borisz - 2.50quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Blawh het volgende:
Waar zijn de odds? Of is inzetten niet meer mogelijk?
borisz - 2.50quote:
Afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend. Vandaag?
BliksemSchigt, maar dan eigenlijk alleen om het linkjestopic bij te houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
borisz - 2.50
Prosac - 4.00
denthemen - 5.00
Breach - 7.50
TerroRobbie - 7.50
kleinzusje - 9.00
pfaf - 9.00
Adothehague - 11.00
Grulez - 15.00
EnGCatjuh - 15.00
Bansheeboy - 25.00
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand anders - 1.25
borisz - 2.50
Prosac - 4.00
denthemen - 5.00
Breach - 7.50
TerroRobbie - 7.50
kleinzusje - 9.00
pfaf - 9.00
Adothehague - 11.00
Bansheeboy - 25.00
Vergeet ik nog mensen?
Zijn tekeningen zit je ook altijd af te kraken zeikerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
sTomadat zou wel echt een sof zijn. Tenzij die niks zegt en alleen tekeningetjes maakt, dan gaat het nog wel.
Ik snap eerlijk gezegd nooit dat gedoe om die mods. Serieus niet. Ik heb niks tegen ze want volgens mij zijn het op zich allemaal best leuke users, maar hebben we nu zoveel last/profijt van hun? Alsof iemand in [VBL] naar hun luistert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
sTomadat zou wel echt een sof zijn. Tenzij die niks zegt en alleen tekeningetjes maakt, dan gaat het nog wel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze niet gelijken wel ja. Of als Overmars een arm mistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef BB-boy het volgende:
Zijn tekeningen zit je ook altijd af te kraken zeikerd
Dat betekent dat er goede mods zijn. Die behoor je ook niet te merken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd nooit dat gedoe om die mods. Serieus niet. Ik heb niks tegen ze want volgens mij zijn het op zich allemaal best leuke users, maar hebben we nu zoveel last/profijt van hun? Alsof iemand in [VBL] naar hun luistert?
Ik merk er zelf helemaal niets van als BSB en Paultjuh mod zijn of Jorien en Houniet ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De spanning neemt toe...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef koningdavid het volgende:
TerroRobbie
Denthemen
Happel
Prosac
Borisz
Adothehague
BansheeBoy2
Macht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
Waarom wil je mod zijn btw?
Kost toch alleen maar tijd en je krijgt een laag shit over je heen?
Ligt er aan waar je terecht komt, ik heb toendertijd echt een vrije hand gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je terecht komt, ik heb toendertijd echt een vrije hand gehad.
Toen ik ooit eens op UVT begon was het een groot tyfuszooitje, inmiddels is het een goed draaiend forum waar iedereen relaxed is (op de drugshaters na)
En die kwamen in een strak georganiseerd UVT terechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.
En die schaatskliek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets opgestapt. Ik kijk dan ook met gemengde gevoelens terug op m'n ambtstermijn: er wordt nog steeds over schaatsen gepost.quote:
Waarom post je op een forum? Kost toch ook alleen maar tijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
Op welke eis?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef borisz het volgende:
Mijn zaakwaarnemer heeft mij net gebeld. De onderhandelingen zijn vastgelopen.
Ze hadden geen hangsloten om op topics te zetten. Dan houdt het op.quote:
Hij wilde sex met Yvonne maar Yvonne wilde nietquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
En die kwamen in een strak georganiseerd UVT terecht.
Wat heb je tegen wedden op sport dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij was gestopt met wedden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb je tegen wedden op sport dan?
Wij gedragen ons altijd voorbeeldig, ik snap werkelijk niet wat 1 topic een subforum kan verrpesten.
De WOSSERS bleven allemaal in hun eigen topic, dus wat was het punt nou eigenlijlk?
Ik heb niets tegen wedden op sport. Alleen tegen de topics in SPT. Die moest systematische opgeruimd. Een soort SPT-WOS-genocide. Hoogtepunt uit m'n FOK!-carrière.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb je tegen wedden op sport dan?
Wij gedragen ons altijd voorbeeldig, ik snap werkelijk niet wat 1 topic een subforum kan verrpesten.
De WOSSERS bleven allemaal in hun eigen topic, dus wat was het punt nou eigenlijlk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ze niet gelijken wel ja. Of als Overmars een arm mist
Nog altijd de verkeerde he sjimzquote:
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekkenquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog altijd de verkeerde he sjimz
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekken
Het is FC Metz hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekken
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Metsquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
WAS ja, dat is verleden tijd.
Inmiddels BEN ik weer begonnen
Toen ik in NY was waren de kaarten voor de Wankees al uitverkocht, en Mets was best lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Mets'
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Mets'
Yankees zit meer van Holland in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die gasten spelen 3 keer in de week of zo. Althans, dat was toen ik er was. Ze verloren trouwens welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toen ik in NY was waren de kaarten voor de Wankees al uitverkocht, en Mets was best lachen
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]Wat zul jij een moeilijk leven hebben!
Maar ik heb niets aan gewone tribune kaartenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die gasten spelen 3 keer in de week of zo. Althans, dat was toen ik er was. Ze verloren trouwens wel![]()
ik heb het uiteraard over de Yankees
Shea stadium is er alleen niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik er was speelden de Yankees uit. Ook naar de Mets geweest. Shea stadium
Hé? Wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen degene die het veerschil niet weten tussen verleden en toekomstige tgijd hebbe probleem.
Nu weet ik dus waarom ik een slechte mod ben!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef pfaf het volgende:
Yankees is voor mensen uit de Bronx. Als je daarbuiten woont en fan bent van ze, spoor je niet. En zou je dus een uitstekende mod zijn?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Shea stadium is er alleen niet meer.
Ben wel van plan om ooit naar Citi Field te gaan.
Niks mis toch met het stadion? Duurt alleen zo fucking lang voor je er een keer bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik er was speelden de Yankees uit. Ook naar de Mets geweest. Shea stadium
Als jij een reactie post he ADO, sla je dan gewoon op je toetstenbord en kijk je wat voor lettercombinaties dit geeft?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen degene die het veerschil niet weten tussen verleden en toekomstige tgijd hebbe probleem.
En in 2008 stond het er ook nog. We kwamen er nog vlak langs omdat onze taxi eerst naar het verkeerde vliegveld reedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Vreemd, ben er in 2006 nog geweest.. Leuk stadion, zeker vanaf de buitenkant.
Is pas sinds een maand of 3 weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En in 2008 stond het er ook nog. We kwamen er nog vlak langs omdat onze taxi eerst naar het verkeerde vliegveld reed![]()
En het ziet er niet uit.
Het nieuwe kostte ook 1,3 miljard dollarquote:
Kaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
Misschien komt er wel iemand terug!
Hoe heet die Feyenoorder ook alweer die 3 dagen mod is geweest?
Waarom ging ie weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
Ik ben er in April geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En in 2008 stond het er ook nog. We kwamen er nog vlak langs omdat onze taxi eerst naar het verkeerde vliegveld reed![]()
En het ziet er niet uit.
Mijn hotel was in Queens, dus ik reed er elke dag met de metro langs. Erg tof dat het aan een kant helemaal open was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En het ziet er niet uit.
Dit is een cryptische he, iemand die al mod is ergens anders wordt 't nu ook op VBL?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is eigenlijk niet zo leuk voor de mensen die gemaild hebben dat er geen mod bijkomt.
We gaan nu wel heel erg offtopic, maar het is inderdaad wel een schitterende stad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben er in April geweestWat een stad trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Goeie rolstoelplekken
Zijn we ooit ontopic geweest in dit topic?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We gaan nu wel heel erg offtopic, maar het is inderdaad wel een schitterende stad.
Jeetje, vandaag of morgen komt er een mod. Dat is nog best snel, vrijdag was de sollironde gestopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is eigenlijk niet zo leuk voor de mensen die gemaild hebben dat er geen mod bijkomt.
Hij liet zich nooit zienquote:
Je moet er ook een dagje uit van maken: BBQ-en, veel hotdogs, lange pauzes nemen et cetera. 't Is zeker geen voetbal qua supporteren/kijken...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Op een gegeven moment ben ik weg gegaan. Wat een saaie bedoeling dat honkbal
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
Zeg jij nou niks, anders gaan we over jou beginnen.quote:
Vertel ze maar hoe goed ik was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeg jij nou niks, anders gaan we over jou beginnen.
Zoveel etenswaar en Robbie die het niet volhoudt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je moet er ook een dagje uit van maken: BBQ-en, veel hotdogs, lange pauzes nemen et cetera. 't Is zeker geen voetbal qua supporteren/kijken...
Ja het was wel knap dat je op je 14e al mod was. Je had 8 posts in VBL voordat ze je vanuit PUB hierheen trokken.quote:
Heeft dat iets met modden te maken dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
En niet te vergeten het Vicks Chicks debacle
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
En niet te vergeten het Vicks Chicks debacle
quote:
En nu eens iets waarbij je niet de enige bent die moet lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja het was wel knap dat je op je 14e al mod was. Je had 8 posts in VBL voordat ze je vanuit PUB hierheen trokken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu eens iets waarbij je niet de enige bent die moet lachen.
Kom op man, jij editte zelfs nog het woord kanker uit "-EDIT-afdeling in het ziekenhuis" weg. Je kan ook doorschieten met dat Pavlov-modden wat hier vaak gebeurde.quote:
Oops.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu eens iets waarbij je niet de enige bent die moet lachen.
ik ga hier vaker posten, dit is leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Of die keer dat je stoer beweerde dat je mee mocht doen tegen Ajax 1 toen ze op bezoek kwamen bij de plaatselijke voetbalclub Bathmen. Totdat iemand van Bathmen op het forum kwam en onthulde dat je niet eens in het eerste van de plaatselijke fc zat
Hier moet ik wel om lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Of die keer dat je stoer beweerde dat je mee mocht doen tegen Ajax 1 toen ze op bezoek kwamen bij de plaatselijke voetbalclub Bathmen. Totdat iemand van Bathmen op het forum kwam en onthulde dat je niet eens in het eerste van de plaatselijke fc zat
Ouchquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
wordt er hier ook al over haar gepraat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat mislukte genenproject dat gegangbanged wilde worden??.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat ik in het 1e zat, nitwitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga had een quiz georganiseerd. (Als mod zijnde volgens mij dus had er wel iets mee te maken ray). Een vraag was "wat is de bijnaam van GAE" niemand kon iets vinden. Maar quizmaker Messenga had op een Duitse (!!!) wikipedia gevonden dat het Vicks Chiks zou zijn. Waar echt niemand van gehoord had. En het ergste was nog wel dat hij beweerde dat vrienden van hem die daar uit de omgeving komen GAE ook wel eens vicks chicks noemdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Breach het volgende:
Kan TR even toelichten wat hij net allemaal roept (voor de mensen die nog niet zo lang hier meegaan)..
Ik ookquote:
Nog een keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik in het 1e zat, nitwit
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Messenga had een quiz georganiseerd. (Als mod zijnde volgens mij dus had er wel iets mee te maken ray). Een vraag was "wat is de bijnaam van GAE" niemand kon iets vinden. Maar quizmaker Messenga had op een Duitse (!!!) wikipedia gevonden dat het Vicks Chiks zou zijn. Waar echt niemand van gehoord had. En het ergste was nog wel dat hij beweerde dat vrienden van hem die daar uit de omgeving komen GAE ook wel eens vicks chicks noemden![]()
:D
Spanning en sensatiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Messenga had een quiz georganiseerd. (Als mod zijnde volgens mij dus had er wel iets mee te maken ray). Een vraag was "wat is de bijnaam van GAE" niemand kon iets vinden. Maar quizmaker Messenga had op een Duitse (!!!) wikipedia gevonden dat het Vicks Chiks zou zijn. Waar echt niemand van gehoord had. En het ergste was nog wel dat hij beweerde dat vrienden van hem die daar uit de omgeving komen GAE ook wel eens vicks chicks noemden![]()
:D
Hier, zelfs Sjimz doet hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op man, jij editte zelfs nog het woord kanker uit "-EDIT-afdeling in het ziekenhuis" weg. Je kan ook doorschieten met dat Pavlov-modden wat hier vaak gebeurde.
GS doet dat gelukkig niet zo snel.
Ja, nou. Beschouw heeft nu ook een KerstQuiz georganiseerd. Vind het niet zo schokkendquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga had een quiz georganiseerd. (Als mod zijnde volgens mij dus had er wel iets mee te maken ray).
Niet, maar ik vind het wel een heerlijke quotequote:
Ik heb haar een keer geneukt ja, so be itquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
TR, kom eens met dat Sylvana verhaal.... Want als het die Tsjernobyl-chick bedoelt is het écht epic.
Dus lult TR wel onzinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet, maar ik vind het wel een heerlijke quote.
Nou ja, hij heeft nooit in het eerste gezeten. Dus dat "dicht tegen het eerste aanzitten" was wsl ook een beetje uit den duim gezogen.quote:
Die ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat mislukte genenproject dat gegangbanged wilde worden??.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?
Wel dusquote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer geneukt ja, so be it
Dat is wel vaker zoquote:
Was dat voor of na de gangbang?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer geneukt ja, so be it
Nop, heb toen een flinke blessure gehad en mag niet meer voetballen. Heb ik hier alleen nooit iets over verteltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft nooit in het eerste gezeten. Dus dat "dicht tegen het eerste aanzitten" was wsl ook een beetje uit den duim gezogen.
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die ja.
En dit is wel heel erg. Sylvana staat al sinds jaren bekend op diverse Nederlandse fora als een of ander alternatief oversekst gek wijf. Zo heeft zijn er jaren geleden al pikante foto's van haar op internet verschenen. En dan niet een paar tietfotos ofzo maar gewoon de mossel in zware close up, als je begrijpt wat ik bedoel. En dit zag er wel zo fucking ranzig uit bij haar. Daar hebben ik en enkele andere leden van gameforum (waar het destijds als eerst gepost werd) serieuze traumas aan over gehouden.
En daar heeft Messenga weet ik veel wat mee gedaan
Ouders Messenga vonden het geloof ik ook niet zo tof toen zij ineens aan het ontbijt verscheen.
Dat wil niet zeggen dat ik er echt bij zit, worden wel vaker jeugdspelers opgeroepen voor ajax toch?quote:
Nee, mijn zin in ontbijt zou dan ook vrij snel weg zijn. Ik ken de foto's en het gangbangverhaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ouders Messenga vonden het geloof ik ook niet zo tof toen zij ineens aan het ontbijt verscheen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat ik mijn netvlies niet kan uitprinten, maar daar staan ze nog steeds ingebrand.
Misschien staan ze op rotten.com.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd is
Vraag niet hoe, maar het kwam allemaal op Fok! terecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd is
Nee, je hebt op zich gelijk, maar een leuk verhaal is het welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik er echt bij zit, worden wel vaker jeugdspelers opgeroepen voor ajax toch?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, je hebt op zich gelijk, maar een leuk verhaal is het wel.
Search vind hem iig niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania, kun je het ABS Bathmen topic vinden wat ik heb geopend? Kwam uiteindelijk in ONZ terecht geloof ik.
Doet wel dezelfde studie als jij, als ik haar FoBo mag geloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag niet iemand op zijn uiterlijk beoordelen.
Algemene Bathmense Sportvereniging #1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania, kun je het ABS Bathmen topic vinden wat ik heb geopend? Kwam uiteindelijk in ONZ terecht geloof ik.
Zoiets kan je nooit meer goedmaken, al neuk je 30 Heidi Klums.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig heb ik het wat dat betreft wel met mezelf goedgemaakt de afgelopen jaren
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef HahaNiekTog het volgende:
Tot mijn grote verbazing lees ik in Het grote AFC Ajax-topic #346: Welkom, Henk!?
dat dhr. Messenga een verhaal ophangt dat 'ie waarschijnlijk mag meespelen met
z'n plaatselijke club ABS tegen Ajax. Niek, dat je nou in het Ned. G-elftal speelt, oké!
Maar dat je zegt een paar x in 't 1e van ABS te hebben gespeeld... Erg zielig! Ik weet niet
of dat je anders geen vrienden kunt krijgen? Als ik me niet vergis ben je ooit in een veredeld
elftal als de E5 gestopt met voetballen.. Maar goed, je moet het zelf weten.. Al is de leugen
nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!!
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doet wel dezelfde studie als jij, als ik haar FoBo mag geloven.
HOOLS is echt zo 2008.quote:
Auchquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Maar laten we er nu maar over ophouden, ik vind het persoonlijk wel weer leuk geweest
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Maar laten we er nu maar over ophouden, ik vind het persoonlijk wel weer leuk geweest
Zijn we dat niet allemaal hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.
Slam dunk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
omgquote:
Oh, oh, net mod af en gelijk afzeiken.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het:
[ afbeelding ]
Voor de Batcave linksaf.
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.
Ik heb sjimz gemeet en hij is hartstikke cute.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.
we gaan nog even doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
40 man op een avondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
En er is ook nog een gang bang verhaal van dat wijf?![]()
Welke kandidaatmod zou daar bij geweest zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb m'n zinnen al op KPD gezet, vandaar dat ik even een geslachtsdeel in de TT gezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, oh, net mod af en gelijk afzeiken.
Rij 14 van 428 toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb sjimz gemeet en hij is hartstikke cute.
Dank je wel, Blawh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb m'n zinnen al op KPD gezet, vandaar dat ik even een geslachtsdeel in de TT gezet.
quote:
Ik stond op rij 14 ja, sjimz op rij 18.quote:
Ik dacht dat ik een zwart-wit tagje had bedongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank je wel, Blawh.
Wat denk je ervan, vanavond blauw maken?
stonden topics in SEX ooitquote:
Yep, ze vroeg hier op FOK! naar plekken/parenclubs waar ze zich kon laten gangbangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
Ray wil alleen de witte tags doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een zwart-wit tagje had bedongen.
OMG, dat je het al leuk vindt snap ik niet. Maar dat je dat dan nog op een forum post waar je met foto en al op staat snap ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stonden topics in SEX ooit
hoe ze op een avond volgeblaft werd door 40 man in een gynaecologenstoel
Dat had ik dan weer niet opgepikt..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I know, maar wanneer ik zeg dat het genoeg is mag dat ook wel imoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
sorry mess. Maar je hebt dit echt over jezelf afgeroepen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben blij dat je hem nog hebt man
Zodat er nog meer lullen tegelijk inkonden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze snijdt /sneed ook in zichzelf overigens.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Zodat er nog meer lullen tegelijk inkonden?
Geil, als je op die baarmoeder drukt heb je een zeepdispenser.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gets!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Geil, als je op die baarmoeder drukt heb je een zeepdispenser.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Zodat er nog meer lullen tegelijk inkonden?
Dutch Gangbangquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Teringlijer, ik spuug net serieus m'n koffie over mn toetsenbord uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHA ik ga kapotquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
Nu al quote van het jaar, échtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
idemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zit nog steeds hardop te lachen om die opmerking van BB.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Teringlijer, ik spuug net serieus m'n koffie over mn toetsenbord uit.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar kunnen we nomineren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu al quote van het jaar, écht.
Gelukkig zit ik nog op m'n werk en komt de schoonmaakster zo.quote:
Inmiddels is ie al even weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Suijk het volgende:
Fucking hell, ik ook.BB-boy
Gelukkig is er niemand in de buurt.
Wel respect voor Mess dat 'ie nog gewoon hier post en niet spoorloos is verdwenen.
ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog op m'n werk en komt de schoonmaakster zo.
Maar deze keer was het dus niet "figure of speech" maar echt koffie over m'n TB.
M'n neus doet pijn.
Ik heb m'n "eigen" kantoor gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me.![]()
Al je collega's kijken je aan. Wtf
ophouden hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is per vrouw verschillend, de ene vrouw kan natuurlijk wat meer aan dan de andere vrouw, de ene vrouw blijft langer dan de andere, maar ik heb er meestal tussen de 70 en 90 op een avond schat ik. Maar er zijn dus ook vrouwen die het met een man of 20 doen, of vooral met de vrouwen bezig zijn, dat is dus ook gewoon weer erg verschillend
Hij heeft het ruimschoots goedgemaakt met zichzelf zei hij toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat half internettend danwel gangbangend Nederland Sylvana kende, anders had ie waarschijnlijk beweerd dat ie een lekker wijf had gepaald
tis een godswonder dat Mess niet zomaar in haar verdwenen isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Suijk het volgende:
Fucking hell, ik ook.BB-boy
Gelukkig is er niemand in de buurt.
Wel respect voor Mess dat 'ie nog gewoon hier post en niet spoorloos is verdwenen.
"Meestal"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
even voor de voledigheid, ze deed geen 40 man op een avond maar 70 tot 90
[..]
ophouden hoorje gaat toch anders naar haar fotoboek kijken nu
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, dat maakt het heul andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Groep 8 is toch tot 15.15?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga naar huis, kan het niet meer aan
Meestal!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dude, getekend voor het leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft het ruimschoots goedgemaakt met zichzelf zei hij toch?![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat er fucking 70-90 mannen zijn die hem dáár in willen hangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was na zo'n foutje verhuisd naar een land zonder Internet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis een godswonder dat Mess niet zomaar in haar verdwenen is
Rob, doe nou niet weer alsof je aan het werk ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga naar huis, kan het niet meer aan
Wsl van die vunzige mannatjes achter in de 50.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat er fucking 70-90 mannen zijn die hem dáár in willen hangen.
Ik kom niet verder dan 1..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze werkte waarschijnlijk bij een instelling voor zwakbegaafde. Het was die dag open dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hadden wel zin in een 'lekker jong ding' van 18 jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl van die vunzige mannatjes achter in de 50.
checken of je er zelf in staat ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef Suijk het volgende:
En waarom keek ik naar het fotoboek.
Ik haat visuele gedachten.
nou ik wil wel even de cijfers scherp hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ow, dat maakt het heul anders
Kun je de volgende keer als je je handen gaat wassen aan haar denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef Suijk het volgende:
En waarom keek ik naar het fotoboek.
Ik haat visuele gedachten.
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
het dubbele...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik wil wel even de cijfers scherp hebben
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer als je je handen gaat wassen aan haar denken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het dubbele...
echt, at doe je, naast jezelf, je kut toch niet aan?
ze is nat genoeg dus het gaat er toch wel inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf vies moeten voelen? Ze douchen allemaal regelmatig op de gangbang, het gebeurd allemaal met condoom, ik geniet er van, de mannen genieten er van, ik zou niet weten waarom ik me vies zou moeten voelen
En pijn heb ik ook niet na afloop en glijmiddel heb ik ook niet nodig, ben van mezelf al nat genoeg
Messengaerwelin.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand even opsommen, wie van VBL is over Sylvana heen gegaan?
Sorry, ik ben voor Ajax.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef Adothehague het volgende:
hey suyk jij was hier vroeger toch ook moderator?
Kan jij misschien niet terug komen?
Aldus haar dag, ik denk dus dat Mess aan de telefoon zitquote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
gedouched
gegeten
naar school geweest
met vriend gebeld
boodschappen gedaan
vuilnis buiten gezet
eten gekookt
gegeten
computeren
naar de sportschool
computeren