ben JIJ ook met alles zo snel??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben secretaresse, heb typles gehad
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dan werk ik weer in de club
[..]
gelukkig
aha... dan ga je met de daders erover praten zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dan werk ik weer in de club
[..]
gelukkig
quote:
Nee, mensen willen wel eens hun problemen met barpersoneel besprekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aha... dan ga je met de daders erover praten zeker
Roadrunnerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn bijnaam is niet voor niets Miep Miep en ik mag van mn bazen geen red bull drinken
Whehehe goede fotoshopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
jullie gaan veel te snel man
[ afbeelding ]
my god ik heb het met ze te doen!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn bijnaam is niet voor niets Miep Miep en ik mag van mn bazen geen red bull drinken
WHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
slechte maarja
en nee ik heb geen hekel aan je kwam het tegen en moest er wel om lache![]()
Vroeger kenden we geen ADHD, ik was gewoon een druk kindquote:
jaja hij is cool!!!! vandaar dat je in mn fobo gluurde...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat merkte ik toen ook wel, godverdomme wat ging dat snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mwah, doe alleen waar anderen hulp voor nodig hebben...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
my god ik heb het met ze te doen!!...
ik denk dat wij kwa gedrag niet veel zullen verschillen dan !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroeger kenden we geen ADHD, ik was gewoon een druk kind
Je had nieteens door dat er iets gebeurde zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat merkte ik toen ook wel, godverdomme wat ging dat snel
ik wist niet eens dat we al begonnen warenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had nieteens door dat er iets gebeurde zeker?
mooi!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ik denk dat wij kwa gedrag niet veel zullen verschillen dan !
ik doe het nog eens... wel opletten nu....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat we al begonnen waren
zo... was het lekker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doe het nog eens... wel opletten nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |