........... miep MIEP !!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi!
Blikje red bull delen dan maar?
ik maak ff mijn broek schoonquote:
... hellll no !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik maak ff mijn broek schoon
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nou, net loos alarm gehad hier op werk... In de kou allemaal naar buiten over de gladde wegen hier... En dat onder het mom ''het personeel in veiligheid brengen''...
Maar toch, ik ben weer een kwartier verder! Nog maar 40 minuten en dan kan ik naar huis!
ja, ik kon het ook niet geloven, die dame is zo snel hequote:
kijk heb ik toch nog een goede daad verricht vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, mensen willen wel eens hun problemen met barpersoneel bespreken
zeeeeeeer irritant (alsof ik zelf geen zorgen heb) en dat is nou een goed antwoord
fijn om te horen... als je hier nog 2 uur moet zitten !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Nou, net loos alarm gehad hier op werk... In de kou allemaal naar buiten over de gladde wegen hier... En dat onder het mom ''het personeel in veiligheid brengen''...
Maar toch, ik ben weer een kwartier verder! Nog maar 40 minuten en dan kan ik naar huis!
ik moet nog een uur en 20 minutenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fijn om te horen... als je hier nog 2 uur moet zitten !
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik kon het ook niet geloven, die dame is zo snel he
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fakking hell !! wie is er nu sick fuck?? !!my god hahaha
Sorrie, had geen doekje bij de handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik maak ff mijn broek schoon
Yepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk heb ik toch nog een goede daad verricht vandaag
jij loopt best wel achterquote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, had geen doekje bij de hand
[..]
Yepmijn dank is groot
dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet nog een uur en 20 minuten
lekker temperatuurtje buiten... brrr...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik ken datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, had geen doekje bij de hand
[..]
Yepmijn dank is groot
Hoe was dat nou zo...de 1e keer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik kon het ook niet geloven, die dame is zo snel he
is er zeker vanaf gewaaidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
neej die had ik alvast op tafel gelegd... niet gezien?
je moeder?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hier even wat moois van
Nou ja, nu voel ik me weer bedoezeld omdat het hier binnen zo warm is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker temperatuurtje buiten... brrr...
succes in die laatste 40 min!
Maar zowaar heeft mn collega eindelijk input geleverd! Dus ik ga weer even aan de slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |