borisz - 2.50quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Blawh het volgende:
Waar zijn de odds? Of is inzetten niet meer mogelijk?
borisz - 2.50quote:
Afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend. Vandaag?
BliksemSchigt, maar dan eigenlijk alleen om het linkjestopic bij te houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
borisz - 2.50
Prosac - 4.00
denthemen - 5.00
Breach - 7.50
TerroRobbie - 7.50
kleinzusje - 9.00
pfaf - 9.00
Adothehague - 11.00
Grulez - 15.00
EnGCatjuh - 15.00
Bansheeboy - 25.00
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand anders - 1.25
borisz - 2.50
Prosac - 4.00
denthemen - 5.00
Breach - 7.50
TerroRobbie - 7.50
kleinzusje - 9.00
pfaf - 9.00
Adothehague - 11.00
Bansheeboy - 25.00
Vergeet ik nog mensen?
Zijn tekeningen zit je ook altijd af te kraken zeikerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
sTomadat zou wel echt een sof zijn. Tenzij die niks zegt en alleen tekeningetjes maakt, dan gaat het nog wel.
Ik snap eerlijk gezegd nooit dat gedoe om die mods. Serieus niet. Ik heb niks tegen ze want volgens mij zijn het op zich allemaal best leuke users, maar hebben we nu zoveel last/profijt van hun? Alsof iemand in [VBL] naar hun luistert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
sTomadat zou wel echt een sof zijn. Tenzij die niks zegt en alleen tekeningetjes maakt, dan gaat het nog wel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze niet gelijken wel ja. Of als Overmars een arm mistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef BB-boy het volgende:
Zijn tekeningen zit je ook altijd af te kraken zeikerd
Dat betekent dat er goede mods zijn. Die behoor je ook niet te merken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd nooit dat gedoe om die mods. Serieus niet. Ik heb niks tegen ze want volgens mij zijn het op zich allemaal best leuke users, maar hebben we nu zoveel last/profijt van hun? Alsof iemand in [VBL] naar hun luistert?
Ik merk er zelf helemaal niets van als BSB en Paultjuh mod zijn of Jorien en Houniet ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De spanning neemt toe...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef koningdavid het volgende:
TerroRobbie
Denthemen
Happel
Prosac
Borisz
Adothehague
BansheeBoy2
Macht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
Waarom wil je mod zijn btw?
Kost toch alleen maar tijd en je krijgt een laag shit over je heen?
Ligt er aan waar je terecht komt, ik heb toendertijd echt een vrije hand gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je terecht komt, ik heb toendertijd echt een vrije hand gehad.
Toen ik ooit eens op UVT begon was het een groot tyfuszooitje, inmiddels is het een goed draaiend forum waar iedereen relaxed is (op de drugshaters na)
En die kwamen in een strak georganiseerd UVT terechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.
En die schaatskliek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.
Ik ben niet voor niets opgestapt. Ik kijk dan ook met gemengde gevoelens terug op m'n ambtstermijn: er wordt nog steeds over schaatsen gepost.quote:
Waarom post je op een forum? Kost toch ook alleen maar tijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
Op welke eis?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef borisz het volgende:
Mijn zaakwaarnemer heeft mij net gebeld. De onderhandelingen zijn vastgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |