Gelukkig zit ik nog op m'n werk en komt de schoonmaakster zo.quote:
Inmiddels is ie al even weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Suijk het volgende:
Fucking hell, ik ook.BB-boy
Gelukkig is er niemand in de buurt.
Wel respect voor Mess dat 'ie nog gewoon hier post en niet spoorloos is verdwenen.
ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog op m'n werk en komt de schoonmaakster zo.
Maar deze keer was het dus niet "figure of speech" maar echt koffie over m'n TB.
M'n neus doet pijn.
Ik heb m'n "eigen" kantoor gelukkigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me.![]()
Al je collega's kijken je aan. Wtf
ophouden hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is per vrouw verschillend, de ene vrouw kan natuurlijk wat meer aan dan de andere vrouw, de ene vrouw blijft langer dan de andere, maar ik heb er meestal tussen de 70 en 90 op een avond schat ik. Maar er zijn dus ook vrouwen die het met een man of 20 doen, of vooral met de vrouwen bezig zijn, dat is dus ook gewoon weer erg verschillend
Hij heeft het ruimschoots goedgemaakt met zichzelf zei hij toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat half internettend danwel gangbangend Nederland Sylvana kende, anders had ie waarschijnlijk beweerd dat ie een lekker wijf had gepaald
tis een godswonder dat Mess niet zomaar in haar verdwenen isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Suijk het volgende:
Fucking hell, ik ook.BB-boy
Gelukkig is er niemand in de buurt.
Wel respect voor Mess dat 'ie nog gewoon hier post en niet spoorloos is verdwenen.
"Meestal"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
even voor de voledigheid, ze deed geen 40 man op een avond maar 70 tot 90
[..]
ophouden hoorje gaat toch anders naar haar fotoboek kijken nu
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, dat maakt het heul andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Groep 8 is toch tot 15.15?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga naar huis, kan het niet meer aan
Meestal!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
OMGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dude, getekend voor het leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft het ruimschoots goedgemaakt met zichzelf zei hij toch?![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat er fucking 70-90 mannen zijn die hem dáár in willen hangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was na zo'n foutje verhuisd naar een land zonder Internet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis een godswonder dat Mess niet zomaar in haar verdwenen is
Rob, doe nou niet weer alsof je aan het werk ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga naar huis, kan het niet meer aan
Wsl van die vunzige mannatjes achter in de 50.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat er fucking 70-90 mannen zijn die hem dáár in willen hangen.
Ik kom niet verder dan 1..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze werkte waarschijnlijk bij een instelling voor zwakbegaafde. Het was die dag open dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hadden wel zin in een 'lekker jong ding' van 18 jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl van die vunzige mannatjes achter in de 50.
checken of je er zelf in staat ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef Suijk het volgende:
En waarom keek ik naar het fotoboek.
Ik haat visuele gedachten.
nou ik wil wel even de cijfers scherp hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ow, dat maakt het heul anders
Kun je de volgende keer als je je handen gaat wassen aan haar denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef Suijk het volgende:
En waarom keek ik naar het fotoboek.
Ik haat visuele gedachten.
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
het dubbele...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik wil wel even de cijfers scherp hebben
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer als je je handen gaat wassen aan haar denken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het dubbele...
echt, at doe je, naast jezelf, je kut toch niet aan?
ze is nat genoeg dus het gaat er toch wel inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf vies moeten voelen? Ze douchen allemaal regelmatig op de gangbang, het gebeurd allemaal met condoom, ik geniet er van, de mannen genieten er van, ik zou niet weten waarom ik me vies zou moeten voelen
En pijn heb ik ook niet na afloop en glijmiddel heb ik ook niet nodig, ben van mezelf al nat genoeg
Messengaerwelin.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand even opsommen, wie van VBL is over Sylvana heen gegaan?
Sorry, ik ben voor Ajax.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef Adothehague het volgende:
hey suyk jij was hier vroeger toch ook moderator?
Kan jij misschien niet terug komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |