dat is weer een - en een - hehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Je vraagt of wij willen weten wat je wel niet hebt (wel niet, + -, dus -, dus niet) hebt. Die MOH cd, want die ligt nog in je auto
Zit op een Network Operating Center, heb nogal wat schermruimte nodig om het netwerk te kunnen overzienquote:
Double failquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo
[..]
dat is weer een - en een - heh
GH 2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit op een Network Operating Center, heb nogal wat schermruimte nodig om het netwerk te kunnen overzien
Maar je kunt er ook heel goed Guitar Hero op spelen hoor
doe mij maar wat andersquote:
ik geloof je gelijk... heb geen idee waar je het allemaal over hebt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit op een Network Operating Center, heb nogal wat schermruimte nodig om het netwerk te kunnen overzien
is het weer bedtijd knul ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef DTC_danny het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo
[..]
zucht
waar werk je dat wil ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ook niet als ik het kom brengen...quote:
alsof ik dan het koekje aanval...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ook niet als ik het kom brengen...![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
GH3 is het beste
GH:WT is ook leuk, maar toch is 3 beter...
Dragonforce
Oops, you did it again...quote:
moest je weer door het slotje heen posten tally...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Die " staat voor 2.54 cm hoor.. Niet voor mm...
ik denk het ja...quote:
je hebt toch niet weer door het slotje heen gepost he ?quote:
quote:
Raawrquote:
is dat liedje erop ofzo ?quote:
kan ik pas beoordelen als ik een foto van jou en het koekje hebquote:
kom em maar halenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan begin maar met je pinpas (+code) te geven
* LL doet tijgermovequote:
bedankt dat je dat voor de 2e keer bij mij verneukt vandaagquote:
waar?quote:
* -Madskillz28TH is blij dat hij een losse broek aan heeftquote:
*zoekt naar foto van mezelf met een koekje...*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kan ik pas beoordelen als ik een foto van jou en het koekje heb
ja, daarom vroeg ik datquote:
Hallo jij mocht toch een nieuw topic aanmaken!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bedankt dat je dat voor de 2e keer bij mij verneukt vandaag![]()
![]()
![]()
Dan laat ik mn nichtje wel even langskomenquote:
halloquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hallo jij mocht toch een nieuw topic aanmaken!!!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*zoekt naar foto van mezelf met een koekje...*
word lastig denk ik...
nog even dan gh: metallicaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
GH3 is het beste
GH:WT is ook leuk, maar toch is 3 beter...
Dragonforce
Die ben ik dus nu aant meezingenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
neee milow is erop !!! eeeyyooooo
Mja daar kan ik weinig aan doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hallo
ja, maar dan staat het niet leuk in het rijtje van mijn actieve topics
Nog even en dan GH: doe maarquote:
pssst .. illigale versie kopen?quote:
wtf haha je luistert dezelfde radio zenderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Technology
* LL negeert blikken van collega's en zingt mee
in dat geval, check fobo... dan zie je het wel denk ik...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
okay het koekje hoeft er niet op te staan
quote:
bah bah bah... ieuw... LL ik zou je nichtje er maar niet langs sturen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wtf haha je luistert dezelfde radio zender
haha wie is je nichtje dan?? en is ze wel oud genoeg??
kopen ?quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wtf haha je luistert dezelfde radio zender
haha wie is je nichtje dan?? en is ze wel oud genoeg??
misschien ben jij langerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
ja die is oud genoeg.. ze is 40 (waarom ik nichtJE zeg weet ik ook niet)
Ik ga zo eens lurken.. geloof dat ik bij jou nog niet gekeken hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in dat geval, check fobo... dan zie je het wel denk ik...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kopen ?![]()
daar doe ik niet aan
haha ja daarom vraag ik of ze wel oud genoeg isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bah bah bah... ieuw... LL ik zou je nichtje er maar niet langs sturen...
whahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
ja die is oud genoeg.. ze is 40 (waarom ik nichtJE zeg weet ik ook niet)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie koopt er nou en als je het al koopt waarom zou je het dan ook nog eens illegaal kopen
Dan had je vast daar geen reden toe...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo eens lurken.. geloof dat ik bij jou nog niet gekeken heb
ohw een nichtje van 40?? daar had ik niet echt op gerekend toen je zei " nichtje "quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
haha ja daarom vraag ik of ze wel oud genoeg is
Pass mij rock band dan voor een prikke Mads.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
welke wous gaat er dan guitar hero legaal kopen
ik download al sinds de n64quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie koopt er nou en als je het al koopt waarom zou je het dan ook nog eens illegaal kopen
kijk naar eerste deel van de zin sjonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
welke wous gaat er dan guitar hero legaal kopen
ik heb ook een foboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo eens lurken.. geloof dat ik bij jou nog niet gekeken heb
zoek je die ? alleen de dvd ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Pass mij rock band dan voor een prikke Mads.
Nah ik heb die instrumenten ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoek je die ? alleen de dvd ?
Ik doe het ook niet expresquote:
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk naar eerste deel van de zin sjon
Moet ik daar een reden voor hebben dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan had je vast daar geen reden toe...
Ben zelf over 5 maanden 30quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ohw een nichtje van 40?? daar had ik niet echt op gerekend toen je zei " nichtje "
Don't worry, Mads probeert je gewoon een schuldgevoel aan te pratenquote:
Hoezo " ik wil aandacht " hahahahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ook een fobo
*kuch kuch Hint hint kuch*
nee, ik heb nog wel een echt drumstel en een gitaar, weet niet of je daar interesse in hebt ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Pass mij rock band dan voor een prikke Mads.
Maak je niet druk Tally... ik ben blij dat ik geen mod ben, anders had ik dat ook elke keer...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Hoezo " ik wil aandacht " hahahah![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't worry, Mads probeert je gewoon een schuldgevoel aan te praten
en je hebt geen brander ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik download teveel meestal men schijven zijn altijd vol moet altijd dingen deleten
das nog te doen hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik daar een reden voor hebben dan?
[
[..]
Ben zelf over 5 maanden 30
just one word smiley:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Hoezo " ik wil aandacht " hahahah![]()
Nee hoor, maar nu had je die welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik daar een reden voor hebben dan?
ja das wel makkelijk ja hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah ik heb die instrumenten ook niet
dan ben je een echte MILFquote:
quote:
werd al MILF genoemdquote:
alsof jij nog niet eerder in dat fobo hebt gelurktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, maar nu had je die weldus heb je gelurkt en heb ik terug gelurkt..
jij maakt mn punt duidelijkquote:
en 20 a 30 jaar verder een GILFquote:
geloof me dat is een compliment hoor!quote:
Gilf ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en 20 a 30 jaar verder een GILF
scherp +1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij nog niet eerder in dat fobo hebt gelurkt
alsof jij dat niet weet, joh ouwe snoepzakquote:
ssst... niet verklappen mads....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij nog niet eerder in dat fobo hebt gelurkt
uhu idd..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werd al MILF genoemd
Oh help ik word echt oud
nja beter MILF dan PLORK![]()
ik hoop het tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me dat is een compliment hoor!
hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij dat niet weet, joh ouwe snoepzak
heb er al een alleen me nieuwe kast is er nog niet voor de rest heb ik mijn hele pc alquote:
omfg, sick fuck !quote:
is toch leuk , sta je aan de kassa bij de AH , hoor je achter je , "SOOO SWAAAA IS ME DAT EVEN EEN MILF "quote:
Noem jij mn opa nou een sick fuck?quote:
ja ik heb een casio horlogequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb er al een alleen me nieuwe kast is er nog niet voor de rest heb ik mijn hele pc al
ze kwamen met een mini atx aan en ik heb atx mobo
Daarom ga ik niet naar de AHquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is toch leuk , sta je aan de kassa bij de AH , hoor je achter je , "SOOO SWAAAA IS ME DAT EVEN EEN MILF "
nou idd, wie komt daar nou op ?quote:
Geen idee... ik wist niet eens dat die er waren...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef Runx het volgende:
oja wanneer wordt nou die uitslafg van fok awards bekend gemaaktkunnen ze niet tellen ofzo
Dude je quote de verkeerdequote:
nee dat telt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Noem jij mn opa nou een sick fuck?
okay die leven niet meer, maar het gaat om het idee he![]()
ik dacht, ik zeg niksquote:
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
best wel he !.. tja als je weet wat MILF betekend kun je de rest ook wel invillen !
ik las bijna sooo swaarmaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is toch leuk , sta je aan de kassa bij de AH , hoor je achter je , "SOOO SWAAAA IS ME DAT EVEN EEN MILF "
ohquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat telt nietsorry om dat te horen
Lukt hem niet.. Dan bijt ik gewoon.. Het is nooit mijn schuldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't worry, Mads probeert je gewoon een schuldgevoel aan te praten
Ja das echt klote van mod zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maak je niet druk Tally... ik ben blij dat ik geen mod ben, anders had ik dat ook elke keer...
quote:
hey jij gluurde net in mn fobo... en ik bij jou...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Jezus hé, jullie hebben echt geen ruk te doen op werk...
(ik sluit mijzelf even bij de club aan aangezien ik al bijna een jaar geen ruk te doen heb op werk)
stel je voor kip met kut !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
(ik sluit mijzelf even bij de club aan aangezien ik al bijna een jaar geen ruk te doen heb op werk)
quote:
Niet doen, dat vindt 'ie juist lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Lukt hem niet.. Dan bijt ik gewoon.. Het is nooit mijn schuld
Gluurderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey jij gluurde net in mn fobo... en ik bij jou...
daarom lekker na de C1*** .. sorry reclame is verboden hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
al een tijdje, ben er niet meer verdrietig van![]()
ja zou wel raar zijn als er een haan met kut was...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
stel je voor kip met kut !!...
en welkom
whahaa, gastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet doen, dat vindt 'ie juist lekker
Je bent wel een beetje voyeurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
daarom lekker na de C1*** .. sorry reclame is verboden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
I know...quote:
die had je moeten editen met maleduckquote:
quote:
quote:
jawelquote:
ff progje dloadequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die had je moeten editen met maleduck
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]whaha die is wel heel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... like a lady.. kelisss on the radio
![]()
en dan jat je die foto van zijn fobo dat die op de kop hangtquote:
af en toe... ben niet voor niks getrouwdquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]ik was er van overtuigd dat het c1000 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
fakking hell !! wie is er nu sick fuck?? !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
af en toe... ben niet voor niks getrouwd
oh oh Mads gaat je nu blackmailenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
af en toe... ben niet voor niks getrouwd
dna ben je hier van harte welkom hoor!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Gluren KAN spannend zijnquote:
ik heb daar respect voor, die jongen zit de rest van zijn leven aan 1 iemand vastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fakking hell !! wie is er nu sick fuck?? !!my god hahaha
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
oh oh Mads gaat je nu blackmailen
gelukkig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel![]()
maar dat neemt niet weg dat het wel ontzettend grappig zou zijn
lekker puhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik was er van overtuigd dat het c1000 was
tja jij blijft eeuwig vrijgezelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb daar respect voor, die jongen zit de rest van zijn leven aan 1 iemand vast
quote:
Niet tijdens je werk gluren he LL...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gluren KAN spannend zijn
behalve als je er te laat achter komt dat het bejaarden zijn![]()
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb daar respect voor, die jongen zit de rest van zijn leven aan 1 iemand vast
ik heb mijn leven nog voor mij, jullie gaan al bijna doodquote:
anti-climaxquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gluren KAN spannend zijn
behalve als je er te laat achter komt dat het bejaarden zijn![]()
Ik heb ervan geleerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet tijdens je werk gluren he LL...
Ik moet toch wat op werk hèquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nummer 2 op mijn blackmail lijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
ben ook al 14 jaar met mn eerste liefde.... hij blijft mn eerste maar is echt niet meer de enige
ervaring?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet tijdens je werk gluren he LL...
Jij moet iig nog langer werken dan ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb mijn leven nog voor mij, jullie gaan al bijna dood
hola que tal ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, hij wist het ook wel, dat boefje
gastquote:
jij komt ook ergens achter (wat heel GC al een paar jaar weet) ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nummer 2 op mijn blackmail lijst![]()
dat geloof ik ja...quote:
nee, wel toen ik hem voeldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
schrok je ervan toen je die 19" zag?
en ben nu blijvend beschadigdquote:
ja een soort slowchat... je moet toch wat op je werk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik moet toch wat op werk hèhaha...
Maar damn, wat gaan de reacties hier snel zeg...
erover praten helpt zeggen ze... maar doe dat maar niet tegen mij... ben te visueel ingesteld...quote:
Soort.. maar dan snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja een soort slowchat... je moet toch wat op je werk...
" denk ik "quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja die dingen zijn hard he !!.. ik snap het...ze komen hard aan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
erover praten helpt zeggen ze... maar doe dat maar niet tegen mij... ben te visueel ingesteld...
gc ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij komt ook ergens achter (wat heel GC al een paar jaar weet) ?
General slowChatquote:
ahquote:
Godver.. jij snellerquote:
Gratis tips die zie je niet vaak hoor... dus maak er maar gebruik van...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geniaal..
wil je erover praten? jah? *wijst* daar is de klaagmuur
Nee, hier redt je je niet meer uitquote:
pfff ik ben morgen wel benieuwd naar de dagaantallen...quote:
aaaah fak !! .. jezus je typt me wel de tering hey.. !! niet bij te houden !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, hier redt je je niet meer uit
Haal die ene hand eens uit je broek en probeer eens met 2 handjes te typenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
aaaah fak !! .. jezus je typt me wel de tering hey.. !! niet bij te houden !!
effe 1 minuut .......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Haal die ene hand eens uit je broek en probeer eens met 2 handjes te typen
wedden dat ik het vrijdag ga gebruiken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gratis tips die zie je niet vaak hoor... dus maak er maar gebruik van...
ben je met alles zo snel?quote:
mag ik je ps3 en pc ?quote:
ben secretaresse, heb typles gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
aaaah fak !! .. jezus je typt me wel de tering hey.. !! niet bij te houden !!
nee, sommige dingen kan ik net zo lang laten duren zoals ik wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ik het vrijdag ga gebruiken?
[..]
ben je met alles zo snel?
vrijdag pas?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ik het vrijdag ga gebruiken?
[..]
ben je met alles zo snel?
Ja dan werk ik weer in de clubquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, sommige dingen kan ik net zo lang laten duren zoals ik wil
ben JIJ ook met alles zo snel??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben secretaresse, heb typles gehad
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dan werk ik weer in de club
[..]
gelukkig
aha... dan ga je met de daders erover praten zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dan werk ik weer in de club
[..]
gelukkig
quote:
Nee, mensen willen wel eens hun problemen met barpersoneel besprekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aha... dan ga je met de daders erover praten zeker
Roadrunnerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn bijnaam is niet voor niets Miep Miep en ik mag van mn bazen geen red bull drinken
Whehehe goede fotoshopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
jullie gaan veel te snel man
[ afbeelding ]
my god ik heb het met ze te doen!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn bijnaam is niet voor niets Miep Miep en ik mag van mn bazen geen red bull drinken
WHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
slechte maarja
en nee ik heb geen hekel aan je kwam het tegen en moest er wel om lache![]()
Vroeger kenden we geen ADHD, ik was gewoon een druk kindquote:
jaja hij is cool!!!! vandaar dat je in mn fobo gluurde...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat merkte ik toen ook wel, godverdomme wat ging dat snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwah, doe alleen waar anderen hulp voor nodig hebben...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
my god ik heb het met ze te doen!!...
ik denk dat wij kwa gedrag niet veel zullen verschillen dan !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroeger kenden we geen ADHD, ik was gewoon een druk kind
Je had nieteens door dat er iets gebeurde zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat merkte ik toen ook wel, godverdomme wat ging dat snel
ik wist niet eens dat we al begonnen warenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had nieteens door dat er iets gebeurde zeker?
mooi!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ik denk dat wij kwa gedrag niet veel zullen verschillen dan !
ik doe het nog eens... wel opletten nu....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat we al begonnen waren
zo... was het lekker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doe het nog eens... wel opletten nu....
........... miep MIEP !!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi!
Blikje red bull delen dan maar?
ik maak ff mijn broek schoonquote:
... hellll no !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik maak ff mijn broek schoon
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nou, net loos alarm gehad hier op werk... In de kou allemaal naar buiten over de gladde wegen hier... En dat onder het mom ''het personeel in veiligheid brengen''...
Maar toch, ik ben weer een kwartier verder! Nog maar 40 minuten en dan kan ik naar huis!
ja, ik kon het ook niet geloven, die dame is zo snel hequote:
kijk heb ik toch nog een goede daad verricht vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, mensen willen wel eens hun problemen met barpersoneel bespreken
zeeeeeeer irritant (alsof ik zelf geen zorgen heb) en dat is nou een goed antwoord
fijn om te horen... als je hier nog 2 uur moet zitten !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nou, net loos alarm gehad hier op werk... In de kou allemaal naar buiten over de gladde wegen hier... En dat onder het mom ''het personeel in veiligheid brengen''...
Maar toch, ik ben weer een kwartier verder! Nog maar 40 minuten en dan kan ik naar huis!
ik moet nog een uur en 20 minutenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fijn om te horen... als je hier nog 2 uur moet zitten !
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik kon het ook niet geloven, die dame is zo snel he
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fakking hell !! wie is er nu sick fuck?? !!my god hahaha
Sorrie, had geen doekje bij de handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik maak ff mijn broek schoon
Yepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk heb ik toch nog een goede daad verricht vandaag
jij loopt best wel achterquote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, had geen doekje bij de hand
[..]
Yepmijn dank is groot
dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet nog een uur en 20 minuten
lekker temperatuurtje buiten... brrr...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik ken datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, had geen doekje bij de hand
[..]
Yepmijn dank is groot
Hoe was dat nou zo...de 1e keer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik kon het ook niet geloven, die dame is zo snel he
is er zeker vanaf gewaaidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
neej die had ik alvast op tafel gelegd... niet gezien?
je moeder?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hier even wat moois van
Nou ja, nu voel ik me weer bedoezeld omdat het hier binnen zo warm is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker temperatuurtje buiten... brrr...
succes in die laatste 40 min!
Maar zowaar heeft mn collega eindelijk input geleverd! Dus ik ga weer even aan de slag!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoe was dat nou zo...de 1e keer?
niet huilen, dat moet ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fijn om te horen... als je hier nog 2 uur moet zitten !
hey het was al je 2e keerquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hier even wat moois van
ik voelde het wel, maar dat wist p00p niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey het was al je 2e keer![]()
kan IK het helpen dat je het niet voelt....
Jammergenoeg kan ik het niet laten liggen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nou ja, nu voel ik me weer bedoezeld omdat het hier binnen zo warm is...
Het is ook nooit goed!
Anders moet jij je werk tot morgen laten liggen... Heb je dan nog wat te doen... Dit laatste uur van de dag is toch zo voorbij! De dag morgen duurt langer ; )
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ookKreeg ik bij mijn vrijgezellenfeestje..
Doe net als Tom Green in Road Trip danquote:
Ik hoef het niet te verbloemen en heb gewoon een watervaste viboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ookKreeg ik bij mijn vrijgezellenfeestje..
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik voelde het wel, maar dat wist p00p niet.
misschien ander gaatje dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey het was al je 2e keer![]()
kan IK het helpen dat je het niet voelt....
tom green is echt koolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doe net als Tom Green in Road Trip dan
ik wist niet dat je mij als vibo zagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbloemen en heb gewoon een watervaste vibo
wat deed die dan ik weet het niet meer het is al heel lang geleden dat ik die film gezien hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doe net als Tom Green in Road Trip dan
Wie heeft het over vibo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie heeft het over vibo?
Dat zijn gewoon badeendjes.. Zit geen motortje niets in
my god .. jij hebt er zin in ofniet miep miep !?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan voor nut?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie heeft het over vibo?
Omdat ze 3 uur naar het "aan" knopje heeft gezochtquote:
Sorrie, morgen zal het beter zijn denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
my god .. jij hebt er zin in ofniet miep miep !?
Roep het niet te hard... Je hebt ze tegenwoordig in alle soorten en maten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie heeft het over vibo?
nog beter??? !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, morgen zal het beter zijn denk ik
Whahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ze 3 uur naar het "aan" knopje heeft gezocht
Jij nu ook wel hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
my god .. jij hebt er zin in ofniet miep miep !?
hey! geen logische antwoorden hier hequote:
Dat zeg ik ik heb ze ook..quote:
Wat hebben badeendjes uberhaupt voor nut..quote:
Die bestaan ook.. Bibberende badeendjes.. Die heb ik dan ook weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Roep het niet te hard... Je hebt ze tegenwoordig in alle soorten en maten...
en jij kijkt gezellig meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whahaha
btw, mijn stagebegeleider zit naar filmpjes te kijken van mensen die scheten laten
quote:
Ik kreeg er net eentje van mn baasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whahaha
btw, mijn stagebegeleider zit naar filmpjes te kijken van mensen die scheten laten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey! geen logische antwoorden hier he
hoe kan ik heir dan ook postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
en jij kijkt gezellig mee [ afbeelding ]
alleen voor babiesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat hebben badeendjes uberhaupt voor nut..
een kameraad van mij liet me gisteren een foto van zijn zus zien met 2 veters om de reetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]minder storend bedoel ik dus
[..]
Ik kreeg er net eentje van mn baas
foto van hem op het strand
nja hij wilde dat hij het was
of hun in jou?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen voor babies
nja die trillende kan ik nog inkomen![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een kameraad van mij liet me gisteren een foto van zijn zus zien met 2 veters om de reet
Door je hoofd af en toe eens bij te draaien? dunno?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe kan ik heir dan ook posten
quote:
whehe zo heb ik eens de foto's gevonden van mn zus... vastgebondenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een kameraad van mij liet me gisteren een foto van zijn zus zien met 2 veters om de reet
kerel zit tegenover mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Door je hoofd af en toe eens bij te draaien? dunno?
WHAHA, geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe zo heb ik eens de foto's gevonden van mn zus... vastgebonden
geyl?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeg net dat ik ze (nog) niet hebquote:
jawelquote:
gelukkig weet zij het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |