ja een soort slowchat... je moet toch wat op je werk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik moet toch wat op werk hèhaha...
Maar damn, wat gaan de reacties hier snel zeg...
erover praten helpt zeggen ze... maar doe dat maar niet tegen mij... ben te visueel ingesteld...quote:
Soort.. maar dan snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja een soort slowchat... je moet toch wat op je werk...
" denk ik "quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja die dingen zijn hard he !!.. ik snap het...ze komen hard aan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
erover praten helpt zeggen ze... maar doe dat maar niet tegen mij... ben te visueel ingesteld...
gc ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij komt ook ergens achter (wat heel GC al een paar jaar weet) ?
General slowChatquote:
ahquote:
Godver.. jij snellerquote:
Gratis tips die zie je niet vaak hoor... dus maak er maar gebruik van...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geniaal..
wil je erover praten? jah? *wijst* daar is de klaagmuur
Nee, hier redt je je niet meer uitquote:
pfff ik ben morgen wel benieuwd naar de dagaantallen...quote:
aaaah fak !! .. jezus je typt me wel de tering hey.. !! niet bij te houden !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, hier redt je je niet meer uit
Haal die ene hand eens uit je broek en probeer eens met 2 handjes te typenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
aaaah fak !! .. jezus je typt me wel de tering hey.. !! niet bij te houden !!
effe 1 minuut .......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Haal die ene hand eens uit je broek en probeer eens met 2 handjes te typen
wedden dat ik het vrijdag ga gebruiken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gratis tips die zie je niet vaak hoor... dus maak er maar gebruik van...
ben je met alles zo snel?quote:
mag ik je ps3 en pc ?quote:
ben secretaresse, heb typles gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
aaaah fak !! .. jezus je typt me wel de tering hey.. !! niet bij te houden !!
nee, sommige dingen kan ik net zo lang laten duren zoals ik wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ik het vrijdag ga gebruiken?
[..]
ben je met alles zo snel?
vrijdag pas?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wedden dat ik het vrijdag ga gebruiken?
[..]
ben je met alles zo snel?
Ja dan werk ik weer in de clubquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, sommige dingen kan ik net zo lang laten duren zoals ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |