abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64722312
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef speknek het volgende:

[..]

17 doden in 7 jaar, en hij belt elke ochtend met z'n dochter om te kijken of ze nog leeft? Wat een dramaqueen.
En jij weet hoe dat voelt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:31:09 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_64722318
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef neilyoung het volgende:
Zal ik 17 mensen in jou wijk out moorden, kijken hoe je reageerd
Ongetwijfeld met minder spelfouten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:32:17 #103
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64722355
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Vast niet, de meeste mensen in Nederland komen alleen in het buitenland om op vakantie te gaan en kunnen zich de onzekerheden totaal niet indenken.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:37:39 #104
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_64722552
Neilyoung is onze pro-Israël extremist.

Dit om de balans met Meki te bewaren
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:38:57 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_64722598
Natuurlijk is dat beangstigend, kijk hoe iedereen hier loopt te flippen bij een terreurdode, maar de reactie is weer volkomen scheef. 17 Doden in 7 jaar is best een aardige moyenne als je praktisch in oorlog bent. Nu jaagt Israel er weer zeshonderd in een week over de kling, en de aanvallen intensiviseren alleen maar. En de machtsbasis van Hamas ook, kijk maar hoe het bij Hezbollah heeft uitgepakt, terwijl dat nog een minderheidsgroepering in een ander land was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:41:35 #106
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64722705
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk is dat beangstigend, kijk hoe iedereen hier loopt te flippen bij een terreurdode, maar de reactie is weer volkomen scheef. 17 Doden in 7 jaar is best een aardige moyenne als je praktisch in oorlog bent. Nu jaagt Israel er weer zeshonderd in een week over de kling, en de aanvallen intensiviseren alleen maar. En de machtsbasis van Hamas ook, kijk maar hoe het bij Hezbollah heeft uitgepakt, terwijl dat nog een minderheidsgroepering in een ander land was.
Ooit gedacht dat de getallen bij Israel eigenlijk hoger zijn, maar Israël wil machtige over komen dus verzwijgen ze het. Palestijnse doden zijn overdreven in huil verhalen aan de pers.
Nowadays Clancy can't even sing.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:47:48 #107
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64722948
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Ongetwijfeld met minder spelfouten.
pi_64722989
Weet niet of het al gezegd is maar ik zat vorige week effe CNN ofzo te kijken. Waren ze een Palestijn aan het interviewen en opeens slaan er bommen in bij hem tijdens het interview.

En gister zo'n Israelier aan het woord op tv. Die zei dat het hem niks kon schelen als er zoveel doden aan Palestijnse kant vallen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2009 11:49:29 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:49:19 #109
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64722999
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Een spellingscontrole op je browser is vaak handig. Doe ik zelf ook zeker als je snel door typ zie je typ/spel fouten vaak over het hoofd.
pi_64723027
Nog even twee dingen in herinnering brengen:
- Geen expliciete foto's direct plaatsen, maar door middel van een link naar de foto verwijzen (liefst met waarschuwing).
- Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:01:02 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_64723456
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef neilyoung het volgende:
Ooit gedacht dat de getallen bij Israel eigenlijk hoger zijn, maar Israël wil machtige over komen dus verzwijgen ze het.
Nee dat lijkt me nou niet echt slim.
pi_64723500
Heb ik het of is het nu behoorlijk rustig in Gaza?
The war is going on.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:03:18 #113
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64723533
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me nou niet echt slim.
natuurlijk wel nu lijk je untouchable en zakt de moet bij de Terroristen Hamas.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:06:44 #114
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_64723652
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef neilyoung het volgende:

[..]

natuurlijk wel nu lijk je untouchable en zakt de moet bij de Terroristen Hamas.
Ja of je lijkt een overdrijvende huilie en wordt het geroep over 'niet in verhouding staande acties' alleen maar groter.

Mes - Twee kanten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:07:03 #115
16715 Mylene
*schatje*
pi_64723664
Voor doden en gewonden is er een apart topic aangemaakt: Statistieken : Oorlog Hamas - Israël !
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:08:39 #116
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64723716
http://www.geenstijl.nl/m(...)powned_nodig_is.html

Wat is de linkse media weer objectief.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:38:41 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_64724705

Was het nou wel of niet witte fosfoor?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:40:03 #118
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64724742
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:38 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

Was het nou wel of niet witte fosfoor?
Klopt dit is witte fofsoor.
pi_64725175
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef neilyoung het volgende:

O gut, nu is alles wat uit Gaza komt linkse media?
Dan moet Israel maar journalisten toelaten in Gaza, of heeft men soms wat te verbergen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:55:54 #120
232678 John.Milton
pi_64725220
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

O gut, nu is alles wat uit Gaza komt linkse media?
Dan moet Israel maar journalisten toelaten in Gaza, of heeft men soms wat te verbergen?
Zowel Israël als Hamas hebben genoeg dingen die ze liever niet laten zien.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:03:41 #121
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64725460
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Mylene het volgende:
Voor doden en gewonden is er een apart topic aangemaakt: Statistieken : Oorlog Hamas - Israël !
Heb link in de op gezet
Trotse papa van Eden
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:10:04 #122
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64725664
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:08 schreef neilyoung het volgende:

Och gut, 1 vandaag heeft toevallig een niet-objectieve slechte verslaggever kunnen bemachtigen die wél in de Gazastrook zit i.t.t. al die andere ploegen, en ze zijn meteen überslecht-links?
Dasvidanja
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:13:36 #123
232678 John.Milton
pi_64725796
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:10 schreef Verluste het volgende:

[..]

Och gut, 1 vandaag heeft toevallig een niet-objectieve slechte verslaggever kunnen bemachtigen die wél in de Gazastrook zit i.t.t. al die andere ploegen, en ze zijn meteen überslecht-links?
Volgens mij is dit het enige station dat vanuit de Palestijnse gebieden naar buiten kan uitzenden.
Je moet alle bronnen die je ziet gewoon kritisch bekijken, het is heel makkelijk om bronnen van een kant af te schilderen als absoluut onbetrouwbaar. Als je tussen de regels doorleest zie je in elke bron wel vanuit welk oogpunt ze zijn geschreven en vaak ook wel wat de boodschap van een bepaalde schrijver is.
pi_64725987
Als iedereen zich nou net zo druk maakte om Zimbabwe.. blijkbaar zijn de kijkcijfers belangrijker
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:26:53 #126
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64726216
Ik vind het mooi hoe mensen zeggen dat Israel op alles schiet wat beweegt, want dan zou het dodental wel al in de tienduizenden liggen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:28:32 #127
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64726261
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Volgens mij is dit het enige station dat vanuit de Palestijnse gebieden naar buiten kan uitzenden.
Je moet alle bronnen die je ziet gewoon kritisch bekijken, het is heel makkelijk om bronnen van een kant af te schilderen als absoluut onbetrouwbaar. Als je tussen de regels doorleest zie je in elke bron wel vanuit welk oogpunt ze zijn geschreven en vaak ook wel wat de boodschap van een bepaalde schrijver is.
Ja,. maar het zint me niet dat hij meteen moet gaan stigmatiseren.
Dasvidanja
pi_64726675
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 07:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Sorry maar zeuren over het verleden?

Jij stelt dat ondanks dat Israel de nederzettingen in Gaza ontruimt heeft de Palestijnen "doorgaan met terrorizeren".
Ik reageer daarop met voorbeelden hoe Israel de afgelopen jaren de bevolking van Gaza heeft behandeld. Iets wat imo niks anders dan staatsterreur is geweest. Maar hoewel jij zelf teruggaat tot de tijd van de ontruiming is het "zeuren over het verleden" als anderen het doen? Wow!
Ik kom met tegenargumenten tegen je voorbeelden en laat zien dat er 'waar 2 ruzie hebben, er 2 schuld hebben.'
Hierbij haal ik voor beide kanten het argument onderuit, helemaal niet alleen van anderen...
Wat ik bedoel is een streep zetten en die punten die onwijzigbaar zijn accepteren.
quote:
Kijk wat je hier zegt:
..ligt al dichter bij de realiteit.
Het Arab Peace Initiative ligt er al sinds 2002. Alles wat Israel zegt te willen, plus erkenning door de Arabische wereld, normale betrekkingen en vrede.
Als ik het een ander hierover lees dan zie ik dat er voor Israel enkele haken en ogen aan dit peace initiative zit.
2 punten die ik zo vlug even zie is:
  • teruggave aan de grenzen van '67 betekent het opgeven van een x aantal zeer belangrijke strategische gebieden die Israel met veel bloed, zweet en tranen heeft bemachtigd (bijv. Syrische Golan hoogte). Mocht er dan toch weer oorlog komen zal de verdediging van Israel een stuk moeilijker zijn.
  • Right of return van refugees. Er zijn nu 4 miljoen palestijnen. Als die allemaal nu in plaatsen in Israel gaan wonen, dan loop je tegen een muur, dat is onmogelijk om daar iets mee te doen...
    Hoe zie je dit in de praktijk?
    Een palestijn woonde in een huisje met wat land aan zee. Intussen is de boel daar veranderd, heet het in tussen Tel-Aviv en staat er inmiddels een groot luxe strand villa. Die palestijn leeft in meeste gevallen niet meer. De huidige bewoner woont er al zijn hele leven... Omdat de opa van een palestijn daar toen gewoond heeft moet ie de sleutel maar krijgen?
    Ik maak hier een idioot extreem voorbeeld, probeer alleen maar aan te geven dat de situatie zeer complex is.
    Als ze wel allemaal terugkomen en je maakt 1 staat, dan zal er gebeuren wat Wilders vreest wat er gaat gebeuren met Nederland over 50-100 jaar. De moslims fokken als konijnen, komen in de meerderheid en democratisch kunnen ze dan hun 'middeleeuwse' islamitische opvattingen op de rest van de bevolking zetten (bijv. verplichten van hoofddoekjes voor vrouwen). Dan kun je argumenteren dat is dan pech, zo werkt democratie, maar ik voorzie dat dat in de toekomst van Europa wel een grote dobber zal worden.

Belangrijk punt is dat uit veel bronnen blijkt dat Israel zeer bereid is om hiermee rond de tafel te gaan zitten en dit ook gedaan heeft!
    Een mooi voorbeeld is Camp David - http://en.wikipedia.org/wiki/2000_Camp_David_Summit
    Dit komt zeer dichtbij de Arab Peace Initiative!
    Werd geweigerd...
    Wie heeft er baat bij geen vrede? Arafat en zijn cornuiten (waarvan er nu nog veel de leiding hebben) hebben hun corrupte zakken gevuld. Zie mijn vorige post: Israel - Hamas. De oorlog. Deel 22: Dood en verderf
    Als je vraagt waar ligt de oorzaak van de huidige ellende, dan ligt bij Arafat een heel groot stuk.
  • pi_64726785
  • 14:41 Sarkozy to Assad: Press Hamas to agree to Gaza cease-fire (AP)
  • 14:15 Blair: Halting smuggling is key to Gaza cease-fire (AP)
  • 14:14 IDF to probe friendly fire incidents that led to soldiers` deaths in Gaza (Haaretz)
  • 14:13 Lebanon lawmaker: Iran promised that Hezbollah won`t respond to Gaza op (Haaretz)
  • 13:37 Arab-Israeli orchestra stops shows in Qatar, Egypt due to security concerns (AP)
  • 13:35 Palestinian militants on Tues. fire at least 20 rockets into Israel (Haaretz)
  • 13:20 Pope: Israelis, Palestinians must start talks over Gaza conflict (AP)
  • 13:11 Peres: Europe must open its eyes, we`ve every right to defend our citizens (Haaretz)
  • 12:44 Iran bans companies believed to have ties with Israel (AP)
  • 12:28 Sarkozy holds talks in Syria on Gaza cease-fire (AP)
  • 11:53 Olmert rejects EU request for `humanitarian` 48-hour truce with Hamas (Haaretz)
  • 11:25 Egypt denies doctors entry to Gaza Strip (AP)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64727148
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef Nicky_Rincon het volgende:

[..]

Beste post tot nu toe komt uit het vorige topic. De positie van de Palestijnen in de conflict is gewoon bij voorbaat kansloos. Men weet dat ze militair zwaar de underdog zijn en dat ze ook politiek nauwelijks gesteund zullen worden door het buitenland aangezien Hamas als vertegenwoordiger van alle inwoners van Gaza wordt gezien en dit nou eenmaal een organisatie is met terroristische gedachtes.

Daarom herhaal ik mijn standpunt, de oplossing ligt hoe dan ook bij Israël. Zij hebben de touwtjes in handen, zij bepalen wat er gebeurt in dit conflict en zij bepalen dus ook hoe het afloopt. Deze actie doorzetten is nutteloos, Hamas verdrijven is nagenoeg onmogelijk, mocht dit wel gebeuren, wat blijft er dan achter onder de Palestijnen... een hoop haat, agressie, verdriet. Dit zal zich hoe dan ook op termijn weer manifesteren in een nieuwe anti-Israël beweging.
    Ik hoor graag van je wat Israel nog kan doen...
    Zolang er getorriseerd wordt door Hamas is het voor beide partijen zeer moeilijk.

Zie mijn vorige posts:
    Israel - Hamas. De oorlog. Deel 22: Dood en verderf

Israel heeft alle redelijke opties naar mijn mening bewandeld. De leiders van de palestijnen blijven weigeren...
    pi_64727572
    Iran doet 'Israëlische' bedrijven in de ban

(Novum/AP) - Iran doet internationale bedrijven waarin Israëliërs aandelen hebben in de ban. Dat heeft de Iraanse regering dinsdag bekendgemaakt.

De ban is een steunbetuiging aan de Palestijnse beweging Hamas die momenteel in de Gazastrook door Israël onder vuur wordt genomen. Hoe lang de ban gaat duren en hoe die wordt uitgevoerd is niet bekend. Ook is niet duidelijk om welke bedrijven het gaat.

In het verleden zijn bedrijven als Nestlé er door Iraniërs van beschuldigd gedeeltelijk in handen te zijn van Israël. Daarom zou het bedrijf verbannen moeten worden uit Iran. Producten van Nestlé zijn nochtans in het hele land te verkrijgen.

http://buitenland.nieuws.(...)_bedrijven_in_de_ban
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_64727634
    Israël bestookt scholen VN

- De Israëli' s hebben dinsdag onder meer twee scholen van de Verenigde Naties in de Gazastrook gebombardeerd. Veel Palestijnen hoopten in de panden beschutting te vinden tegen het geweld van de aanvallers. De VN hebben laten weten dat zeker vijf Palestijnen zijn omgekomen bij deze aanvallen, twee in een school in Khan Yunis en drie in de school in de stad Gaza.

Israëlische troepen trokken dinsdag vanuit het oosten Khan Yunis ook binnen. De grote stad in het zuiden van de Gazastrook geldt als een bolwerk van de Islamitische Verzetsbeweging Hamas.

Die schiet samen met andere Palestijnse strijdgroepjes nog steeds raketten af. Die komen sinds een paar dagen diep in Israël neer. Dinsdag bereikte een raket de stad Gedera, circa 45 kilometer van de grens met de Gazastrook, meldde het Israëlische leger.

De verdere reikwijdte van Palestijnse projectielen is voor Israël een belangrijke reden erop te hameren dat Hamas zich niet mag herbewapenen. Dat zou een voorwaarde zijn voor een eventueel bestand. De Franse president Nicolas Sarkozy bekijkt, samen met andere bemiddelaars, in de regio de mogelijkheden voor een een einde aan de vijandelijkheden. Sarkozy arriveerde dinsdagochtend in Damascus.

Israël laat geen pers toe tot de Gazastrook. Het Israëlische leger stelde dinsdag dat 130 strijders van Hamas zijn gedood sinds de Israëlische troepen het afgelopen weekeinde de Gazastrook binnenvielen. In dezelfde periode verloren vijf Israëlische militairen het leven in de Gazastrook volgens het leger.

Sinds de jongste Israëlische aanvallen op de Gazastrook 27 december begonnen zijn volgens medici in de Gazastrook zeker 560 Palestijnen om het leven gekomen. Onder hen zijn ongeveer honderd kinderen. Meer dan 2700 mensen zijn volgens de artsen gewond geraakt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)olen_VN__.html?p=4,1
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:07:35 #133
    101811 Nicky_Rincon
    ilharaka baraka
    pi_64727669
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef Yogibearrr het volgende:

[..]

Ik hoor graag van je wat Israel nog kan doen...
    Zolang er getorriseerd wordt door Hamas is het voor beide partijen zeer moeilijk.

Zie mijn vorige posts:

Israel heeft alle redelijke opties naar mijn mening bewandeld. De leiders van de palestijnen blijven weigeren...
    In ieder geval krijgen ze op deze manier op lange termijn het Palestijnse verzet niet echt op de knieën. Hamas kan wellicht in de toekomst min of meer dusdanig verzwakt zijn dat ze geen kwaad meer kunnen doen en ze dus stoppen met bombardementen op Israël, maar zoals ik al zei blijft de haat en het verzet onder de Palestijnen immer bestaan en zal zich een nieuwe groep ontwikkelen.

Oftewel, op korte termijn heeft deze actie van Israël wellicht effect, maar op lange termijn zal de vijandigheid onder de Palestijnen blijven bestaan en weer aanwakkeren in andere vormen.

Om eerlijk te zijn lijkt mij een oplossing op lange termijn onmogelijk. Het is alleen lastig dit te erkennen.
    la taqta il-amal
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:07:36 #134
    135430 Sargon
    Canes latrantes non mordent
    pi_64727671
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Meki het volgende:
    Iran doet 'Israëlische' bedrijven in de ban

Mail naar:

Naam afzender
    Email afzender

Opmerkingen
    Annuleren Verstuur

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum/AP) - Iran doet internationale bedrijven waarin Israëliërs aandelen hebben in de ban. Dat heeft de Iraanse regering dinsdag bekendgemaakt.

De ban is een steunbetuiging aan de Palestijnse beweging Hamas die momenteel in de Gazastrook door Israël onder vuur wordt genomen. Hoe lang de ban gaat duren en hoe die wordt uitgevoerd is niet bekend. Ook is niet duidelijk om welke bedrijven het gaat.

In het verleden zijn bedrijven als Nestlé er door Iraniërs van beschuldigd gedeeltelijk in handen te zijn van Israël. Daarom zou het bedrijf verbannen moeten worden uit Iran. Producten van Nestlé zijn nochtans in het hele land te verkrijgen.

http://buitenland.nieuws.(...)_bedrijven_in_de_ban
    Iran moet haar broeders helpen met geweld, altijd die grote stinkbek van dat land maar nooit iets echt doen.
    pi_64727782
    Brandende auto bij synagoge in Frankrijk
    dinsdag 6 januari 2009 09:42

(Novum/AP) - Met een brandende auto is maandagavond de deur geramd van een synagoge in Toulouse in het zuidwesten van Frankrijk. In het gebouw was een groep volwassenen aanwezig om een cursus te volgen, maar niemand raakte gewond. De schade aan het gebouw bleef beperkt tot een geblakerde deur.

In de auto vond de politie de restanten van een molotovcocktail. In de omgeving ontdekte de politie nog een auto met daarin drie niet ontstoken molotovcocktails.

Minister van binnenlandse zaken Michèle Alliot-Marie riep maandagavond de leiders van de twee voornaamste islamitische en joodse groepen en de hoofden van de politie bijeen. Zij wilde de noodzaak om 'de nationale eenheid te bewaren' benadrukken, zodat het conflict tussen Israël en de radicale Palestijnse groep Hamas in Gaza de gemoederen niet te hoog doet oplaaien. Alliot-Marie verzocht de Franse Raad voor het Moslimgeloof en de Representatieve Raad van Joodse Instellingen in Frankrijk om 'speciale waakzaamheid' met het oog op de 'gespannen internationale context', zo liet haar ministerie in een verklaring weten.

Frankrijk herbergt de grootste gemeenschappen van moslims en joden in West-Europa. Met het oplopen van de spanningen in het Midden-Oosten zijn ook antisemitische en anti-islamitische incidenten in Frankrijk toegenomen. President Nicolas Sarkozy is momenteel in het Midden-Oosten om te proberen in Gaza een bestand te bewerkstelligen.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel.htm?contentid=218624
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:11:18 #136
    101811 Nicky_Rincon
    ilharaka baraka
    pi_64727794
    Een oplossing op de korte termijn voor de Palestijnen lijkt me het opengooien van de Egyptische grenzen (tot op zekere hoogte) om in ieder geval humanitaire hulp te bieden.
    la taqta il-amal
    pi_64727989

Een video waar een Israelische soldaat omkomt
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:19:04 #138
    232678 John.Milton
    pi_64728089
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:

Hoe kan dat? In eerdere topics heb ik je toch zien verklaren dat Hamas geen wapens heeft. Alleen klapperpistolen en stenen, die Israëliërs niet kunnen doden?
    pi_64728100
    pi_64728145
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Hoe kan dat? In eerdere topics heb ik je toch zien verklaren dat Hamas geen wapens heeft. Alleen klapperpistolen en stenen, die Israëliërs niet kunnen doden?
    de strijders moeten zich kunnen verdedigen.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:23:21 #141
    116015 SicSicSics
    pi_64728270
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Meki het volgende:

[..]

de strijders moeten zich kunnen verdedigen.
    Juist, oog om oog niet?

Daar kom je er wel mee!
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_64728345
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef Meki het volgende:

Verwijderd.. Censuur !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64728361
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Juist, oog om oog niet?

Daar kom je er wel mee!
    Zeg dat maar tegen alle westerse leiders die niks doen.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:27:21 #144
    116015 SicSicSics
    pi_64728457
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zeg dat tegen iedereen die vind dat een of beide partijen 'het recht' hebben om geweld te gebruiken.
    Fine, fuck you then!
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:27:27 #145
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_64728462
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 11:30 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan:
    17 doden door Hamas raketten in acht jaar
    3600 doden in het Israelisch verkeer.

Om dan elke dag je dochter te bellen of er toevallig een raket geland is, lijkt me vreemd.
    Here we are now, entertain us.
    pi_64728474
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Meki het volgende:

[..]

En Arafat dan? Die had in camp David de mogelijkheid om een akkoord te sluiten, maar torpedeerde de boel.. Telt dat ook?
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    pi_64728628
    pi_64728638
    pi_64728723
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En Arafat dan? Die had in camp David de mogelijkheid om een akkoord te sluiten, maar torpedeerde de boel.. Telt dat ook?
    Arafat was een zeer rechtvaardige leider
    hij was altijd iemand voor vrede, diegene die vrede weigerde was Israel
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:34:08 #150
    116015 SicSicSics
    pi_64728741
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Waar er twee vechten...

Zo simpel is het allemaal niet en besides... Who f*cking cares wiens schuld het is!?! Dat is toch niet belangrijk? Het gaat erom wie er mee op durft te houden!
    Fine, fuck you then!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')