oh oh Mads gaat je nu blackmailenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
af en toe... ben niet voor niks getrouwd
dna ben je hier van harte welkom hoor!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Jezus hé, jullie hebben echt geen ruk te doen op werk...
(ik sluit mijzelf even bij de club aan aangezien ik al bijna een jaar geen ruk te doen heb op werk)
Gluren KAN spannend zijnquote:
ik heb daar respect voor, die jongen zit de rest van zijn leven aan 1 iemand vastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
fakking hell !! wie is er nu sick fuck?? !!my god hahaha
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
oh oh Mads gaat je nu blackmailen
gelukkig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel![]()
maar dat neemt niet weg dat het wel ontzettend grappig zou zijn
lekker puhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik was er van overtuigd dat het c1000 was
tja jij blijft eeuwig vrijgezelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb daar respect voor, die jongen zit de rest van zijn leven aan 1 iemand vast
quote:
Niet tijdens je werk gluren he LL...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gluren KAN spannend zijn
behalve als je er te laat achter komt dat het bejaarden zijn![]()
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb daar respect voor, die jongen zit de rest van zijn leven aan 1 iemand vast
ik heb mijn leven nog voor mij, jullie gaan al bijna doodquote:
anti-climaxquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gluren KAN spannend zijn
behalve als je er te laat achter komt dat het bejaarden zijn![]()
Ik heb ervan geleerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet tijdens je werk gluren he LL...
Ik moet toch wat op werk hèquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey jij gluurde net in mn fobo... en ik bij jou...
nummer 2 op mijn blackmail lijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
ben ook al 14 jaar met mn eerste liefde.... hij blijft mn eerste maar is echt niet meer de enige
ervaring?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet tijdens je werk gluren he LL...
Jij moet iig nog langer werken dan ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb mijn leven nog voor mij, jullie gaan al bijna dood
hola que tal ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, hij wist het ook wel, dat boefje
gastquote:
jij komt ook ergens achter (wat heel GC al een paar jaar weet) ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nummer 2 op mijn blackmail lijst![]()
dat geloof ik ja...quote:
nee, wel toen ik hem voeldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
schrok je ervan toen je die 19" zag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |