ik las bijna sooo swaarmaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is toch leuk , sta je aan de kassa bij de AH , hoor je achter je , "SOOO SWAAAA IS ME DAT EVEN EEN MILF "

ohquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee dat telt nietsorry om dat te horen

Lukt hem niet.. Dan bijt ik gewoon.. Het is nooit mijn schuldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't worry, Mads probeert je gewoon een schuldgevoel aan te praten
Ja das echt klote van mod zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maak je niet druk Tally... ik ben blij dat ik geen mod ben, anders had ik dat ook elke keer...
quote:

hey jij gluurde net in mn fobo... en ik bij jou...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Jezus hé, jullie hebben echt geen ruk te doen op werk...
(ik sluit mijzelf even bij de club aan aangezien ik al bijna een jaar geen ruk te doen heb op werk)

stel je voor kip met kut !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Jezus hé, jullie hebben echt geen ruk te doen op werk...
(ik sluit mijzelf even bij de club aan aangezien ik al bijna een jaar geen ruk te doen heb op werk)

quote:

Niet doen, dat vindt 'ie juist lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Lukt hem niet.. Dan bijt ik gewoon.. Het is nooit mijn schuld

Gluurderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey jij gluurde net in mn fobo... en ik bij jou...

daarom lekker na de C1*** .. sorry reclame is verboden hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh
al een tijdje, ben er niet meer verdrietig van![]()

ja zou wel raar zijn als er een haan met kut was...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
stel je voor kip met kut !!...
en welkom

whahaa, gastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Niet doen, dat vindt 'ie juist lekker

Je bent wel een beetje voyeurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey jij gluurde net in mn fobo... en ik bij jou...

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
daarom lekker na de C1*** .. sorry reclame is verboden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad

I know...quote:

die had je moeten editen met maleduckquote:

quote:

quote:

jawelquote:

ff progje dloadequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die had je moeten editen met maleduck

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]whaha die is wel heel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... like a lady.. kelisss on the radio
![]()

en dan jat je die foto van zijn fobo dat die op de kop hangtquote:

af en toe... ben niet voor niks getrouwdquote:

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]ik was er van overtuigd dat het c1000 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')

fakking hell !! wie is er nu sick fuck?? !!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
af en toe... ben niet voor niks getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |