechter zijn dik, maar dat is het punt niet. Het punt is dat ze ons willen doen geloven dat die linker idealer is dan die middelste, volgens mannen.quote:
Nogal een hoax idd. Ik wil die bron wel eens zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Linker en rechter zijn dik, maar dat is het punt niet. Het punt is dat ze ons willen doen geloven dat die linker idealer is dan die middelste, volgens mannen.
Mooie shop.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef mirved het volgende:
BAH wat een 3 dikke wijven
[ afbeelding ]
Het is alweer uit tussen ons, jammer genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:41 schreef mirved het volgende:
BAH wat een 3 dikke wijven
[ afbeelding ]
I do.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil toch even het volgende vermelden: als iemand die linker durft te verkiezen boven die middelste, kom ik hem/haar persoonlijk in elkaar slaan.
Ah, mevrouw heeft ook een maatje meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het mooie vrouwen, veel mooier dan zo een gratenpakhuis
Open dit topic nog eens als je een paar keer sex hebt gehad. Dan weet je dat de linker fijner is dan de middelste.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Hey, ga je mij nog slaan of wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, mevrouw heeft ook een maatje meer.
Size 9quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En die rotkop van die linker neem je dan maar op de koop toe? Homo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Open dit topic nog eens als je een paar keer sex hebt gehad. Dan weet je dat de linker fijner is dan de middelste.
Ging het niet om de maat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En die rotkop van die linker neem je dan maar op de koop toe? Homo.
Beter dan zo'n anorexia persoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zet er zo wat mannetjes op, ik moet eerst je adres vinden.quote:
Er bestaat helemaal geen 9.quote:
Daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En die rotkop van die linker neem je dan maar op de koop toe? Homo.
Ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ging het niet om de maat?
Jij en ik, een op een. Kom op dan, kenkerjoch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zet er zo wat mannetjes op, ik moet eerst je adres vinden.![]()
[..]
Er bestaat helemaal geen 9.
Heeft wel het lekkerste lichaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:43 schreef mirved het volgende:
size 16 meisje is het leukst.
Je ziet helemaal niets van de maat als ze zo staat. Je kan hooguit uit eigen ervaring gokken. Ze zier er zo steviger uit dan rechts.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ging het niet om de maat?
Echt wel, je zoekskills zijn poepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zet er zo wat mannetjes op, ik moet eerst je adres vinden.![]()
[..]
Er bestaat helemaal geen 9.
Harde diss, man.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt wel, je zoekskills zijn poep
Schoenmaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Harde diss, man.Daarnaast heb je niet gezegd of het UK of US size 9 was.
quote:
Jij hebt het door!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Open dit topic nog eens als je een paar keer sex hebt gehad. Dan weet je dat de linker fijner is dan de middelste.
Problemen mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Het_hupt het volgende:
TS heeft dan ook liever meisjes onder de 16, dat dan weer wel LD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |