ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kijk naar eerste deel van de zin sjon

Moet ik daar een reden voor hebben dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan had je vast daar geen reden toe...
Ben zelf over 5 maanden 30quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ohw een nichtje van 40?? daar had ik niet echt op gerekend toen je zei " nichtje "

Don't worry, Mads probeert je gewoon een schuldgevoel aan te pratenquote:

Hoezo " ik wil aandacht " hahahahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ook een fobo
*kuch kuch Hint hint kuch*

nee, ik heb nog wel een echt drumstel en een gitaar, weet niet of je daar interesse in hebt ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Pass mij rock band dan voor een prikke Mads.

Maak je niet druk Tally... ik ben blij dat ik geen mod ben, anders had ik dat ook elke keer...quote:

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Hoezo " ik wil aandacht " hahahah![]()

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't worry, Mads probeert je gewoon een schuldgevoel aan te praten

en je hebt geen brander ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik download teveel meestal men schijven zijn altijd vol moet altijd dingen deleten

das nog te doen hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik daar een reden voor hebben dan?
[
[..]
Ben zelf over 5 maanden 30

just one word smiley:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Hoezo " ik wil aandacht " hahahah![]()

Nee hoor, maar nu had je die welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik daar een reden voor hebben dan?

ja das wel makkelijk ja hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah ik heb die instrumenten ook niet

dan ben je een echte MILFquote:

quote:

werd al MILF genoemdquote:

alsof jij nog niet eerder in dat fobo hebt gelurktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, maar nu had je die weldus heb je gelurkt en heb ik terug gelurkt..

jij maakt mn punt duidelijkquote:

en 20 a 30 jaar verder een GILFquote:

geloof me dat is een compliment hoor!quote:

Gilf ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en 20 a 30 jaar verder een GILF

scherp +1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alsof jij nog niet eerder in dat fobo hebt gelurkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |