Ongetwijfeld met minder spelfouten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef neilyoung het volgende:
Zal ik 17 mensen in jou wijk out moorden, kijken hoe je reageerd
Vast niet, de meeste mensen in Nederland komen alleen in het buitenland om op vakantie te gaan en kunnen zich de onzekerheden totaal niet indenken.quote:
Ooit gedacht dat de getallen bij Israel eigenlijk hoger zijn, maar Isral wil machtige over komen dus verzwijgen ze het. Palestijnse doden zijn overdreven in huil verhalen aan de pers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk is dat beangstigend, kijk hoe iedereen hier loopt te flippen bij een terreurdode, maar de reactie is weer volkomen scheef. 17 Doden in 7 jaar is best een aardige moyenne als je praktisch in oorlog bent. Nu jaagt Israel er weer zeshonderd in een week over de kling, en de aanvallen intensiviseren alleen maar. En de machtsbasis van Hamas ook, kijk maar hoe het bij Hezbollah heeft uitgepakt, terwijl dat nog een minderheidsgroepering in een ander land was.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met minder spelfouten.
Een spellingscontrole op je browser is vaak handig. Doe ik zelf ook zeker als je snel door typ zie je typ/spel fouten vaak over het hoofd.quote:
Nee dat lijkt me nou niet echt slim.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef neilyoung het volgende:
Ooit gedacht dat de getallen bij Israel eigenlijk hoger zijn, maar Isral wil machtige over komen dus verzwijgen ze het.
natuurlijk wel nu lijk je untouchable en zakt de moet bij de Terroristen Hamas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me nou niet echt slim.
Ja of je lijkt een overdrijvende huilie en wordt het geroep over 'niet in verhouding staande acties' alleen maar groter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef neilyoung het volgende:
[..]
natuurlijk wel nu lijk je untouchable en zakt de moet bij de Terroristen Hamas.
Klopt dit is witte fofsoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:38 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Was het nou wel of niet witte fosfoor?
O gut, nu is alles wat uit Gaza komt linkse media?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef neilyoung het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)powned_nodig_is.html
Wat is de linkse media weer objectief.
Zowel Isral als Hamas hebben genoeg dingen die ze liever niet laten zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
O gut, nu is alles wat uit Gaza komt linkse media?![]()
Dan moet Israel maar journalisten toelaten in Gaza, of heeft men soms wat te verbergen?
Heb link in de op gezetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Mylene het volgende:
Voor doden en gewonden is er een apart topic aangemaakt: Statistieken : Oorlog Hamas - Isral !
Och gut, 1 vandaag heeft toevallig een niet-objectieve slechte verslaggever kunnen bemachtigen die wl in de Gazastrook zit i.t.t. al die andere ploegen, en ze zijn meteen berslecht-links?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef neilyoung het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)powned_nodig_is.html
Wat is de linkse media weer objectief.
Volgens mij is dit het enige station dat vanuit de Palestijnse gebieden naar buiten kan uitzenden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:10 schreef Verluste het volgende:
[..]
Och gut, 1 vandaag heeft toevallig een niet-objectieve slechte verslaggever kunnen bemachtigen die wl in de Gazastrook zit i.t.t. al die andere ploegen, en ze zijn meteen berslecht-links?
Ja,. maar het zint me niet dat hij meteen moet gaan stigmatiseren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het enige station dat vanuit de Palestijnse gebieden naar buiten kan uitzenden.
Je moet alle bronnen die je ziet gewoon kritisch bekijken, het is heel makkelijk om bronnen van een kant af te schilderen als absoluut onbetrouwbaar. Als je tussen de regels doorleest zie je in elke bron wel vanuit welk oogpunt ze zijn geschreven en vaak ook wel wat de boodschap van een bepaalde schrijver is.
Ik kom met tegenargumenten tegen je voorbeelden en laat zien dat er 'waar 2 ruzie hebben, er 2 schuld hebben.'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sorry maar zeuren over het verleden?
Jij stelt dat ondanks dat Israel de nederzettingen in Gaza ontruimt heeft de Palestijnen "doorgaan met terrorizeren".
Ik reageer daarop met voorbeelden hoe Israel de afgelopen jaren de bevolking van Gaza heeft behandeld. Iets wat imo niks anders dan staatsterreur is geweest. Maar hoewel jij zelf teruggaat tot de tijd van de ontruiming is het "zeuren over het verleden" als anderen het doen? Wow!
Als ik het een ander hierover lees dan zie ik dat er voor Israel enkele haken en ogen aan dit peace initiative zit.quote:Kijk wat je hier zegt:
..ligt al dichter bij de realiteit.
Het Arab Peace Initiative ligt er al sinds 2002. Alles wat Israel zegt te willen, plus erkenning door de Arabische wereld, normale betrekkingen en vrede.
Ik hoor graag van je wat Israel nog kan doen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Beste post tot nu toe komt uit het vorige topic. De positie van de Palestijnen in de conflict is gewoon bij voorbaat kansloos. Men weet dat ze militair zwaar de underdog zijn en dat ze ook politiek nauwelijks gesteund zullen worden door het buitenland aangezien Hamas als vertegenwoordiger van alle inwoners van Gaza wordt gezien en dit nou eenmaal een organisatie is met terroristische gedachtes.
Daarom herhaal ik mijn standpunt, de oplossing ligt hoe dan ook bij Isral. Zij hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt in dit conflict en zij bepalen dus ook hoe het afloopt. Deze actie doorzetten is nutteloos, Hamas verdrijven is nagenoeg onmogelijk, mocht dit wel gebeuren, wat blijft er dan achter onder de Palestijnen... een hoop haat, agressie, verdriet. Dit zal zich hoe dan ook op termijn weer manifesteren in een nieuwe anti-Isral beweging.
In ieder geval krijgen ze op deze manier op lange termijn het Palestijnse verzet niet echt op de knien. Hamas kan wellicht in de toekomst min of meer dusdanig verzwakt zijn dat ze geen kwaad meer kunnen doen en ze dus stoppen met bombardementen op Isral, maar zoals ik al zei blijft de haat en het verzet onder de Palestijnen immer bestaan en zal zich een nieuwe groep ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef Yogibearrr het volgende:
[..]
Ik hoor graag van je wat Israel nog kan doen...
Zolang er getorriseerd wordt door Hamas is het voor beide partijen zeer moeilijk.
Zie mijn vorige posts:
Israel - Hamas. De oorlog. Deel 22: Dood en verderf
Israel - Hamas. De oorlog. Deel 22: Dood en verderf
Israel heeft alle redelijke opties naar mijn mening bewandeld. De leiders van de palestijnen blijven weigeren...
Iran moet haar broeders helpen met geweld, altijd die grote stinkbek van dat land maar nooit iets echt doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Meki het volgende:
Iran doet 'Isralische' bedrijven in de ban
Mail naar:
Naam afzender
Email afzender
Opmerkingen
Annuleren Verstuur
--------------------------------------------------------------------------------
(Novum/AP) - Iran doet internationale bedrijven waarin Isralirs aandelen hebben in de ban. Dat heeft de Iraanse regering dinsdag bekendgemaakt.
De ban is een steunbetuiging aan de Palestijnse beweging Hamas die momenteel in de Gazastrook door Isral onder vuur wordt genomen. Hoe lang de ban gaat duren en hoe die wordt uitgevoerd is niet bekend. Ook is niet duidelijk om welke bedrijven het gaat.
In het verleden zijn bedrijven als Nestl er door Iranirs van beschuldigd gedeeltelijk in handen te zijn van Isral. Daarom zou het bedrijf verbannen moeten worden uit Iran. Producten van Nestl zijn nochtans in het hele land te verkrijgen.
http://buitenland.nieuws.(...)_bedrijven_in_de_ban
Hoe kan dat? In eerdere topics heb ik je toch zien verklaren dat Hamas geen wapens heeft. Alleen klapperpistolen en stenen, die Isralirs niet kunnen doden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:
Een video waar een Israelische soldaat omkomt
de strijders moeten zich kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoe kan dat? In eerdere topics heb ik je toch zien verklaren dat Hamas geen wapens heeft. Alleen klapperpistolen en stenen, die Isralirs niet kunnen doden?
Juist, oog om oog niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
de strijders moeten zich kunnen verdedigen.
Verwijderd.. Censuurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:
Een video waar een Israelische soldaat omkomt
Zeg dat maar tegen alle westerse leiders die niks doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Juist, oog om oog niet?
Daar kom je er wel mee!
Ik zeg dat tegen iedereen die vind dat een of beide partijen 'het recht' hebben om geweld te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen alle westerse leiders die niks doen.
Nog maar een keer dan:quote:
En Arafat dan? Die had in camp David de mogelijkheid om een akkoord te sluiten, maar torpedeerde de boel.. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen alle westerse leiders die niks doen.
Arafat was een zeer rechtvaardige leiderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En Arafat dan? Die had in camp David de mogelijkheid om een akkoord te sluiten, maar torpedeerde de boel.. Telt dat ook?
Waar er twee vechten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En Arafat dan? Die had in camp David de mogelijkheid om een akkoord te sluiten, maar torpedeerde de boel.. Telt dat ook?
Eigen vuur was dat.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Arafat was een zeer rechtvaardige leider
hij was altijd iemand voor vrede, diegene die vrede weigerde was Israel
Je hebt een oor voor Israelische propoganda maar niet voor vredequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef Klummie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja die gaf echt enorm om zijn volkVond zijn bankrekening ook
quote:Caritas: 2053 ziekenhuisbedden voor 2500 gewonden in Gazastrook
Geplaatst door Theo Borgermans op dinsdag 6 januari 2009 om 14:30u (Bron: Caritas)
BRUSSEL (RKnieuws.net) - Het Caritasnetwerk stelt dat de burgers in de Gazastrook een humanitaire crisis doorstaan indien de Isralische militaire acties niet onmiddellijk worden stopgezet. Hulporganisaties moeten zo snel mogelijk toegelaten worden om zieken en gewonden te verzorgen, aldus Caritas.
Caritas Jeruzalem en de lokale parochies verlenen eerste medische hulp in Gaza. Een reeks medische centra van Caritas blijven operationeel, terwijl de mobiele kliniek niet meer in werking is.
Caritas vraagt een onmiddellijk staakt-het-vuren opdat de zieken en gewonden verzorgd kunnen worden. Door de onveilige situatie kunnen artsen onmogelijk de ziekenhuizen of de gewonden in hun huizen bereiken.
Caritas vraagt dat de VS, de EU en de internationale gemeenschap druk uitoefenen voor een onmiddellijk staakt-het-vuren zodat de hulporganisaties de gewonden kunnen verzorgen. Oorlog kan noch door Hamas, noch door Isral gerechtvaardigd worden. Caritas vraagt een onmiddellijke stopzetting van zowel de raketaanvallen op Zuid-Israel door Hamas als van de Isralische bombardementen op Gaza om humanitaire hulp toe te laten.
De laatste cijfers tonen aan dat 87 Palestijnse kinderen door de Isralische aanvallen gedood werden.
Claudette Habesch, directrice van Caritas Jeruzalem, vertelt: “Onze medewerkers in Gaza zijn getuige van een instorting van de medische diensten. Mensen sterven in hun huizen omdat ze geen behandeling krijgen. Er zijn 2053 ziekenhuisbedden voorhanden in Gaza terwijl tot op heden al 2500 mensen verwond werden door de Isralische bombardementen. Artsen melden een tekort aan verbanden en ontsmettingsmiddelen. “
Deze crisis volgt op een 18 maand lange Isralische blokkade van de Gazastrook. Er is een tekort aan voedsel, medicijnen en andere hulpmiddelen.
Kerem Shalom is de enige open grensovergang, maar deze beschikt over onvoldoende capaciteit om de nodige humanitaire hulp voor de mensen in Gaza door te laten: De overgang kan 100 150 vrachtwagens doorlaten, terwijl 400 vrachtwagens zouden moeten doorrijden om de Gazastrook te bevoorraden. Caritas vraagt de opening van grensovergangen van Karni en Nahal Oz. (tb)
Pot *kuch* Ketel *kuch* Zwart *kuch*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt een oor voor Israelische/ Palestijnse propoganda maar niet voor vrede
Er is altijd een oplossing, het is alleen moeilijk die te vinden...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
In ieder geval krijgen ze op deze manier op lange termijn het Palestijnse verzet niet echt op de knien. Hamas kan wellicht in de toekomst min of meer dusdanig verzwakt zijn dat ze geen kwaad meer kunnen doen en ze dus stoppen met bombardementen op Isral, maar zoals ik al zei blijft de haat en het verzet onder de Palestijnen immer bestaan en zal zich een nieuwe groep ontwikkelen.
Oftewel, op korte termijn heeft deze actie van Isral wellicht effect, maar op lange termijn zal de vijandigheid onder de Palestijnen blijven bestaan en weer aanwakkeren in andere vormen.
Om eerlijk te zijn lijkt mij een oplossing op lange termijn onmogelijk. Het is alleen lastig dit te erkennen.
Topdropje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pot *kuch* Ketel *kuch* Zwart *kuch*
Men, ik heb echt een naar hoestje!
Alles wat ik hier zie is domme, zinloze halsstarrigheid...quote:
In principe geef ik je gelijk, alleen het nadeel is dat deze operatie op lange termijn niet helpt omdat zich zeker weer een nieuwe anti-Israel beweging zal vormen. De diepgewortelde haat, die nu alleen maar weer versterkt wordt, krijg je er echt niet uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Yogibearrr het volgende:
[..]
Er is altijd een oplossing, het is alleen moeilijk die te vinden...
In feite geef je mij dus gelijk, Israel kan niet veel anders doen?
Ik zie wel een optie voor de Palestijnen, als Hamas NU compleet stopt met schieten van raketten en alle illegale wapens inlevert dan komt de vrede vanzelf.
ochoch. Een leuke serie van wat foto's met het immer imponerende Lux Aeterna eronder.quote:
Kun je aub wat voorbeelden geven van rechtvaardig leiderschap?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Arafat was een zeer rechtvaardige leider
hij was altijd iemand voor vrede, diegene die vrede weigerde was Israel
Dit zijn volgens jou complete leugens?quote:Lees http://www.likud.nl/press40.html "Arafat's corruption: the source of Palestinian suffering?"
en http://www.meforum.org/article/645 is ook heel interessant.
In plaats van afschuw uit te spreken, spreek je ontkenningsfase uit !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ochoch. Een leuke serie van wat foto's met het immer imponerende Lux Aeterna eronder.
Zelfs een aflevering van De Smurfen kun je nog indrukwekkend laten lijken met die muziek erbij.
Ik zie de propaganda die achter dergelijke filmpjes zit. Luister die muziek nou toch zeg, dat moet het 10x erger doen lijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van afschuw uit te spreken, spreek je ontkenningsfase uit !
Die columnist Nachoem Barnea heeft wel 4 Gogole hits ene echte opinie maker.quote:
Het is ook zo'n lekker objectief filmpje, lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Meki het volgende:
In plaats van afschuw uit te spreken, spreek je ontkenningsfase uit je het!
Zeg, laat mensen zelf even beslissen wat ze denken en ga jij niet voor ze bepalen wat ze moeten uitspreken en doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Meki het volgende:
[..]
In plaats van afschuw uit te spreken, spreek je ontkenningsfase uit !
Ik ben hier voor vrede en rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Zeg, laat mensen zelf even beslissen wat ze denken en ga jij niet voor ze bepalen wat ze moeten uitspreken en doen..
Je zit de hele tijd mensen te beinvloeden en te zeiken hoe men zou moeten denken volgens jou.
Word es wakker, je zit hier echt alleen tegen jezelf te zijn.
Ik versta d'r geen kut van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Meki het volgende:
Aljazeera item van vandaag.
Aljazeera met een legerwoorvoerder die de schuld geeft aan Hamas
Nee, je zit hier om je mening op te dringen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier voor vrede en rechtvaardigheid.
het is allemaal in het Arabisch,.quote:
T is ook de schuld van de Hamas.. zeg ik als Pro-Israelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Meki het volgende:
Aljazeera item van vandaag.
Aljazeera met een legerwoorvoerder die de schuld geeft aan Hamas
Aljazeera item. vanuit Rafah
Het zijn nieuwsitems van vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Sargon het volgende:
Laat meki stoppen met het posten van troep
Er is meer nieuws Meki.. kom opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Het zijn nieuwsitems van vandaag.
daar hoort hier ook thuis
Ik snap dat jij dat niet wilt inzien maar dan kan je die niet zien.
Lijkt me ook kut als mijn kinderen naar school zouden gaan op een plek waar elk moment een raket kon inslaan.quote:
Ik zit hier enkel voor de burgersbevolking, niet voor Hamas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef B4CO het volgende:
[..]
T is ook de schuld van de Hamas.. zeg ik als Pro-Israel
Jij als Pro Hamas zegt anders
net zoals iedereen.
het is niet simpel om te zeggen wie fout is en niet..
Wij waren er niet bij, wij horen alleen wat de media ons doen geloven.
Je hoort nooit de waarheid...
Je hersenen nemen alleen de waarheid aan van de kant waar jij voor staat..
Je zal nooit zeggen, Hamas is fout, jij doet alles om ons te laten denken dat jij gelijk hebt..
Nee Meki.. soms heb je dat niet.
Jij bent hier om te rellen, manipuleren en haat zaaien.
Anders had je ook echt de verhalen van beide kanten laten blijken..
Dan zou ik ze niet in Isral of Gaza op school doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me ook kut als mijn kinderen naar school zouden gaan op een plek waar elk moment een raket kon inslaan.
Ai, maak je daar even een keiharde blunder.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zit hier enkel voor de burgersbevolking, niet voor Hamas.
Ik ben geen pro Hamas maar pro Palestina. probeer maar dat eerst maar in te zien en dan is een verdere discussie mogelijk.
Ik zit hier voor de Palestijnen, niet voor Hamas. als ik hier voor Hamas was post ik alleen hamas-video's maar dat doe ik niet, enkel de Palestijnse realiteit die je krijgt te zien in de media
Straten van Gaza zijn uitgestorven. Ze komen alleen naar buiten als de wijk om hen heen platgebombardeerd wordt; nogal moeilijk om binnen te blijven als je huis eraan gaat, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef B4CO het volgende:
ik heb 2 vragen:
Waarom heeft Hamas van het geld wat ze van Europa hebben gehad geen schuilkelders gebouwd?
Waarom zie je altijd kinderen en gewonde vrouwen op straat tijdens oorlog en niet thuis, binnen veilig?
Aantal gewonden/doden aan Israelische kant is klein omdat je geen kip buiten ziet tijdens de oorlog.. die weten beter !
Hamas heeft de bevolking in deze inferno gesleept.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zit hier enkel voor de burgersbevolking, niet voor Hamas.
Ik ben geen pro Hamas maar pro Palestina. probeer maar dat eerst maar in te zien en dan is een verdere discussie mogelijk.
Ik zit hier voor de Palestijnen, niet voor Hamas. als ik hier voor Hamas was post ik alleen hamas-video's maar dat doe ik niet, enkel de Palestijnse realiteit die je krijgt te zien in de media
Zie vraag 1 danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Straten van Gaza zijn uitgestorven. Ze komen alleen naar buiten als de wijk om hen heen platgebombardeerd wordt; nogal moeilijk om binnen te blijven als je huis eraan gaat, lijkt me.
Israel kan gewoon de grenzen van Gaza weer openen. Hamas is zo bereid dan te stoppen met raketaanvallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Yogibearrr het volgende:
[..]
Er is altijd een oplossing, het is alleen moeilijk die te vinden...
In feite geef je mij dus gelijk, Israel kan niet veel anders doen?
Ik zie wel een optie voor de Palestijnen, als Hamas NU compleet stopt met schieten van raketten en alle illegale wapens inlevert dan komt de vrede vanzelf.
Hamas bouwt veel maar wordt altijd verwoest door de Israeliersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef B4CO het volgende:
ik heb 2 vragen:
Waarom heeft Hamas van het geld wat ze van Europa hebben gehad geen schuilkelders gebouwd?
Waarom zie je altijd kinderen en gewonde vrouwen op straat tijdens oorlog en niet thuis, binnen veilig?
Aantal gewonden/doden aan Israelische kant is klein omdat je geen kip buiten ziet tijdens de oorlog.. die weten beter !
Israel heeft Gaza maandelang geisoleerd van de hele buitenwereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef B4CO het volgende:
[..]
Hamas heeft de bevolking in deze inferno gesleept.
Hebben ze geen raketten naar Israel afgevuurd dan had Israel geen (goede/slechte) reden om Gaza aan te vallen
Ik denk dat Meki de beelden voor zich laat spreken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef superworm het volgende:
E Meki, 1 tip: post alleen filmpjes met verstaanbaar commentaar. De rest wordt toch weggeklikt, en ergert vele mede-FOK!'ers, die het Arabisch niet machtig zijn.
Zo eenvoudig is dat helaas niet. Hamas is dan niet bereid om te stoppen met raketaanvallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Israel kan gewoon de grenzen van Gaza weer openen. Hamas is zo bereid dan te stoppen met raketaanvallen.
Welke illegale wapens heeft Hamas trouwens?
Als de Palestijnen vrij zijn dan is er pas vredequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef B4CO het volgende:
Zolang Hamas raketten afstuurt naar Israel Is het openen van de grenzen gevaarlijk..
Toen de grenzen open waren, waren er veel aanslagen.
Als Hamas het zo goed met zn bevolking voor heeft, stoppen ze met afvuren van raketten, geven ze Israel geen reden om te vechten, geven ze geld aan goed doel en heffen ze zichzelf op.
IPV kinderen pistooltjes geven en in de klassen vanaf de peuterschool inpeperen hoe slecht Israel en de joden wel niet zijn..
En dat Mickey Mouse ook leuk is ipv dat propaganda op tv
Sinds Israel en Palestijnen ruzieen hebben de Palestijnen het veel slechterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Hamas bouwt veel maar wordt altijd verwoest door de Israeliers
Net heeft Nederland een complete haven voor Gaza gebouwd, rarara wie heeft het verwoest ?.
Waar moeten die kinderen naar toe ? hun huizen zijn allemaal verwoest door de Israel. de ziekenhuizen zitten propvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |