borisz - 2.50quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Blawh het volgende:
Waar zijn de odds? Of is inzetten niet meer mogelijk?
borisz - 2.50quote:
Afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:28 schreef Grulez het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend. Vandaag?
BliksemSchigt, maar dan eigenlijk alleen om het linkjestopic bij te houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
borisz - 2.50
Prosac - 4.00
denthemen - 5.00
Breach - 7.50
TerroRobbie - 7.50
kleinzusje - 9.00
pfaf - 9.00
Adothehague - 11.00
Grulez - 15.00
EnGCatjuh - 15.00
Bansheeboy - 25.00
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand anders - 1.25
borisz - 2.50
Prosac - 4.00
denthemen - 5.00
Breach - 7.50
TerroRobbie - 7.50
kleinzusje - 9.00
pfaf - 9.00
Adothehague - 11.00
Bansheeboy - 25.00
Vergeet ik nog mensen?
Zijn tekeningen zit je ook altijd af te kraken zeikerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
sTomadat zou wel echt een sof zijn. Tenzij die niks zegt en alleen tekeningetjes maakt, dan gaat het nog wel.
Ik snap eerlijk gezegd nooit dat gedoe om die mods. Serieus niet. Ik heb niks tegen ze want volgens mij zijn het op zich allemaal best leuke users, maar hebben we nu zoveel last/profijt van hun? Alsof iemand in [VBL] naar hun luistert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
sTomadat zou wel echt een sof zijn. Tenzij die niks zegt en alleen tekeningetjes maakt, dan gaat het nog wel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze niet gelijken wel ja. Of als Overmars een arm mistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef BB-boy het volgende:
Zijn tekeningen zit je ook altijd af te kraken zeikerd
Dat betekent dat er goede mods zijn. Die behoor je ook niet te merken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd nooit dat gedoe om die mods. Serieus niet. Ik heb niks tegen ze want volgens mij zijn het op zich allemaal best leuke users, maar hebben we nu zoveel last/profijt van hun? Alsof iemand in [VBL] naar hun luistert?
Ik merk er zelf helemaal niets van als BSB en Paultjuh mod zijn of Jorien en Houniet ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De spanning neemt toe...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:40 schreef koningdavid het volgende:
TerroRobbie
Denthemen
Happel
Prosac
Borisz
Adothehague
BansheeBoy2
Macht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
Waarom wil je mod zijn btw?
Kost toch alleen maar tijd en je krijgt een laag shit over je heen?
Ligt er aan waar je terecht komt, ik heb toendertijd echt een vrije hand gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je terecht komt, ik heb toendertijd echt een vrije hand gehad.
Toen ik ooit eens op UVT begon was het een groot tyfuszooitje, inmiddels is het een goed draaiend forum waar iedereen relaxed is (op de drugshaters na)
En die kwamen in een strak georganiseerd UVT terechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
In SPT waren het vooral de wedden-op-sport users die opgeruimd moesten worden.
En die schaatskliek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets opgestapt. Ik kijk dan ook met gemengde gevoelens terug op m'n ambtstermijn: er wordt nog steeds over schaatsen gepost.quote:
Waarom post je op een forum? Kost toch ook alleen maar tijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Pritt het volgende:
Op welke eis?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef borisz het volgende:
Mijn zaakwaarnemer heeft mij net gebeld. De onderhandelingen zijn vastgelopen.
Ze hadden geen hangsloten om op topics te zetten. Dan houdt het op.quote:
Hij wilde sex met Yvonne maar Yvonne wilde nietquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
En die kwamen in een strak georganiseerd UVT terecht.
Wat heb je tegen wedden op sport dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij was gestopt met wedden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb je tegen wedden op sport dan?
Wij gedragen ons altijd voorbeeldig, ik snap werkelijk niet wat 1 topic een subforum kan verrpesten.
De WOSSERS bleven allemaal in hun eigen topic, dus wat was het punt nou eigenlijlk?
Ik heb niets tegen wedden op sport. Alleen tegen de topics in SPT. Die moest systematische opgeruimd. Een soort SPT-WOS-genocide. Hoogtepunt uit m'n FOK!-carrière.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat heb je tegen wedden op sport dan?
Wij gedragen ons altijd voorbeeldig, ik snap werkelijk niet wat 1 topic een subforum kan verrpesten.
De WOSSERS bleven allemaal in hun eigen topic, dus wat was het punt nou eigenlijlk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ze niet gelijken wel ja. Of als Overmars een arm mist
Nog altijd de verkeerde he sjimzquote:
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekkenquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog altijd de verkeerde he sjimz
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekken
Het is FC Metz hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor de Mets bent moet je ook wel en zak over je kop trekken
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Metsquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
WAS ja, dat is verleden tijd.
Inmiddels BEN ik weer begonnen
Toen ik in NY was waren de kaarten voor de Wankees al uitverkocht, en Mets was best lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Mets'
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De Mets zijn voor van die mensen die denken 'oh daar zit nog iets van Holland in en ik wil niet meelopen met de rest dus kies ik voor de Mets'
Yankees zit meer van Holland in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die gasten spelen 3 keer in de week of zo. Althans, dat was toen ik er was. Ze verloren trouwens welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toen ik in NY was waren de kaarten voor de Wankees al uitverkocht, en Mets was best lachen
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef denthemen het volgende:
[..]Wat zul jij een moeilijk leven hebben!
Maar ik heb niets aan gewone tribune kaartenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die gasten spelen 3 keer in de week of zo. Althans, dat was toen ik er was. Ze verloren trouwens wel![]()
ik heb het uiteraard over de Yankees
Shea stadium is er alleen niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik er was speelden de Yankees uit. Ook naar de Mets geweest. Shea stadium
Hé? Wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen degene die het veerschil niet weten tussen verleden en toekomstige tgijd hebbe probleem.
Nu weet ik dus waarom ik een slechte mod ben!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef pfaf het volgende:
Yankees is voor mensen uit de Bronx. Als je daarbuiten woont en fan bent van ze, spoor je niet. En zou je dus een uitstekende mod zijn?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Shea stadium is er alleen niet meer.
Ben wel van plan om ooit naar Citi Field te gaan.
Niks mis toch met het stadion? Duurt alleen zo fucking lang voor je er een keer bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen ik er was speelden de Yankees uit. Ook naar de Mets geweest. Shea stadium
Als jij een reactie post he ADO, sla je dan gewoon op je toetstenbord en kijk je wat voor lettercombinaties dit geeft?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen degene die het veerschil niet weten tussen verleden en toekomstige tgijd hebbe probleem.
En in 2008 stond het er ook nog. We kwamen er nog vlak langs omdat onze taxi eerst naar het verkeerde vliegveld reedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Vreemd, ben er in 2006 nog geweest.. Leuk stadion, zeker vanaf de buitenkant.
Is pas sinds een maand of 3 weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En in 2008 stond het er ook nog. We kwamen er nog vlak langs omdat onze taxi eerst naar het verkeerde vliegveld reed![]()
En het ziet er niet uit.
Het nieuwe kostte ook 1,3 miljard dollarquote:
Kaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
Misschien komt er wel iemand terug!
Hoe heet die Feyenoorder ook alweer die 3 dagen mod is geweest?
Waarom ging ie weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
Misschien komt er wel iemand terug!
Hoe heet die Feyenoorder ook alweer die 3 dagen mod is geweest?
Ik ben er in April geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En in 2008 stond het er ook nog. We kwamen er nog vlak langs omdat onze taxi eerst naar het verkeerde vliegveld reed![]()
En het ziet er niet uit.
Mijn hotel was in Queens, dus ik reed er elke dag met de metro langs. Erg tof dat het aan een kant helemaal open was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En het ziet er niet uit.
Dit is een cryptische he, iemand die al mod is ergens anders wordt 't nu ook op VBL?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is eigenlijk niet zo leuk voor de mensen die gemaild hebben dat er geen mod bijkomt.
We gaan nu wel heel erg offtopic, maar het is inderdaad wel een schitterende stad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben er in April geweestWat een stad trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Goeie rolstoelplekken
Zijn we ooit ontopic geweest in dit topic?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
We gaan nu wel heel erg offtopic, maar het is inderdaad wel een schitterende stad.
Jeetje, vandaag of morgen komt er een mod. Dat is nog best snel, vrijdag was de sollironde gestopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is eigenlijk niet zo leuk voor de mensen die gemaild hebben dat er geen mod bijkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |