Dat wil niet zeggen dat ik er echt bij zit, worden wel vaker jeugdspelers opgeroepen voor ajax toch?quote:
Nee, mijn zin in ontbijt zou dan ook vrij snel weg zijn. Ik ken de foto's en het gangbangverhaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ouders Messenga vonden het geloof ik ook niet zo tof toen zij ineens aan het ontbijt verscheen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat ik mijn netvlies niet kan uitprinten, maar daar staan ze nog steeds ingebrand.
Misschien staan ze op rotten.com.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd is
Vraag niet hoe, maar het kwam allemaal op Fok! terecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd is
Nee, je hebt op zich gelijk, maar een leuk verhaal is het welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik er echt bij zit, worden wel vaker jeugdspelers opgeroepen voor ajax toch?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, je hebt op zich gelijk, maar een leuk verhaal is het wel.
Search vind hem iig niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania, kun je het ABS Bathmen topic vinden wat ik heb geopend? Kwam uiteindelijk in ONZ terecht geloof ik.
Doet wel dezelfde studie als jij, als ik haar FoBo mag geloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag niet iemand op zijn uiterlijk beoordelen.
Algemene Bathmense Sportvereniging #1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania, kun je het ABS Bathmen topic vinden wat ik heb geopend? Kwam uiteindelijk in ONZ terecht geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |