quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoe was dat nou zo...de 1e keer?
niet huilen, dat moet ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fijn om te horen... als je hier nog 2 uur moet zitten !
hey het was al je 2e keerquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hier even wat moois van
ik voelde het wel, maar dat wist p00p niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey het was al je 2e keer![]()
kan IK het helpen dat je het niet voelt....
Jammergenoeg kan ik het niet laten liggen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nou ja, nu voel ik me weer bedoezeld omdat het hier binnen zo warm is...
Het is ook nooit goed!
Anders moet jij je werk tot morgen laten liggen... Heb je dan nog wat te doen... Dit laatste uur van de dag is toch zo voorbij! De dag morgen duurt langer ; )
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ookKreeg ik bij mijn vrijgezellenfeestje..
Doe net als Tom Green in Road Trip danquote:
Ik hoef het niet te verbloemen en heb gewoon een watervaste viboquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ookKreeg ik bij mijn vrijgezellenfeestje..
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik voelde het wel, maar dat wist p00p niet.
misschien ander gaatje dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey het was al je 2e keer![]()
kan IK het helpen dat je het niet voelt....
tom green is echt koolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doe net als Tom Green in Road Trip dan
ik wist niet dat je mij als vibo zagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbloemen en heb gewoon een watervaste vibo
wat deed die dan ik weet het niet meer het is al heel lang geleden dat ik die film gezien hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doe net als Tom Green in Road Trip dan
Wie heeft het over vibo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie heeft het over vibo?
Dat zijn gewoon badeendjes.. Zit geen motortje niets in
my god .. jij hebt er zin in ofniet miep miep !?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan voor nut?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie heeft het over vibo?
Omdat ze 3 uur naar het "aan" knopje heeft gezochtquote:
Sorrie, morgen zal het beter zijn denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
my god .. jij hebt er zin in ofniet miep miep !?
Roep het niet te hard... Je hebt ze tegenwoordig in alle soorten en maten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie heeft het over vibo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |