alsof jij dat niet weet, joh ouwe snoepzakquote:

ssst... niet verklappen mads....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij nog niet eerder in dat fobo hebt gelurkt

uhu idd..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werd al MILF genoemd
Oh help ik word echt oud
nja beter MILF dan PLORK![]()

ik hoop het tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me dat is een compliment hoor!

hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij dat niet weet, joh ouwe snoepzak

heb er al een alleen me nieuwe kast is er nog niet voor de rest heb ik mijn hele pc alquote:

omfg, sick fuck !quote:

is toch leuk , sta je aan de kassa bij de AH , hoor je achter je , "SOOO SWAAAA IS ME DAT EVEN EEN MILF "quote:

Noem jij mn opa nou een sick fuck?quote:

ja ik heb een casio horlogequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb er al een alleen me nieuwe kast is er nog niet voor de rest heb ik mijn hele pc al
ze kwamen met een mini atx aan en ik heb atx mobo

Daarom ga ik niet naar de AHquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is toch leuk , sta je aan de kassa bij de AH , hoor je achter je , "SOOO SWAAAA IS ME DAT EVEN EEN MILF "

nou idd, wie komt daar nou op ?quote:

Geen idee... ik wist niet eens dat die er waren...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef Runx het volgende:
oja wanneer wordt nou die uitslafg van fok awards bekend gemaaktkunnen ze niet tellen ofzo

Dude je quote de verkeerdequote:

nee dat telt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Noem jij mn opa nou een sick fuck?
okay die leven niet meer, maar het gaat om het idee he![]()

ik dacht, ik zeg niksquote:

jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
best wel he !.. tja als je weet wat MILF betekend kun je de rest ook wel invillen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |