Dat is al gezegd in #344 en #345, maar goed, ik klapte ook 3x ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
bij Juanfran's afscheid klapte iedereen uit beleefdheid
Of course, maar eerst nog naar FCG-uit doordeweeks. Plaatsing voor voorronde CL vieren!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:35 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dan word het idd lastig!
Iemand nog naar de Kuip volgende week?
hij moet eigenlijk blij zijn dat ie niet uitgefloten isquote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is al gezegd in #344 en #345, maar goed, ik klapte ook 3x ofzoZoveel heeft ie ook niet betekent.
Kerel, jij hebt teveel geluk als dat gaat gebeuren!!! Jaloerssssquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Dat betekent dus dat er een kans in zit dat ik over 3 maand tegen Ajax speel!
Daar zou ik niet op rekenen, het is eigenlijk altijd zo dat het een wedstrijd is voor spelers die het hele seizoen in het 1e hebben gespeelt. Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
11 Juli komt Ajax hier in Bathmen voor de eerste oefenwedstrijd van het seizoen.
Nou zit ik afgelopen jaar vrij dicht tegen het eerste van de plaatselijke club aan, A.B.S. Bathmen.
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen, het is eigenlijk altijd zo dat het een wedstrijd is voor spelers die het hele seizoen in het 1e hebben gespeelt. Ik neem niet aan dat je al in het 1e hebt gespeelt?
Tenminste zo gaat het hier en bij omliggende clubs als ze tegen Vitesse of NEC voetballen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Ik hoop het voor je, maar ik zou nergens op rekenen. Het boeit in zulke wedstrijden echt niet wat het resultaat word. Gewoon een leuke wedstrijd voor spelers van het eerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een paar wedstrijden als invaller, verdienstelijk volgens de hoofdtrainer.
Welke positie speel je?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
Ow ow ow!
Jongens!
Rechtsmidquote:
Mwah, de trainer die wij hebben gooit er vaak een jeugdspeler in.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar ik zou nergens op rekenen. Het boeit in zulke wedstrijden echt niet wat het resultaat word. Gewoon een leuke wedstrijd voor spelers van het eerste.
Uiteraard. Een Feyenoorder zal de laatste zijn die mn vertrouwen omlaag brengtquote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Nega het volgende:
Gewoon vertrouwen hebben Messenga.
Wesley op Links? Eerder zou ik Urby kiezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Mischien kun je dan wel een kopduel winnen van Wesley!
1.91quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Mischien kun je dan wel een kopduel winnen van Wesley!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |