nog beter??? !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, morgen zal het beter zijn denk ik
Whahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ze 3 uur naar het "aan" knopje heeft gezocht
Jij nu ook wel hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
my god .. jij hebt er zin in ofniet miep miep !?
hey! geen logische antwoorden hier hequote:
Dat zeg ik ik heb ze ook..quote:
Wat hebben badeendjes uberhaupt voor nut..quote:
Die bestaan ook.. Bibberende badeendjes.. Die heb ik dan ook weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Roep het niet te hard... Je hebt ze tegenwoordig in alle soorten en maten...
en jij kijkt gezellig meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whahaha
btw, mijn stagebegeleider zit naar filmpjes te kijken van mensen die scheten laten
quote:
Ik kreeg er net eentje van mn baasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whahaha
btw, mijn stagebegeleider zit naar filmpjes te kijken van mensen die scheten laten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey! geen logische antwoorden hier he
hoe kan ik heir dan ook postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
en jij kijkt gezellig mee [ afbeelding ]
alleen voor babiesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat hebben badeendjes uberhaupt voor nut..
een kameraad van mij liet me gisteren een foto van zijn zus zien met 2 veters om de reetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]minder storend bedoel ik dus
[..]
Ik kreeg er net eentje van mn baas
foto van hem op het strand
nja hij wilde dat hij het was
of hun in jou?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen voor babies
nja die trillende kan ik nog inkomen![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een kameraad van mij liet me gisteren een foto van zijn zus zien met 2 veters om de reet
Door je hoofd af en toe eens bij te draaien? dunno?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe kan ik heir dan ook posten
quote:
whehe zo heb ik eens de foto's gevonden van mn zus... vastgebondenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een kameraad van mij liet me gisteren een foto van zijn zus zien met 2 veters om de reet
kerel zit tegenover mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Door je hoofd af en toe eens bij te draaien? dunno?
WHAHA, geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe zo heb ik eens de foto's gevonden van mn zus... vastgebonden
geyl?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeg net dat ik ze (nog) niet hebquote:
jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |