Vandaag al gedaan: ontbijten, douchen, boodschappen doen, lunchen, afwassen Nog te doen: afwas opruimen, stofzuigen, koken, opruimen en daarna charlie en de chocolate factory kijken vanavond
opgestaan gedouched 3 happen vla gegeten ( kan nog steeds niet goed eten na gisteren) naar school geweest boodschappen gedaan 2 kommen soep gegeten naar de apotheek geweest door het park terug naar huis gelopen en foto's van sneeuw/ijs gemaakt met vriend gebeld krant gelezen pasta met alleen saus gegeten relaxen met vriend bellen slapen
opgestaan aangekleed koffie gezet + eten klaarmaken pap gedag zeggen; vragen waarom sochtends zo weinig gezegd word. koffie gedronken eten gegeten krant gelezen deur geopend fiets gepakt naar station toe fiets op slot trein opgewacht trein genomen. krant gelezen in de bus lijn 15 (spits van groningen) php database leren project met project groep tot 4 uur chocolade melk sprokkelen ( van leraren kamer ^^;;) naar huis toe (rijtje bovenstaande van bus naar huis terug) gecomputerd skypen met vriendin fokken hier mn dag posten nog meer skypen mogelijk php opdracht. slapen, boek wet van de magie uitlezen? ( laatste 10 pagina's van laatste deel )
wakker worden van een sms weer een uur slapen computer aan douchen mail checken aankleden eten naar school 6 uur lang met een project bezig naar huis socializen met huisgenoten bellen met ex-vriendin smsen met potentiele scharrel eten met huisgenoot nu chillen achter de computer straks biertjes drinken stad in in slaap vallen
Opgestaan gedoucht onbeten met de hond gelopen auto gereden geluncht met de hond gelopen met zussen wezen shoppen. huis aan kant gemaakt met de hond gelopen met mn zus en het kindje van mn zus wezen schaatsen gegeten Douchen Tv kijken Slapen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Uitslapen Opstaan Hond uitlaten Stofzuigen en schoonmaken Brunchen Internet tv kijken en beetje fokken Boodschappen Met hond stukje fietsen en opwarmen met thee bij moeders Terug fietsen Eten koken Internetten Eten Tv kijken Hond uitlaten Slapen
opgestaan krant gelezen gedouched opdracht voor school gemaakt computeren tas inpakken naar vriend boodschappen doen relaxen eten koken eten relaxen slapen
keb vanochtend geFOK!t en ontbeten en vooral veel koffie gedronken. Vanaf half 1 ga ik aan de schrijf om een uurtje of 3 pauze en ff FOK!ken uiterlijk 4 uur weer aan de slag rond half zeven eten koken, eten ff FOK!ken uiterlijk half negen weer aan de slag tot een uurtje of twaalf en dan pitten
en misschien tussen door af en toe een kwariertje FOK! checken, jeweets
heerlijk de halve dag met zn 2'en geschaatst, broodje rookworst met warme chocomelk gegeten, langs schoonouders geweest, shoppen, boodschappen doen, heroes gekeken (onderhand al aan seizoen 2 begonnen) en nu zit ik heerlijk op de bank met cola en wat pringels.
Straks als de visite weg is nog ff heroes loeren en dan slapen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gaan zo weer even schaatsen en daarna een nieuwjaarsreceptie van de muziekvereniging... Misschien erna weer even schaatsen, ligt eraan hoe laat het dan is!
Verder met hondje wandelen, ontbijten, avondeten, Friends seizoen 5 kijken, Wie is de mol kijken
opgestaan gegeten was in wasmachine gedaan gedouched krant gelezen gegeten verslag voor school gemaakt was in droger gedaan computeren boodschappen doen tas inpakken was uit droger halen naar vriend toe boodschappen doen relaxen eten koken eten relaxen slapen
opgestaan gedouched gegeten tv gekeken naar Deventer gegaan bij stage langsgeweest om spullen om te halen eten computeren naar school met vriend bellen was opruimen eten koken eten naar de sportschool relaxen met vriend bellen slapen
opgestaan gedouched gegeten stage gehad computeren met vriend bellen schoonmaken met een vriend van me uit eten en filmpje kijken met vriend bellen slapen